معرفی ۱۰ لوسیون بدن زنان و بانوان

به گزارش ارشاکو : داشتن پوستی لطیف، نرم و زیبا یکی از خواسته­های مهم زنانی است که می­خواهند هم ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند و هم پوستی لطیف. البته انتخاب لوسیون مناسب برای بدن بسته به نوع پوست افزاد متفاوت و کمی دشوار است. در ایم مقاله سعی کردیم تا به شما ۱۰ لوسیون برتر در اسل ۲۰۱۵ از نگاه مصرف­کنندگان را معرفی کنیم. این لیست از محصول در رده ۱۰ تا محصول دررده ۱ مرتب شده است.

“لوسیون بدن شامل روغن زیتون و جوجوبا” محصول برند” اُز”

روغن زیتون و جوجوبا دو ترکیب تغذیه کننده پوست هستند و به همین در بیشتر محصولات آرایشی از این دو روغن استفاده می­شود. محصولات ارایشی و بهداشتی زیادی در دنیا وجود دارد که در انها از این دو روغن جهت مراقبت از پوست  استفاده شده است که لوسیون معرفی شده نیز در همین دسته قرار دارد. در این لوسیون که محصول برند”اُز” می­باشد از این دو روغن استفاده شده است. این لوسیون چرب نیست و برای مرطوب نمودن تمام بدن کاربرد دارد.از این محصول باعث نرم و لطیف شدن پوست بدن می­شود. مضاف بر روغن­­های زیتون و جوجوبا در این محصول از ویتامین بی۵ به همراه آلو اِوِرا، شی باتر و چای سبز استفاده شده است.

“لوسیون بدن از بین برنده چین و چروک” محصول “آوینو”

این لوسیون نه تنها نشانه­­های بالا رفتن سن را از بین می­برد بلکه باعث کشیده شدن پوست شده و ظاهر پوست را نیز بهتر می­کند. در این لوسیون از ترکیب موادی مثل یکسری قارچ­های پیچیده استفاده شده است که به عنوان آنتی اکسیدان طبیعی و موثری شناخته شده اند. این لوسیون که برای کشیدن پ.ست بسیار مناسب است باعث بهبود خشکی و زیر ی پوست شده و تنها بعد از ۴ هفته استفاده باعث جوان و شاداب شدن پوست می­شود. .

“سوآو گُلد پروفشنال لوسیون”

این لوسیون با نام “سوآو گلد پوفشنال” یکی از بهترین لوسیون­های بدن است که دارای ترکیبی از مواد معدنی بوده و برای نرم و لطیف کردن و رطوبت بخشی پوست در عرض ۲۴ ساعت طراحی شده است. نتیجه استفاده از این لوسیون آبرسانی پوست، لطافت پوست و معطر شدن پوست است که این رایحه تا ساعت­ها باقی می­ماند.

“فرگرانس آو ایرلند لوسیون”

لوسیونی ساخت ایرلند که یکی از انواع لوسیون­های آب رسان و تغذیه کننده پوست است. استفاده از این لوسیون باعث نرم و لطیف شدن پوست می­شود. پایه ترکیبات بکار رفته در این لوسیون شی باتر است. در این لوسیون از جلبک دریایی استفاده شده است. این لوسیون برای استفاده بعد از حمام مناسب است و باعث نرم و مروطب شدن پوست می­شود. همچنین به طراوت و زیبایی پوست نیز کمک می­کند. این محصول هرگز بر روی حیوانات آزمایش نشده ( قابل تئجه حامیان حیوانات) و کلا در کشور ایرلند ساخته شده است.

“لوسیون بدن آلبا بوتانیکا”

این لوسیون بدن در بطری به اندازه ۳۵ اُنس به بازار عرضه شده که به عنوان لوسیون آبرسان و مرطوب کننده شناخته می­شود. این لوسیون نه تنها برای پوستهای خشک بلکه برای پوست­های معمولی و بسیار حساس نیز مناسب است. در این لوسیون از ترکیب غنی شده بوتانیکال استفاده شده است. این کرم حاوی سبزیجات است و هرکز بر روی حیوانات آزمایش نشده است. از طرفی حاو.ی هیچگونه پارابن نیز نیست!!!

” لوسیون  سیکس اُلِی آلترا مویسچر”

مرطوب کننده بسیار قوی که باعث از بین رفتن خشکی پوست شده و پوستی زیباف درخشان و لطیف را برای شما به ارمغان می­اورد. به علاوه، باعث از بین رفتن علایم پیریشده و پوست را در برابر شرایط محیطی مقاوم می­کند. این لوسیون برای پوستهای خشک ، حساس و چروک بسیار مناسب است. اکثر افراد در سراسر جهان از این لوسیون استفاده می­کنند.

لوسیون

لوسیون

“لوسیون بدن بعد از حمام اُلِی مویسچرینز”

این لوسیون با روغن شی باتر ساخته شده است و یکی از بهترین لوسیون­های مروطب کننده است که به راحتی می­توان از آن بعد از حمام استفاده کرد تا پوستی نرم، لطیف و مروطب داشت. این لوسیون در رده لوسیون­های آبرسان و مرطوب کننده قرار دارد. نتیجه استفاده از این لوسیون نرمی، لطافت پوست است که اثرش تا چند روز بعد از استفاده همچنان باقی­می­ماند و نیازی نیست که هر روز از این لوسیون استفاده کنید. این کرم هم برای استفاده روزانه و هم استفاده هفتگی مناسب است. همچنین مناسب برای انواع پوستهای خشک و پوسته پوسته شده است.

“لوسیون بدن ویکتوریا سِکرِت”

لوسیون آبرسان که محصول برند “ویکتوریا سِکرِت” بوده و شامل ترکیبات هلو و شکوفه­های گیلاس است. همچنین در این لوسیون از ویتامین “ای”، آلویه ورا ودانه انگور استفاده شده است که خواص این لوسیون را چند برابر کرده است.

“لوسیون حمام نیوِآ”

برند “نیوِآ” یکی از بزرگترین و قابل اعتماد ترین برندهای تولید کننده لوسیون بدن است . لوسیون ساخت این برند باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست تا ۲۴ ساعت بعد از استفاده شده و به دلیل وجود روغن بادام در این لوسیون، پوست  بعد از استفاده بسیار نرم و لطیف خواهد شد.

“لوسیون آلترا مویسچر اُلای”

اما جایگاه برتر دز این لیست می­رسد به لوسیون ساخت برند” اُلای” که در بطری ۱۳٫۵ اُسی در بازار موجود است. این لوسیون به عنوان تغذیه کننده پوست استفاده شده و باعث از بین رفتن چروک­های عمیق پوستی، لایه برداری و آبرسانی پوست می­شود. این لوسیون برای پوستهای بسیار خشک مناسب است مضاف بر اینکه از این لوسیون برای قسمتهایی از بدن که خشکی بیش از حد دارند مثل زانو و آرنج کاربرد فراوانی دارد.

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

یک نظر

  1. مرسییییییییی عالییییییییی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو