عطر و ادکلن ارشاکو
آموزش سریع وزن کم کردن به مقدار 5 کیلوگرم | کلوپ آموزش
منوی بالا را از قسمت نمایش -> فهرست انتخاب کنید

آموزش سریع وزن کم کردن به مقدار ۵ کیلوگرم

این که شما تازه شروع به کاهش وزن کرده اید و یا می خواهید آخرین ۵ کیلوگرم اضافی وزنتان را کم کنید چندان تفاوتی ندارد. شما می توانید این کار را از طریق رژیم غذایی مناسب انجام دهید. چربی های خود را با خوردن غذاهای سالم و فعالیت روزانه کاهش دهید.

مرحله ۱


شاخص جرمی بدن خود یا همان BMI را محاسبه کنید و آنرا با شاخص مربود به حالت ایده آل مقایسه کنید.یک دفترچه برای یادداشت همه چیزهایی که در یک هفته میخورید ،  زمان و مقدار آن داشته باشید.همچنین زمان ورزش روزانه خود را بنویسید.

مرحله ۲


از یادداشتهای خود برای تنظیم رژیم غذایی خود استفاده کنید. چربی ها، غذاهای سرخ شده و شیرینی ها را کاهش دهید. وعده های غذایی خود را در طول روز تقسیم کنید تا بدن شما کمتر احساس گرسنگی کند. در صورتی که دارای ۵ یا ۶ وعده غذایی کوچک در هر چند ساعت به جای دو یا سه وعده غذا حجیم باشید بسیار بهتر است.

مرحله ۳


برنامه ورزش منظم روزانه داشته باشید و خود را متعهد به آن کنید.فعالیت های هوازی در هر روز به مدت حداقل ۲۰ دقیقه انجام دهید.بسته به وزن شما، می توانید روزانه ۳۰۰ تا ۶۰۰ کالری در ۶۰ دقیقه دوچرخه سواری ، بسکتبال و یا دویدن بسوزانید.با فعالیت بیشتر، کالری بیشتری خواهید سوزاند.در طول زمان یک هفته ، شما می توانید بیش از ۲۰۰۰ کالری اضافی را با کمک ورزش روزانه بسوزانید.

مرحله ۴


استراحت کافی کنید. اگر شما فعالیت بدنی متوسطی در روز را انجام دهید، باید بین شش تا هشت ساعت خواب در شب داشته باشید.اگر شما فعالیت شدید روزانه دارید ، شما باید برای خودتان بین هفت تا نه ساعت خواب در نظر بگیرید.

نکات و هشدارها

  • راز کاهش ۵ کیلوگرم وزن، رژیم غذایی مناسب، ورزش و استراحت همه در کنار هم است. هر کدام از این عناصر از دست برود، می تواند از گرفتن نتایج سریع مورد نظر شما جلوگیری کند.

مراجعی که به شما کمک می کند

منابع

==========================

با تشکر از ابراز احساس شما!
بعد از خواندن مطلب چه حسی دارید؟
  • برانگیخته
  • مجذوب کننده
  • خوشحال کننده
  • حوصله سر بر
  • ناراحت کننده
  • عصبانی شدم
۹۷۰x90

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.