چگونه یک نامه ی عاشقانه برای فرزندمان بنویسیم

اینکار شاید در نگاه اول خسته کننده و یا بی فایده به نظر برسد اما به یاد داشته باشید که هیچ وقت از صرف زمان برای نوشتن یک نامه ی عاشقانه برای فرزندانتان پشیمان نخواهید شد . ارائه ی احساسات و خواسته هایتان در یک پیام کاملا ملموس همیشه برای فرزندان شما ارزشمند خواهد بود .شاید نشان دادن عشق فراگیر شما در قالب یک نامه غیر ممکن به نظر برسد اما مطمئن باشید که تاثیر خود را خواهد گذاشت . دراین مقاله چند راهنمایی کوچک در این زمینه ارائه شده است :

ارزش نامه را بدانید :

شناخت هدیه ای که اکنون شما برای فرزند خود آماده می کنید بسیار مهم است ، نوشتن یک نامه ی عاشقانه به فرزندتان ، در عین حال که یکی از بزرگترین هدایایی است که می توانید به دلبندتان بدهید اغلب چیزی است که نادیده گرفته می شود . همانطور که آنها رشد می کنند ، مشتاق آن هستند که جایگاه خود را در جهان درک کنند و آنها برای شناخت این نقش ها به اولین مراقب کنند گانشان یعنی همان والدین نگاه می کنند . قبل ازنوشتن نامه ی عاشقانه ، یک لحظه به این فکر کنید که شما در حال ایجاد یکی از با ارزش ترین هدایایی که می توانید به فرزند خود اعطاء کنید هستید . این نامه ی عاشقانه می تواند گنج یک عمر کودکتان باشد .

به کودکاتان نشانی دهید :

به یاد داشته باشید ، از همان لحظه ای که به دنیا می آیند تا زمانی که زمین را ترک می کنند ، بچه های ما همیشه بچه های ما خواهند بود . همین حالا که شروع به نوشتن نامه ی عاشقانه ی خود کرده اید سعی کنید محدوده ای از راهی که در پیش دارد را برای او شرح دهید ، اگر شما درحال نوشتن نامه برای نوزاد خود هستید در مورد مهمترین مراحل این دوره با او صحبت کنید ، اگر برای کودک دانش آموز خود نامه می نویسید سعی کنید پجره ای از دنیای بزرگسالی را نیز پیش رویش بگذارید . هویت و مسیر سفر فرزند شما همواره در حال تغییر است ، او را با این تغییرات آشنا کنید و مسیر پیش رویش را به او نشان دهید و آگاهش کنید و به او بگویید که درسرتاسر این مسیر همراهش هستید .

عشق خود را بروز دهید :

در یک مکان آرام بنشینید ، تصویر مورد علاقه ی خود از کودکتان را نزدیک خود قرار دهید ، براحتی ابراز کنید که چقدر فرزندتان را دوست دارید و همان حس واقعی را روی کاغذ بنویسید . مطمئن باشید که آنها می دانند شما آنها را بی قید و شرط دوست دارید پس عشقتان را پنهان نکنید . به آنها بگویید که جایگاه انها در قلب شما درهر لحظه ای از زندگی حفظ خواهد شد . جهان می تواند سخت باشد و مشکلاتی داشته باشد اما عشق به آنها همیشه درمکانی امن خواهد ماند .

منبع : ehow

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش درست کردن پرنده اسباب بازی با لوله دستمال کاغذی

اگر صبر و حوصله و ذوق و سلیقه نشان دهید می توانید از انواع چیزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو