چگونه با همسرمان به تفاهم کامل برسیم؟

با رعایت این ۵ اصل با همسرتان به تفاهم می رسید.

 

برای رسیدن به تفاهم در زندگی زناشویی ۵ عامل مهم پذیرش یکدیگر، درک احساسات همسر، صداقت، داشتن رضایت شخصی از زندگی و احساس دریافت دو جانبه را باید رعایت کنیم تا زندگی‌ای شیرین داشته باشیم.
پذیرش یکدیگر به این معنی است که به همسرتان اجازه بدهید، همان که هست باشد نه آن طور که شما دوست دارید و از او توقع نداشته باشید نوع دیگری فکر کند و یا طوری باشد که با خود واقعیتش هماهنگی ندارد.
برای درک احساس همسرتان، خود را به جای او بگذارید. هر چند ما دقیقاً آنچه را که بر سر او آمده تجربه نکرده‌ایم اما می‌توانیم خیلی به او نزدیک شویم و احساسات او را درک کنیم.
صداقت یعنی داشتن رابطه‌ی صادقانه و قابل اعتماد با همسرتان. همسرتان باید اطمینان داشته باشد وقتی از احساسات خود با شما صحبت می‌کند یا اطلاعاتی از خود به شما می‌دهد شما رازدار هستید و او را مسخره نمی‌کنید و آنچه را که به شما گفته بعدها بر ضد خودش به کار نمی‌برید.
رضایت شخصی از زندگی یکی از راههای مهم رسیدن به تفاهم در زندگی دانست. هر فردی باید زمانی را برای خودش صرف کند و برای نیازهای شخصی خود نیز اهمیت قایل شود.
اگر ما برای رفع نیازهای همسر و فرزندانمان تلاش کرده و برای خودمان وقت صرف نکنیم از عدم کمال خود احساس رنجش و خشم می‌کنیم و اگر بعضی از نیازهای مهم ما برآورده نشود نمی‌توانیم به همسرمان نیز برای برآورده شدن نیازهایش کمک موثری کنیم.
بنابر این باید بین این دو تعامل را برقرار کنیم و از زندگی شخصی خودمان نیز رضایت داشته باشیم. همچنین باید احساس کنیم روابطمان عادلانه، دوجانبه و همکارانه است.

درباره‌ی

همچنین ببینید

هر آنچه درباره اندازه ی آلت تناسلی مردان باید بدانید

ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﺯ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﻧﺴﺒﯽ ﺁﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﻫﺮﺍﺱ ﺍﻧﺪ ﺣﺎﻝ ﺁﻧﮑﻪ ﻃﻮﻝ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو