۷ محصول مراقبت از پوست حاوی زغال چوب

شما مکن است فکر کنید که محصولاتی که حاوی زغال سنگ هستند فقط یک حقه ی تبلیغاتی هستند ولی  در واقع این محصولات بسیار مفید هستد . زغال چوب های فعالی که در ظرف هستند ممکن است کمی ترسناک به نظر برسند اما قادر به انجام کار های خارق العاده ای هستند مثل  باز کردن منافذ پوست , پاک سازی سطح پوست و ازبین بردن بسیاری از ناخالصی ها . نکته ی قابل توجه دیگر درباره ی این محصولات اینست که شما میتوانید آنها را درهر قیمتی پیدا کنید بنابراین برای به دست آوردن آنها دیگر لازم نیست زیاد هزینه کنید . این محصولات را امتحان کنید و ببینید که چطور عاشق آنها خواهید شد .

  1. ماسک یک دقیقه ای BIORÉ SELF HEATING
۱۱

ماسک یک دقیقه ای BIORÉ SELF HEATING

buy-1

تنها به این خاطر که شما پرمشغله هستید و وقت زیادی ندارید به این معنی نیست که شما نمیتوانید به سلامت و زیبایی صورت خود برسید . این ماسک یکی از جدیدترین محصولات مراقبت از پوست است . برای استفاده از این محصول باید آن را به مدت چند دقیقه روی صورت ماساژ دهید و بعد صورت خشک شما نرم و لطیف خواهد شد و شما احساس شادابی و طراوت خواهید کرد . همانطور که از نام این محصول پیداست , این یک ماسک گرمایشی است . این ماسک به محض تماس با آب صورت شما را گرم میکند .

۲ . ماسک پاک کننده ی منافذ پوست ORIGINS CLEAR IMPROVEMENT ACTIVE CHARCOAL MASK

۲۲

ماسک پاک کننده ی منافذ پوست ORIGINS CLEAR IMPROVEMENT ACTIVE CHARCOAL MASK

buy-1

اگر پوست شما چرب یا ترکیبی از چرب و خشک است به شما پیشنهاد میکنم از این محصول استفاده کنید و به شما قول میدهم که عاشق آن خواهید شد . این ماسک منافذ پوست شما را عمیقا تمیز میکند تا جایی که صورت شما مانند صورت یک بچه صاف و نرم و دوست داشتنی میشود و حس میکنید که انگار صورتتان اصلا خشک یا چرب نبوده است . این ماسک برای انواع پوست مناسب است و مانند یک معجون جادویی عمل میکند .

۳ . پاک کننده زغالی – الکلی صورت

۳۳

پاک کننده زغالی – الکلی صورت

buy-1

این محصول برای کسانی است که دوست دارند صورت خود را با صابون بشویند با این تفاوت که این محصول صورت شما را خشک نمیکند . ممکن ظاهر این محصول زیاد خوشایند و رضایت بخش نباشد ولی زمانی که از آن استفاده کردید مطمئن باشید عاشق تغییرات خود میشوید . این محصول برای انواع پوست مناسب است . اگر شما از این محصول قبلا استفاده کرده و از نتایج آن رضایت کافی نداشته اید بهتر است این محصول LUSH’s Dark Angels را امتحان کنید .

۴ . صابون زغال بامبو

۱

صابون زغالی بامبو

buy-1

در حال حاظر این محصول یک قالب صابون است که که شما میتوانید از آن بر روی صورت و بدنتان استفاده کنید بدون اینکه نگران این باشید که پوست خود  را در معرض مواد پاک کننده ی خشن قرار دادید . این محصول به آرامی اما عمیقا از سر تا پای شما را تمیز میکند . زغال بامبو شما را تمیز و ناخالصی ها و آلودگی ها را به حداقل میرساند . در این محصول روغن های اساسی نیز به کار رفته است و در ضمن علاوه بر پاک کنندگی بوی خوبی نیز دارد .

۵ . خطوط لک دار زغال سیاه BOSCIA

۵۵

خطوط لک دار زغال سیاه BOSCIA

buy-1

ورقه های لکه دار خیال انگیز است و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست . درون لکه های موجود در این محصول مواد لازم جهت تمیز کردن پوست قرار دارد. اکثر خانم هایی که از این محصول استفاده کرده بودند , پوستی چرب داشتند یا فقط پوستشان در بعضی مناطق چرب بود .

۶ . ژل زغال سنگ DR. CI:LABO BASIC BLACK

۶۶

ژل زغال سنگ DR. CI:LABO BASIC BLACK

buy-1

اگر بخواهم با شما روراست باشم باید بگم این محصول هیچ مواد مفیدی در خود ندارد ولی در عین حال مضر هم نیست . تنها کاری که این محصول انجام میدهد اینست که اگر بعد از تمیز کردن پوست خود آن را بر روی تمام صورت خود بزنید پوست شما را مات کرده و براقیت را از آن میگیرد و دیگر پوست شما چرب به نظر نمیرسد .

۷ . پاک کننده ی دانه های سرسیاه و کرم لایه بردار گارنیر

۷۷

پاک کننده ی دانه های سرسیاه و کرم لایه بردار گارنیر

buy-1

با استفاده از این محصول دیگر با دانه های سرسیاه و کثیف پوست خداحافظی کنید . مواد تشکیل دهنده ی این محصول زغال چوب , سالیسیلیک اسید که این مواد مانند آهن ربا عمل کرده ودانه های سرسیاه را به سمت خود کشیده و پوست شما را روشن وشفاف میکند . و پوست شما به طرز محسوسی نرم تر و صاف تر میشود . برای مشاهده ی تاثیر این محصول یک هفته از آن استفاده کنید .

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو