معرفی نرم‌افزارهای روز دنیا

آخرین خدمات فناوری به بشر!

دنیای نرم‌افزارهای کاربردی، روند بسیار سریعی در تولید و عرضه محصولات جدید دارد؛ تا جایی که بازار، پر از برنامه‌های مختلف برای کاربری‌های متنوع است که هر روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود. از این پس، هر از گاهی برنامه‌های جدید، کاربردی و جالب منتشر شده را در این بخش کلوب آموزش معرفی و بررسی می‌کنیم.

 

winx DVD Ripper Platinum 7.0.0 Buil 20130110

این برنامه ابزاری عالی و فوق‌العاده است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی و به سرعت همه محتوای چندرسانه‌ای دی‌وی‌دی یا تصویرهای آی‌اُاس را استخراج و به‌اصطلاح اکسترکت کنید. با این برنامه، توانایی آن را دارید که فرمت‌های مختلفی چون ام‌پی‌۴، ای‌وی‌آی، ام‌پی‌ای‌ج، اف‌ال‌وی، ۳جی‌پی، دابلیوام‌وی و… را به یکدیگر تبدیل کنید. یکی از امتیازات اصلی این برنامه نسبت به سری‌های قبلی، سادگی استفاده از آن است که کاربردش را برای حرفه‌ای‌ها و آماتورها امکان‌پذیر می‌کند.

Digital Talking Parrot 1.0.22

در حال حاضر، نسخه‌های متعددی از اسکرین سیورها در بازار وجود دارند؛ اما باید بگوییم این محصول، کاری جدید و جالب است که می‌تواند برای شما لحظات سرگرم‌کننده‌ای را هم فراهم کند. اگر نگوییم اولین اسکرین سیور هوشمند و فعال، اما یکی از اولین‌ها به شمار می‌رود. سیستم طراحی آن ۳‌بعدی است و از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک در صدای قابل تغییر و رسانه‌ای مقلد آن استفاده شده است. وقتی آن را فعال می‌کنید، می‌تواند تا زمانی که به کارتان برسید و دوباره سیستم را فعال کنید، برای‌تان آواز بخواند یا با شما حرف بزند. حتی می‌توانید به طوطی قابل رؤیت روی صفحه نمایش، کلماتی را یاد بدهید تا با صدای پرنده‌های سخنگو آنها را برای‌تان تکرار کند.

۱CLICK DVD Converter 3.0.0.1

اگر دنبال ابزاری هستید که به آسانی و به سرعت فیلم‌های دی‌وی‌دی را به فرمت‌های سینمایی دیگری تبدیل کند تا در دستگاه‌های پخش دیگری هم قابل استفاده باشند، این برنامه بسیار مفید است. سیستم اجرایی آن بسیار ساده است و شما به راحتی می‌توانید هر فیلم دی‌وی‌دی را به فایل‌های قابل پخش با فرمت‌های مورد استفاده در آی‌فون، آی‌پاد، پی‌اس‌پی و زون هم تبدیل کنید. مهم نیست چقدر در این کار خبره هستید و تجربه دارید، این برنامه کارتان را به سادگی راه می‌اندازد.

Cleans Uninstaller Pro 10.2.0

یک برنامه پاک‌کننده بسیار مفید و عالی که به کمک آن می‌توانید همه اجزای برنامه‌ای را که روی کامپیوترتان نصب کرده‌اید، پاک کنید. هنگامی که برنامه‌ای را نصب می‌کنید، حال چه کامل نصب شود یا نه، فایل‌های متعددی مانند لوگوها و رجیستری‌ها را در درایوها باقی می‌گذارد که وقتی برنامه را پاک کنید، باز هم باقی می‌مانند. این فایل‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و سیستم شما را کند و بی‌ثبات می‌کنند. اینجاست که ضرورت، فایده و اهمیت این برنامه خودش را نشان می‌دهد. با نصب آن، برنامه تمام درایوها را اسکن می‌کند و هر جزء باقی‌مانده از برنامه‌ای را که پاک‌ شده یا بد نصب شده است، از کامپیوترتان پاک می‌کند.

SPAM fighter Standard 7.6.12

همه ما از خطرات و ناکارآمدی ایمیل‌هایی که با عنوان Phishing یا هر عنوان دیگری راهی بخش اسپم می‌شوند، باخبریم که می‌تواند اطلاعات مورد نیاز ما در ایمیل‌های‌مان را به خطر بیندازند. برای همین به برنامه‌ای نیاز دارید که این مسأله را سر و سامان بدهد. یکی از این ابزارهای کمکی، همین برنامه جدید اسپم فایتر است. مایکروسافت در ساخت و تولید این نرم‌افزار همکاری کرده و برای همین، کاربران می‌توانند در سایر اجزای ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی مانند اوت لوک، ویندوزمیل و تاندر برد نیز از آن استفاده کنند.

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو