آموزش لیزر کردن موهای زائد بدن و معرفی بهترین لیزرهای خانگی

امروزه لیزر کردن موهای زائد بدن به یک روش مرسوم و پر طرفدار در میان مردان و زنان تبدیل شده است. از آن جایی که روش های دیگر از بین بردن موهای زائد بدن دوام بالایی ندارد و به علاوه در کوتاه مدت پاسخگو  است و گاهی هزینه و زمان بالایی را می خواهد با پیشرفت تکنولوژی های لیزری در زمینه بهداشتی، دیگر کم کم مردم به سمت لیزر کردن موهای بدن می روند. لیزر کردن موهای بدن برخلاف آنچه در اذهان برخی از مردم وجود دارد عوارض خاصی ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند. اگر هر کاری مطابق اصول خود انجام گیرد نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند که مزایایی بیش از آنچه در ذهن شماست دارد.

استفاده از لیزر برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن یکی از روش های محبوب است البته نمی توان د مورد همه دستگاه های لیزر این نظر قطعی را دادو ضمانت ۱۰۰ درصد از بین رفتن تمام موها را داد ولی می توان ادعا کردن در صورتی که موهایی هم باقی بمانند بسیار نازک و کرک ماند هستند و دیگر خبری از موهای ضخیم و سیاه وجود ندارد.

روش های دیگری نظیر موم، وکس یا اپیلاسیون موهای زائد نیز در گروه زیادی از افراد استفاده می گردد اما این روش ها نیز باعث ایجاد عوارضی نظیر زخم یا تشدید عفونت های پوستی ناحیه اندام تناسلی می گردد. امروزه لیزر موهای زائد اندام تناسلی یکی از محبوبترین روش ها است و روند رو به توسعه ای دارد. در این روش عوارض بسیار کم است و طی ۲۵ سال گذشته روز به روز بر روند استفاده از آن اضافه شده است.

لیزر موهای زائد توسط کارشناسان و متخصصین این حوزه و در سالن های بهداشتی توسط افرادی خبره و تحت شرایط مناسب و استاندارد انجام می شود به شرطی که این مراکز دارای درجه اعتبار باشند. در کنار این مراکز درمانی و بهداشتی، برخی لوازم و دستگاه های لیزر وارد بازار شد اند که کار را برای مردان و زنانی که دوست دارند در منزل و توسط خودشان انجام شود ، راحت کرده اند. لیرهای خانگی ابزاری هستند که کار لیزر کردن موهای زائد بدن را در منزل و توسط خود شخص راحت کرده اند. با این حال هر دستگاه ویژگی های خاص خود را دارد.

روش کار دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی شبیه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کلینیکی است با این تفاوت که طوری طراحی شده‌اند که خطر کمتری برای استفاده خانگی داشته باشند و بتوان به سادگی از آنها استفاده کرد. متاسفانه انواع نامرغوبی از این دستگاه‌ها هم در بازار وجود دارد که به هیچ‌وجه شبیه لیزر عمل نمی‌کنند بنابراین اگر قصد خرید چنین محصولی دارید، حتما از میان مارک و نشان‌های معتبر جهانی انتخاب کنید.

قبل از هر کاری باید توجه داشته باشید که استفاده از لیزر برای تمام افراد توصیه نمیشود و اگر شما دچار عارضه و یا بیماری خاصی هستید که ممکن است نور پالس های لیزر بیرای سلامتی شما مضر باشد باید از این موضوع آگاه باشید، به طور مثال برخی بیماران  مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود. افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند. افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائدشان منع می شوند.

با این حال تا به حال از نظر تئوری ثابت نشده نور لیزر یا این دستگاه‌های خانگی اثر منفی چشمگیری بر جنین یا مادر شیرده داشته باشد. البته لیزردرمانی برای رفع موهای زائد، چه در خانه و چه در کلینیک، درمانی است و ممکن است باعث ایجاد استرس و اضطراب در افراد مختلف شود. به همین دلیل و از آنجا که لیزر موهای زائد، نوعی درمان اختیاری محسوب می‌شود، بهتر است مادران باردار و شیرده برای پیشگیری از ایجاد مشکل احتمالی، از انجام چنین کاری صرف‌نظر کنند. اگر خانمی اصرار به این کار دارد، بهتر است با پزشک معالجش مشورت کند.

در ادامه برخی از دستگاه های لیزر مناسب و معتبر را معرفی می کنیم که دارای ویژگی های مختلفی هستند. این دستگاه ها دارای نام تجاری معروفی هستند و از بهترین و جدید ترین تکنولوژی ها بهره می برند. شما می توانید با اطمینان از کیفیت این لیزرهای خانگی از خرید خود لذت ببرید.

 

لیزر بدن رمینگتون IPL6750

buy-1

Remington IPL6750 Laser Hair Remover با مشخصات و ویژگی های بی نظیر جزء محصولات پرفروش به شمار می رود . دارای سری مخصوص صورت به مساحت ۲ سانتی‌متر مربع (هر ۴ ثانیه یک فلش) ، سری مخصوص مناطق محدود به مساحت ۲ سانتی‌متر مربع (هر ۲ ثانیه یک فلش) ، مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست ، دارای تنظیم کننده‌ی ۵ سطح انرژی ، دارای حالت چند فلشه و تک فلشه ، مجهز به ولتاز جهانی جهت استفاده در هر نقطه از دنیا ، توصیه شده توسط متخصصان پوست ، استفاده کردن از این دستگاه برای زنان باردار توصیه نمی‌شود .

 

 

 

دستگاه لیزر خانگی تریا Tria 4X

 

buy-1

 

با تکنولوژی لیزر دایود مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند تمامی موههای زاید بدن شما را از بین برده و از رشد آنها جلوگیری کند . لیزر تریا ایکس ۳ از پیشرفته ترین دستگاه ها به شمار می رود که شما می توانید برای قسمت های مختلف بدن از ان استفاده کنید . لیزر تریا ایکس ۳ برای خانم از چانه به پایین و برای آقایان از گردن به پایین مورد استفاده قرار می گیرد و با قدرت بالایی که دارد بعد از مدتی استفاده تمامی موهای زاید شما را از بین می برد . باید دقت داشته باشید که از دستگاه Tria 4X برای نواحی که پوستش از پوست طبیعی تیره تر است استفاده نکنید

لیزر لوما آر ایکس سبک

LumaRx | Professional-Quality Hair Removal at Home

buy-1

 

LumaRx IPL Hair Removal Device Mini با تمام امکانات و لوازم مورد نیاز در اختیار شما قرار می گیرد تا در طی مدت کوتاهی (اغلب یک ماهه) برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید. شما می توانید رد منزل به راحتی و در حدود سه بار استفاده مرتب از لیزر لوما آر ایکس به نتیجه دلخواه خود برسید. قبل از هر چیز باید دفترچه راهنمای لیزر را به خوبی مطلعه کنید چرا که دفترچه راهنما به طور کامل هر آنچه را که نیاز است توضیح داده است. لیزر LumaRx  برای تمامی نقاط بدن خانم ها و آقایان طراحی شده است. راهنمای استفاده برای انواع رنگ پوست در دفترچه راهنما توضیح داده شده است و شما قبل از استفاده باید بر روی بخشی از پوست خود عمل تست را انجام دهید تا دستگاه موثر بودن استفاده را به شما اعلام کند. لیزر  LumaRx  قابل تست کردن در انواع پوست را دارد و در صورتی که رنگ پوست شما مناسب استفاده از لیزر بود اعلام میکند. لیزر LumaRx  دارای دو سر برای استفاده در بخش های مختلف بدن و راحتی انجام لیزر می باشد.

 

 

لیزر بدن بابیلیس مدل جی ۹۴۰ ای


buy-1

 

لیزر بدن بابیلیس مدل G940E دارای لامپ هایی از نوع کوارتز می باشد که با متمرکز کردن تابش نور برروی پوست موههای زاید بدن را از بین می برد . در لیزر بدن G940E تعداد ۱۳۰۰۰۰ لامپ تعبیه شده است که این تعداد میزان تابش نور را در مقایسه با ابزار های دیگر اصلاح افزایش می دهد . این امر سبب افزایش سطح تماس در هر تابش می شود

 

 

لیزر موی بدن ویت

Veet Infini'Silk Pro लाइट-बेस्ड Ipl हेयर रिमूवल एपिलेटर सिस्टम घर के उपयोग के लिए: Amazon.in: हेल्थ एवं पर्सनल केयर

buy-1

 

Veet Infini Silk Pro Light-Based IPL Hair Removal System انتخابی مناسب برای شما است که می توانید با استفاده از آن موهای بدن خود را به طور کامل از بین ببرید. ویت برندی معتبر و با محصولات با کیفت خود به خوبی شاخته شده است . لیزر ویت را به مدت ۵ یا ۶ جلسه استفاده کنید و نتیجه دلخواهتان را به دست آورید. لیزر ویت دارای سنسور رنگ پوست، سنسور تماس با پوست است و برای تمام نقاط بدن قابل استفاده می باشد.

لیزر موی بدن ویت

Veet Infini Silk Light-Based IPL Hair Removal System: Amazon.in: Health & Personal Care

buy-1

 

Veet Infini Silk Light-Based IPL Hair Removal System انتخابی مناسب برای شما است که می توانید با استفاده از آن موهای بدن خود را به طور کامل از بین ببرید. ویت برندی معتبر و با محصولات با کیفت خود به خوبی شاخته شده است . لیزر ویت را به مدت ۵ یا ۶ جلسه استفاده کنید و نتیجه دلخواهتان را به دست آورید. لیزر ویت دارای سنسور رنگ پوست، سنسور تماس با پوست است و برای تمام نقاط بدن قابل استفاده می باشد.

لیزر موی بدن تندا

Me Epilator My Professional Elos Hair Removal FG70701SbitanyHome

buy-1

 

Me My Elos Touch 200,000 Pulses دستگاه فوق العاده ارزشمند و مفیدی است که با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می گیرد تا برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید! لیزر تندا با قابلیت ۲۰۰۰۰۰ پالس قادر است ظرف مدت کوتاهی با دقت با موهای بدن شما را از بین برده و دوره درمان کوتاهی را رقم میزند. شما پس از چند بار استفاده به طور کامل از موهای زائد خداحافظی می کنید و در کنار این لیزر با کیفیت، یک دستگاه لیزر دستی تندا زپ برای از بین بردن آکنه و ترمیم پوست به صورت رایگاه و هدیه به شما داده می شود. لیزر تندا  را برای انواع پوست ها می توانید استفاده کنید و بهترین نتایج را بگیرید.

لیزر بدن لوما آر ایکس

LumaRx Full Body IPL Hair Removal Device: Amazon.in: Health & Personal Care

buy-1

 

y یک انتخاب ایده آل برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. لیزر لوما آر ایکس با تمام امکانات و لوازم مورد نیاز در اختیار شما قرار می گیرد تا در طی مدت کوتاهی (اغلب یک ماهه) برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید. شما می توانید رد منزل به راحتی و در حدود سه بار استفاده مرتب از لیزر لوما آر ایکس به نتیجه دلخواه خود برسید. قبل از هر چیز باید دفترچه راهنمای لیزر را به خوبی مطلعه کنید چرا که دفترچه راهنما به طور کامل هر آنچه را که نیاز است توضیح داده است. لیزر LumaRx  برای تمامی نقاط بدن خانم ها و آقایان طراحی شده است. راهنمای استفاده برای انواع رنگ پوست در دفترچه راهنما توضیح داده شده است و شما قبل از استفاده باید بر روی بخشی از پوست خود عمل تست را انجام دهید تا دستگاه موثر بودن استفاده را به شما اعلام کند. لیزر  LumaRx  قابل تست کردن در انواع پوست را دارد و در صورتی که رنگ پوست شما مناسب استفاده از لیزر بود اعلام میکند. لیزر LumaRx  دارای دو سر برای استفاده در بخش های مختلف بدن و راحتی انجام لیزر می باشد.

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو