عطر و ادکلن ارشاکو
9 معدن طلای رایگان برای نوشتن پست های مهمان یا وبلاگ نویسی مهمان | کلوپ آموزش
منوی بالا را از قسمت نمایش -> فهرست انتخاب کنید

۹ معدن طلای رایگان برای نوشتن پست های مهمان یا وبلاگ نویسی مهمان

iStock_000011103054Medium

وبلاگ نویسی و پست مهمان به منظور ایجاد ترافیک و بازدید مناسب برای مطالب و وب سایت ها طراحی شده ، مدت هاست که این شیوه رواج یافته اما هنوز هم یکی از روش های محبوب برای دریافت لینک ، افزایش سطح آگاهی دیگران از محتوا و برند وب سایت شما می باشد . ( البته این روزها پست های مهمان از نظر کیفیت خیلی بهتر شده اند . )

نخستین گام برای وبلاگ نویسی و ارسال پست مهمان موفق که در واقع سخت ترین گام نیز می باشد ، پیدا کردن وب سایت های مناسب برای رسیدن به هدفتان می باشد . برخی از وبلاگ نویسان بر روی روابط در ایجاد پست های مهمان تمرکز می کنند درحالیکه دیگر وبلاگ نویسان در فکر اشتراک گسترده ی محتوای خود هستند .

در ابتدای امر باید هدفتان را از ارسال پست مهمان بشناسید سپس با روش های مختلف به دنبال سایت مناسبی بگردید که با اهداف شما کاملا مطابقت دارند .

  1. ابزار جست و جوی وبلاگ Inpostauthor گوگل :

بیایید فرض کنیم که شما تعدادی از تاثیرگذاران در صنعت خود را شناسایی کرده اید و اکنون می خواهید با احتیاط گام بردارید .

ابزار جست و جوی “inpostauthor” گوگل به شما کمک خواهد کرد که وبلاگ هایی را که بیشتر از همه بر نوشته های شما تاثیر گذارند را بر اساس سرچ نویسنده، عنوان پست، عنوان وبلاگ و تاریخ پست بیابید .

ابزار جست و جوی وبلاگ Inpostauthor گوگل

ابزار جست و جوی وبلاگ Inpostauthor گوگل

از آنجا که وبلاگ نویسان با نفوذ بیشتر تمایل دارند که مقالات خود را در وبلاگ هایی منتشر کنند تا فایده ی بیشتری برای آنان داشته باشد ( از نظر ترافیک ، خوانندگان و غیره ) از این رو اغلب به دنبال سایت هایی هدفمند و گاهی کاملا رقابتی می باشند .

  1. نظرات وبلاگ ها :

کامنت یا نظراتی که در وبلاگ منتشر می شوند نه تنها منابع خوبی برای برقراری ارتباطی قدرتمند می باشند بلکه برای پیدا کردن فرصت هایی برای ارسال پست مهمان نیز استفاده می شوند .

در وبلاگ خودتان : نگاهی هم به عقب بیندازید و برخی از پست های قدیمی که تا کنون ترافیک خوبی را برای وب سایت شما به ارمغان آورده اند و در پی آن فوج عظیمی از مخاطبان و کامنت های آنان را در پی داشته است بررسی کنید. هوشمندانه ترین نظرات که بیشترین تاثیر را در افزایش ترافیک وب سایت شما داشته اند را ردیابی کنید ببینید به کدام وبلاگ تعلق دارند ؟. آیا آن سایت ها با کیفیت بوده اند ؟ آیا برخی از آنها منبع خوبی برای وبلاگ نویسی مهمان می باشند ؟ آنها در حال حاضر دست کم آشناییت کمی را با شما و وب سایتتان دارند که این یک شروع عالی برای برقراری ارتباط می باشد .

در وبلاگ های دیگر : یک سایت مرجع و مقتدر که نظرات بسیاری از آن برای پست های اخیر شما منتشر شده را پیدا کنید . ( در مورد سایت های انتخابی خود تحقیق کنید و مطمئن شوید که با معیار های شما تناسب داشته باشند ) . سایت های فعال را شناسایی کنید و از طریق نظرات و کامنت های کاربران و فعالیت ها اشتراک گذاری مطالب بیشتر و بهتر اطمینان حاصل کنید که وب سایت مناسبی را برگزیده اید. به کامنت های داده شده در زیر مطالب توجه ویژه ای کنید و ببینید آیا کامنت ها مرتبط با مطلب مورد نظر می باشد یا اینکه توسط خود مدیر وب سایت داده شده و یا هرزنامه ای بیش نیستند. مسئله ی دیگر پاسخ دادن به نظرات داده شده در انتهای مطالب است سعی کنید تا تعامل بیشتری با کاربران برقرار کنید و باید ثابت کنید که کامنت ها و نظرات کاربران برای شما بسیار ارزشمند هستند و مطمئن باشید همین موضوع برای ایجاد ترافیک بیشتر در وب سایت شما بسیار موثرتر خواهد بود.

  1. بخش Contributor to گوگل پلاس :

بیشتر وبلاگ نویسان درصفحات Google+ نیز فعالیت می کنند .

اگر شما عضو مجموعه ای خاص از وبلاگ نویسان با نفوذ هستید ، Google+ را نیز به حلقه ی کاری خود اضافه کنید . وارد اکانت Google+ خود شده و و در قسمت Contributor to تمامی وبلاگ‌هایی که در آنها نویسنده بوده اید و هستید را وارد کنید. مهم نیست وبلاگ خودتان باشد یا هر وبلاگی که به عنوان نویسنده در آن فعالیت دارید. در نهایت تغییرات را ذخیره نمایید و در آخر گام های لازم را تماما انجام داده و مطمئن شوید این لینک ها را در پروفایل خودتان نیز دیده می شود .

kristi-hines-google-plus-page

contributor-section

برای برخی از صنایع ، Google+ راه های آسان تری را در شبکه های دیگر برای ارسال پست میهمان در نظر گرفته است .

  1. All my tweets

کسانی که در حال انتشار پستهای وبلاگ هستند احتمالا به دیگران این اجازه را می دهند تا آنها را بشناسند . اما چگونه ؟ با به اشتراک گذاشتن پست در پلت فرم های اجتماعی مانند توییتر .

با استفاده از AllMyTweets (لینک : http://www.allmytweets.net/connect.php ) شما می توانید آخرین پست های توییتر که از افراد دیگر منتشر شده را پیدا کنید و به این ترتیب با وبلاگ نویسان و وبلاگ هایی که در صنعت شما تاثیر گذارترند آشنا شوید .

نام کاربری توییتر را در نوار جستجو تایپ کنید در اینجا یک لیست از توییت های اخیر کاربر را دریافت می کنید . از آنجا به سادگی می توانید از قابلیت پیداکردن استفاده کنید و عباراتی مانند “ارسال جدید”، “آخرین پست من” و یا “پست مهمان” را تایپ کنید و سایت های مورد نظر را پیدا کنید .

allmytweets

  1. فید RSS :

یک سایت با تعداد زیادی از مشترکین نشانگر داشتن خوانندگان و جماعتی حرفه ای و قدرتمند در وب سایت است . اگر تعداد مشترکین از معیارهای اصلی شماست ، ابزار جستجوی Instant RSS (لینک : http://ctrlq.org/rss/ )می تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد .

در نوار جستجو کلمه یا عبارت مورد نظر خود را سرچ کنید ، لیستی از وبلاگ هایی که بر اساس تعداد مشترکین رتبه بندی شده اند را مشاهده خواهید کرد .

از اینجا ، یک جستجو در سایت گوگل مانند : « دستورالعمل پست مهمان ( نام سایت ) » می تواند به شما کمک کند که آیا شما می توانید در سایت مورد نظر به عنوان مهمان پست بگذارید .

weight-loss-rss-search

  1. فروم ها و Q&A

بسیاری از فروم ها و سایت های Q&A برای وبلاگ نویسی مهمان گزینه ی بسیار خوبی هستند .

هدف این انجمن ها آنست که فعال ترین اعضای هر جامعه ای در این وبسایت ها شرکت کنند و استقبالی بی نظیر از کلیه ی مطالب منتشر شده داشته باشند حتی گاهی مطالب شما را ترویج کنند . در واقع اهداف دیگر آن کمک رسانی و تبادل نظر است ، شما می توانید مطالب خود رادر این گونه وب سایت ها به اشتراک بگذارید و درباره ی آن ها بحث کنید . شما همچنین می توانید روابط متقابلی را با انتشار مطالب و در خواست نظر از افراد تشکیل دهید . فروم ها محیط هایی هستند برای بحث و گفتگو و تبادل نظر در زمینه های مختلف .

  1. درباره ی صفحه ی ما :

برندهای تجاری اغلب یک صفحه از سایت خود به نام « درباره ی ما » را به شناسایی کارکنان مشغول به کار در شرکت با شرح حال و مشخصات اجتماعی آنان اختصاص می دهند . این صفحات با برند شرکت بین تمام افرادی که برای این شرکت کار می کنند به اشتراک گذاشته می شود و افراد در آن تعامل برقرار می کنند ؛ به این ترتیب توجه افراد بیشتری را به برند تجاری خود جلب می کند . (در تصویر مشاهده می کنید که چگونه این افراد با یکدیگر و مشتریان تعامل برقرار می کنند ) .

اگر شما یک وبلاگ خاص را هدف قرار داده اید و یا در گذشته در آن پستی نوشته شده اید به سراغ صفحه ی « درباره ی ما » سایت مورد نظر بروید و اعضای تیمی که قرار است در وبلاگشان پست مهمان بگذارید را بشناسید .

meet-the-team-pages

  1. اشاره به مارک شده ها :

اگر شما دست کم یکی از سایت هایی که به عنوان منبع وبلاگ نویسی مهمان برای خود در نظر گرفته اید را می شناسید و می دانید که برای ارسال پست مهمان کاملا مناسب است ، با همین معدن طلا چشم انداز خود را گسترش دهید و بر روی وبلاگ های دیگری که در این سایت به آنها اشاره شده نیز تمرکز کنید .

فرض کنید در وب سایتی که با عنوان Feed Me I’m Cranky (لینک : http://www.feedmeimcranky.com/ ) وبلاگ نویسی می کنید .

با استفاده از سرچ عبارت “link:feedmeimcranky.com -site:feedmeimcranky.com” در گوگل می توانیدصفحاتی که به وبلاگ وی لینک شده اند را ببینید .

با سرچ عبارت “feed me I’m cranky” -site:feedmeimcranky.com” نیز می توانید صفحاتی را ببینید که به این وبلاگ اشاره کرده اند .

branded-mentions

مشتریان Raven نیز به راحتی می توانند با سرچ برند تجاری مورد نظر لینکهای مربوطه را تماشا کنند و یا حتی مشخصات یک وب سایت را بررسی کنند .Screen-Shot-2013-11-07-at-3.22.01-PM-546x630

 

شما از این سرچ ها موارد مختلفی را می توانید استخراج کنید مانند : مصاحبه ها ، پست مهمان ، بررسی ها ، فهرست پست ها و … که در نتیجه می توانید بهترین فرصت را برای وبلاگ نویسی مهمان پیدا کنید .

  1. لیست های توییتر :

یکی از بهترین ابزارها برای ساخت لینک و ارسال پست های مهمان و همچنین یکی از مهمترین ها که معمولا نادیده گرفته می شود ، توییتر است . این پلت فرم اجتماعی به مردم اجازه می دهد که بر روی همه ی تایپیک های خود لیست هایی را ایجاد کنند که شامل وبلاگ نویس های مورد علاقه ی آنها در مورد موضوع مورد نظر نیز بوده که به نظر جای خوبی برای پیدا کردن بهترین وبلاگ ها برای وبلاگ نویسی مهمان می باشد .

با استفاده از این عبارت می توانید جستجوی ساده تری داشته باشید :

inurl:/list site:Twitter.com + “your industry” OR “your keyword

twitter-list-1

وقتی لیستی را در راستای منافع خود دریافت نمودید ، بررسی کنید که آیا از طریق آنها می توانید کسانی را پیدا کنید که وبلاگ و یا لینکی در Twitter داشته باشند . وب سایت های بهتر را مشاهده و گلچین کنید و ببینید که آیا گزینه ی خوبی برای اهداف وبلاگ نویسی مهمان شما هستند یا خیر .

  1. پاداش معدن طلا : سایت یاب

اکنون که توانستید معدن طلای خود را برای پیشرفت در زمینه ی پست گذاری مهمان البته به صورت رایگان پیدا کنید ، وقت آن رسیده که به سراغ یک ابزار قدیمی برویم : این ابزار رایگان نیست – آن بخشی از ۳۰+  ابزار آنلاین Raven (لینک : http://raventools.com/tools/ ) است .

جستجوگر سایت یا سایت یاب (لینک : http://raventools.com/tools/site-finder/ ) بهترین لینکهای موجود را با استفاده از کلمه ی کلیدی سرچ شده برای ارائه ی بهترین فرصت ها برای ساخت لینک های ارتباطی رتبه بندی و پیشنهاد می کند .

کلمه یا عبارت کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید :

Screen-Shot-2013-11-07-at-4.11.07-PM-630x136

اکنون Site Finder یا سایت یاب بهترین لینک ها را براساس یک رتبه بندی برای URL ها ارائه می کند .

Screen-Shot-2013-11-07-at-4.10.58-PM-630x582

به نتیجه ای که می خواستید دست یافته اید ؟ این روزها پست های مهمان بهتر از همیشه شده اند و ارزش خود را پیدا کرده اند . از این منابع را برای یافتن فرصت های طلایی وبلاگ نویسی مهمان استفاده کنید ، راه هایی بسیار ساده هستند .

نویسنده : مسعود خسروی

با تشکر از ابراز احساس شما!
بعد از خواندن مطلب چه حسی دارید؟
  • برانگیخته
  • مجذوب کننده
  • خوشحال کننده
  • حوصله سر بر
  • ناراحت کننده
  • عصبانی شدم
۹۷۰x90

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.