معرفی ۱۰ عطر زنانه برای روز مادر

روز مادر را می توان فرصتی برای جبران بخش کوچکی از زحمت های بی دریغ مادران دانست. در این روز مهم بهتر است با خرید هدیه ای هرچند کوچک ، دل این فرشتگان زمینی را شاد کرده و نشان دهیم که به یادشان بوده ایم و زحماتشان را از یاد نبرده ایم. یکی از هدیه هایی که می توانید به مناسبت این روز خریداری کنید ، یک عطر زنانه ی شیک و حوشبو است. بدین منظور ، ما در ادامه لیستی از بهترین عطرهای زنانه مناسب خانم های بالای ۳۰ سال تهیه کرده ایم.

۱٫عطر زنانه شنل فایو Chanel N5 

عطر زنانه شنل فایو ارشاکو

عطر زنانه فایو به عنوان یکی از قدیمی ترین عطرهای برند معروف و محبوب شنل که در سال ۱۹۲۱ به بازار معرفی گردیده در این لیست جای گرفته است. این عطر زنانه با رایحه ی شیرین برگرفته از گل های شرقی توانسته خود را به خوبی در دل خانم هایی که به دنبال ادکلن های خاص و جا افتاده می گردند ، جا کرده است. ترکیب گرم و شیرین عطر زنانه ی شنل فایو برای استفاده در مجالس و میهمانی های شبانه به شدت توصیه می شود. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : آلدئیدها ، یالانگ یالانگ ، ترنج ، لیمو ، بهار نارنج

رایحه میانی : عنبیه ، ریشه زنبق زرد ، گل یاس ، سوسن ، گل رز

رایحه پایه : عنبر ، چوب صندل ، نعناع هندی ، مشک ، چرم ، وانیل ، خس خس ، گلسنگ

۲٫عطر زنانه دیور جادور ادوتویلت Dior J’adore EDT

عطر زنانه دیور جادور ادوتویلت ارشاکو

عطر زنانه کریستین دیور جادور ادو تویلت ، عطری با رایحه ی میوه ای و گلی بوده که حسی سفید و رویایی را القا می کند. نمونه ی ادو تویلت این ادکلن زنانه در مقایسه با ادو پرفیوم آن دارای رایحه ملایم تری از گل ها و کمی شیرین تری از مرکبات می باشد. رایحه ابتدایی این عطر زنانه با بوی ترش و شیرین و آبدار مرکبات و مقدار مشخصی از عطر شکوفه های پرتقال آغاز شده و حسی شاداب ، کمی گلی ، تمیز و تا حدود کمی صابونی مانند را به فرد منتقل می کند. در کنار این ترکیب شاداب و ترش و شیری لت پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و در تمامی فصول قابل استفاده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از رایحه گل یاس نیز با حس سفید و ملایم خود به مشام می رسد. با گذشت زمان عطر کمی شیرین تر شده و حالت ملایم و خامه ای مانندی به خود می گیرد و رایحه گل ها خصوصا یاس با قوت بیشتری احساس می شود. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه جوز هندی ، آلو ، ماندارین ، بهار نارنج ، ترنج ، لیمو

رایحه میانی : گل بنفشه ، ارکیده ، گل یاس ، گل برف ، رز ، گل ماگنولیا

رایحه پایه : آلو ، مشک ، وانیل

۳٫عطر زنانه بولگاری پور فم Bvlgari Pour Femme

عطر زنانه بولگاری پور فم ارشاکو

عطر زنانه بولگاری پور فم به عنوان یک ادکلن زنانه ی کلاسیک به بازار معرفی شد. استفاده از ادکلن زنانه پورفم در میان عطرهای زنانه حکم آویختن جواهرات گران قیمت را دارد ، همان قدر شیک ، همان قدر باارزش. این عطر زنانه با داشتن رایحه های گلدار در خود ، حس زنانگی لطیف و ظریفی را به فرد القا می کند. ترکیب بوی گل بنفشه و شکوفه پرتقال در عمق وجود نفوذ می کند و رمانتیک بودن این عطر را به زیبایی هرچه تمام تر به رخ می کشد. رایحه ی یاسمن در این عطر زنانه سرزندگی را به نت های آن بخشیده است. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : گل بنفشه ، شکوفه پرتقال ، یاسمن

۴٫عطر زنانه ون کلیف اند آرپلز کالکشن اکسترا اوردینر بویز دی اریز ادوپرفیوم Van Cleef and Arpels Collection Extraordinaire Bois d Iris

عطر زنانه ون کلیف اند آرپلز کالکشن اکستراوردیناری بویس دی ایریس ارشاکو

عطر زنانه ون کلیف اند آرپلز کالکشن اکسترا اوردینر بویز دی اریز ادوپرفیوم از مجموعه ی Collection Extraordinaire در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. این مجموعه شامل ۶ عطر زنانه ی ناب و بسیار باارزش می باشد که ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی مناسبی را به خود اختصاص داده است. تمام عطرهای این مجموعه دارای بطری مستطیلی شکل ساده هستند که در حجم ۷۵ میلی لیتری طراحی شده اند. از گردن عطر یک بند همراه با آرم و نشان برند ون کلیف آویزان است و درپوش بطری مشکی می باشد. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : زنبق ، مر ، گل لادن فرانسوی ، عود ، کهربا ، چوب اب اورده ، خس خس ، عنبر سائل ، شکر ، وانیل

۵٫عطر زنانه الکساندر مک کویین مای کویین Alexander McQueen My Queen

عطر زنانه الکساندر مک کویین مای کویین ارشاکو

عطر زنانه الکساندر مک کویین مای کویین در سال ۲۰۰۵ از سوی این کمپانی خوشنام در عرصه ی مد و لباس وارد بازار عطر و ادکلن شد. الکساندر مک کویین طراحی بطری این عطر شگفت انگیز را به دستان هنرمند Thomas bastide سپرده است. در کنار پخش بوی عالی که این عطر زنانه به خود اختصاص داده ، دارای ماندگاری متوسطی است. عطر خوش بنفشه اولین رایحه ای است که پس از اسپری کردن ادکلن زنانه ی مای کویین به مشام شما خواهد رسید. بوی گل های سفید که در انتها با بوی خوش وانیل ترکیب می شود ، لطافت و سفیدی خاصی به این عطر بخشیده است. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : پارما ، بنفشه ، بادام شیرین

رایحه میانی : شکوفه پرتقال ، گل های سفید ، آفتابگردان ،مشک سفید

رایحه پایه : عنبیه ، نعناع هندی ، وانیل ، وتیور ، سدر

۶٫عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر ادوپرفیوم Bvlgari Jasmin Noir EDP

عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر ارشاکو

ادکلن زنانه جاسمین نویر از برند محبوب بولگاری در سال ۲۰۰۸ توسط carlos benaim  و sophie labbe وارد دنیای عطر و ادکلن شد. رایحه ی گرم و شیرین این عطر از ترکیب بوی یاسمن در کنار شیرین بیان و مشک سرچشمه می گیرد. بوی بسیار خوشی که عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر از خود تراوش می کند ، بسیار دلنشین بوده و هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این رایحه ی مرموزانه و زیبا برای خانم های بین ۲۵ تا ۴۰ سال مناسب می باشد و می توان گفت که در واقع ادکلن زنانه بولگاری جاسمین نویر یک عطر زنانه جا افتاده و عمیق است. این ادکلن در دو نسخه ی ۵۰ میل و ۱۰۰ میل در بازار موجود و قابل تهیه است در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : یاسمن ، رایحه سبز

رایحه میانی : بادام ، یاس

رایحه پایه : دانه تونکا ، مشک ، شیرین بیان ، کهربا ، نعناع هندی ، چوب های گران بها

۷٫عطر زنانه والنتینو دونا ادوپرفیوم  valentino donna EDP

عطر زنانه ولنتینو دونا ارشاکو

عطر زنانه والنتینو دونا ادو پرفیوم پس از عطر والنتینو اومو که در سال ۲۰۱۴ ارائه شده بود ، وارد بازار شد. عطری با رایحه ی بسیار دل انگیز و طراحی گیرا که به سرعت توانست میان بانوان زیادی به شهرت دست یابد و به یکی از پرفروش ترین عطرهای زنانه ایتالیایی مبدل شود. بطری شیک و زیبایی که به صورت طرح های برجسته روی آن کار شده ، جذابیت آن را دو چندان نموده است. رایحه گلی معطر که توسط onia Constant و Antoine Maisondieu طراحی شده ، ادکلن زنانه دونا را محبوب بانوان جوان کرده است. استفاده از این عطر زنانه در فصول سرد سال به شدت توصیه می شود. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : کائوچو ، نعناع هندی ، وانیل

رایحه میانی : زنبق ، گل رز بلغاری

رایحه پایه : ترنج

۸٫عطر زنانه لانکوم لاویه است بل لاکلت Lancome La Vie Est Belle L’Eclat

عطر زنانه لانکوم لاویه است بله له اکلت ارشاکو

ادکلن زنانه لانکوم لا ویه است بله له اکلت به عنوان جدیدترین عطر برند لانکوم در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد. این عطر زنانه نسبت به نسخه های قبلی خود ، رایحه ی گلدارتری داشته و حسی سفیدو لطبف را در فرد القا می کند. ترکیب بی نظیر شکوفه های پرتقال در کنار وانیل ، رایحه ی عطر زنانه لانکوم لاویه را به سمت شیرینی بیشتر سوق داده است. رایحه با عطر دل نشین ترنج آغاز می شود و سپس با افزوده شدن نت های شکوفه ی پرتقال و گل های سفید قدری سبک و سیاق روایح مدیترانه ای را به وجود می آورد که پیش از این در هیچ کدام از نسخه های قبلی لا ویه لانکوم استشمام نشده است. در نت های میانی به وضوح می توان عطر زنبق و یاسمن را احساس کرد و در نهایت نیز ، ترکیب این نت با رایحه ی وانیل ، نعنای هندی و چوب صندل ادغام می شوند و رایحه ای گلدار و روح نوازی از آن بر جای می ماند. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج

رایحه میانی : زنبق ، یاسمن ، گل های سفید ، شکوفه پرتقال

رایحه پایه : وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل

۹٫عطر زنانه ورساچه یلو دایموند اینتنس versace yellow diamond intense 

عطر زنانه ورساچه یلو دایموند اینتنس ارشاکو

عطر زنانه ورساچه بلو دایموند اینتنس با غلظت ادوپرفیوم در تابستان سال ۲۰۱۴ طراحی و به بازار معرفی شد. ادکلن زنانه یلو دایموند در واقع ورژن بهبود یافته عطر زنانه ی یلو است که ۳ سال پیش از آن از سوی این کمپانی به بازار عرضه شده بود. ترکیب تازه و ناب از گل های خوشبو در کنار میوه ، رایحه ای شیرین و سرشار از حس طراوت و شادابی را به عطر زنانه ی یلو دایموند بخشیده است. طراحی بطری یلو دایموند همانند نسخه ی قبلی می باشد ، با این تفاوت که رنگ شیشه کمی زردتر و درخشان تر به نظر می رسد. ظاهر زیبای عطر زنانه ورساچه یلو دایموند اینتنس می تواند گزینه ی خوبی برای هدیه به خانم های خوش سلیقه باشد در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، نرولی ، بالنگ ، گلابی

رایحه میانی : شکوفه پرتقال ، یاس ، اسمانتوس ، گل های پیاز دار

رایحه پایه : کهربا ، بنزوئین ، مشک ، گایاک

۱۰٫عطر زنانه گوچی فلورا ادوپرفیوم Gucci Flora EDP

عطر زنانه گوچی فلورا ادوپرفیوم ارشاکو

عطر زنانه گوچی فلورا حدود ۷ سال پیش توسط frida giannini با رایحه ای شیرین و دلنشین روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه ی فلورا ادوپرفیوم مخصوص خانم های عاشق پیشه طراحی شده و هر مردی را به سمت خود جذب می کند. عطر زنانه ی گوچی فلورا پس از عطر باارزش گوچی بای گوچی به عنوان دومین محصول پرفروش و محبوب این برند نام گرفته است. ماندگاری بالا در کنار پخش بوی بی نظیری که این عطر از خود در فضای اتاق به استشمام می رساند ، گوچی فلورا را به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه مبدل می سازد. در کنار رایحه ی لوکس و دل انگیز ، طراحی ساده و در عین حال شیک بطری فلورا ، این عطر را در جایگاه ویژه ای قرار می دهد. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : مرکبات ، نارنگی ، گل صدتومانی بنفش

رایحه میانی : گل اوسمانتوس ، رز

رایحه پایه : نعناع هندی ، فلفل قرمز ، چوب صندل سفید

درباره‌ی

همچنین ببینید

فرق بوتاکس مو با کراتین مو چیست و کدام را انتخاب کنیم؟

چند سالی است که در میان آرایشگران و مشتری های آنها بحث داغی مطرح است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو