چگونه از ژل تاخیری و کاندوم استفاده کنیم؟

یکی از مهمترین نگرانی های مردان در مباحث زناشویی زود انزالی است که باعث می شود افراد برای مقابله از آن از روش های مختلفی از جمله استفاده از ژل تاخیری، کاندوم تاخیری و اسپری تاخیری استفاده نمایند.

 

نحوه ی استفاده ژل تاخیری :

درب محفظه ژل را باز کرده و مقداری از آن را با انگشت دست برداشته و بر روی آلت بمالید و سپس ماساژ دهید ، پس از طی زمانی تقریبا برابر با نیم ساعت ، موضع را تنها با آب و بدون استفاده از مواد شوینده شست و شو دهید ، همچنین آقایانی که عضلات قوی و اندامی تنومند دارند ، همچنین آقایانی که پوست بدنشان تیره می باشد اجازه دهند ژل مدت زمان بیشتری روی موضع بماند و پس از طی زمان ۴۵ دقیقه ، شست و شو دهند.

نکات مهم برای استفاده صحیح از ژل تاخیری :

استفاده از ژل به اندازه ای که تمام آلت آغشته به ژل شود کافی است و نیاز نیست حجم زیادی ژل و یا با ضخامت بالا استفاده نمایید.
ژل آبی صرفا برای تاخیر در انزال هنگام نزدیکی است و از زمان شروع نزدیکی ، انزال را حدودا ۴۵ دقیقه (به صورت میانگین) به تاخیر می اندازد ، بنابراین این گونه نخواهد بود که تاثیر دائمی داشته باشد ، و هر بار پیش از انجام رابطه مطابق دستورالعمل می بایست از آن استفاده شود.
طبق مجوز فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه ی پزشک ندارد (فروش به صورت آزاد است)

روش استفاده از کاندوم تاخیری:

اساس کارکرد کاندوم های تاخیری بی حس شدن آلت می باشد که ناشی از مواد بی حس کننده از جمله لیدوکایین می باشد. بدین معنی که بعد از استفاده از کاندوم برای مدت زمانی حدود ۳ تا ۵ دقیقه سر الت و ناحیه حشفه بی حس شده و فرد تحریک کمتری را احساس می کند. به تدریج در حین عمل جنسی هنگامی که اثر بی حسی موضعی ایجاد شده کم می شود فرد تحریکات را بهتر و بیشتر حس کرده و در نهایت به دنبال از بین رفتن بی حسی، تحریک را کامل حس کرده و به انزال می رسد.

۱. خیلی آهسته کاندوم رو از لبه ی زیگزاگی باز کنید.
۲. پشت و روی کاندوم رو تعیین کنید. با نگاه کردن به کاندوم متوجه میشید که کاندوم از کدوم طرف باز میشه.
۳. مطمئن شوید که سر نگه دارنده کاندوم مسقیم و روبه بیرون است.
۴. مطمئن شوید که آلت مردانگی شما مثل برج باشه! (یعنی کاملا بلند شده باشه)

توصیه های مهم در خصوص استفاده از کاندوم تاخیری:

در مورد طریقه استفاده از کاندوم مردانه باید تاکید شود که استفاده از کاندوم مردانه باید پیش از شروع نزدیکی آغاز شود زیرا ترشحاتی که مردان پیش از انزال کامل دارند، ممکن است حاوی ویروس‌هایی نظیر اچ‌آی‌وی باشد و باعث سرایت بیماری گردد.

۱- در مواردی که بیم بیماری نیست برای کاهش احتمال بارداری ناخواسته باید از تماس با ترشحات پیش از انزال کامل جلوگیری کرد چون احتمال وجود اسپرم در آن‌ها صفر نیست.

۲- کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ (راست شده) کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود.

۳- نکته ای که در هنگام استفاده از کاندوم باید به آن دقت نمود این است که کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند.

۴-در صورت پاره شدن کاندوم مردانه در حین مقاربت، باید مقاربت را بلافاصله متوقف کرده و از کاندوم جدیدی استفاده نمود. هم‌چنین ممکن است استفاده از روش‌های دیگر پیش گیری از بارداری در این موارد ضروری باشد.

توجه داشته باشید که بهترین روش برای درمان زود انزالی تمرین ذهنی و استفاده از قدرت کنترل بر آن است که با تمرین و افزایش اعتماد به نفس در فرد به وجود می آید و به مرور زمان باعث می شود زمان انزال افراد به حد مطلب و ایده آل نزدیک شود.

درباره‌ی

همچنین ببینید

ریزش مو بعد از زایمان طبیعی است؟

در دوران بارداری تغییرات زیادی در بدن زنان رخ میدهد و ممکن است گاهی موجب …

یک نظر

  1. آموزش موسیقی کودک

    ممنون از مطالب خوبتان موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو