نکاتی مهم در خرید لباس عروس

۱۵۳۱۵۳۶_۴۱۱۴۵۵۹۰۵۶۲۳۷۹۰_۵۴۹۵۸۰۲۴۸_n

مجله اینترنتی ارشاکو : فقط یک بار قرار است که در کل عمرمان لباس عروس بر تن کنیم ، پس بایستی این لباس بهترین لباس عمرمان شود . چه بسا عروس های بسیاری که بعد از خرید لباس عروسشان از خرید خود ناراضی بوده اند چرا که به نظر اطرافیان در تن شان زیبا نبوده و یا اصلا عروس هایی که با بی میلی لباس عروسی را خریده اند و بعد از خرید به دلیل تن خور بودن آن بسیار شاد و خرسند بوده اند . پس لزوما آن لباس عروسی که دوست داریم نمی تواند بهترین انتخاب برای مان باشد و بایستی تن خوری و بسیاری از مسائل دیگر را هم در هنگام خرید این لباس در نظر گرفت . ما امروز در ارشاکو قصد دارم به شما در این باره کمک کنیم. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

لباس عروس مناسب قدکوتاه‌ها

اگر قد شما کمتر از ۱۵۵ سانتیمتر است، در این دسته قرار می‌گیرید. توجه به سادگی بهترین گزینه برای انتخاب لباس عروس است. پارچه‌های ساده و بدون جزئیات و کارنشده می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اکثر لباس‌های عروس با آستین، بدون آستین، با دامن شیپوری و… برای هیکل شما مناسب است اما ترجیحا از پوشیدن لباس‌هایی با دامن پف‌دار و لباس‌هایی که خیلی حجیم و لایه دار هستند، خودداری کنید.

لباس عروس مناسب قدبلندها

اگر به شما گفته‌اند که مناسب مانکن شدن هستید یا قدتان بلندتر از۱۷۰ است در این گروه جای می‌گیرید. عروسهای قدبلند می‌توانند هرنوع لباسی بپوشند . فقط کافی است بهترین لباسی که به هیکلتان می‌آید را انتخاب کنید. البته یادتان باشد از انتخاب لباس‌های تنگ و بلند دوری کنید که شاید شما را خیلی لاغراندام نشان دهد. عروس‌های قدبلند همچنین می‌توانند لباس‌ عروس‌های مدل پرنسسی را انتخاب کنند.

لباس عروس

لباس عروس

سایز لباس عروس 

سایز لباس عروس مطمئنا با بقیه لباس هایتان فرق خواهد داشت ، پس انتظار نداشته باشید که لباس عروس هم همانند سایر لباس هایتان باشد . انتظار بیخودی است !!!!

لباس عروس هایی را که خوشتان نمی آید نیز انتخاب کنید 

لباس عروس های مختلف را امتحان کنید حتی اگر دوستشان ندارید. به یاد داشته باشید که فقط یک بار لباس عروس می پوشید بنابراین ممکن است مدلی که دوست ندارید کاملا برازنده اندام شما باشد .

بعد از انتخاب لباس راه بروید 

لباس عروس را که انتخاب کردید ، بچرخید ، راه بروید ، بنشینید و کلا هر کاری که قرار است در مراسم انجام دهید و نیاز دارید که بتوانید با آن لباس به خوبی انجام دهید را امتحان کنید تا بعدا از انتخاب این لباس پشیمان نشوید

IMG_20151205_110902

همه چیز را همان ابتدا بپرسید

وقتی لباس عروس دلخواهتان را پسندیدید ، نوبت پرداخت ودیعه برای لباس است ؛ ممکن است لباس شما نیاز به سنگدوزی یا کارهای دیگر داشته باشد و مجبور باشید هنگام تسویه مبلغ اضافه تر بپردازید. فراموش نکنید که در مورد تخفیف ، زمان تحویل و قیمت نهایی همه چیز را در ابتدا بپرسید .

درباره‌ی

همچنین ببینید

معرفی ۱۰ عطر زنانه برای روز مادر

روز مادر را می توان فرصتی برای جبران بخش کوچکی از زحمت های بی دریغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو