معرفی عطر و ادکلن های زنانه مناسب متولدین اردیبهشت

عطر و ادکلن یکی از اکسسوری های لازم برای هر خانم شیک پوش و جذابی است که می خواهد با مد روز همراه شود.  انتخاب یک رایحه ی متناسب با هر فرد به موارد زیادی از جمله ماه تولد شخص بستگی دارد. اگر شما هم دوست دارید رایحه ای خاص خود داشته باشید که در برداشت اول شخصیات شما را بازگو کند ، می توانید از عطر های مخصوص ماه خود بهره مند شوید. زن متولد اردیبهشت موجودی قوی و پر انرژی است و رفتاری صادقانه ، صریح و به دور از هرگونه ریا و فریب دارد. همین خصوصیات باعث می شود که مردم خیلی زود شیفته او شوند. او طبیعتی آرام و باوقار دارد و دوست دارد کارهای خود را با تأنی و به طور آهسته انجام دهد و اگر کسی او را وادار به عجله کند آنگاه به زودی از کوره در می رود و عصبی می شود.

زنان متولد این ماه افرادی صادق ، آرام ، با متانت و خوش ذوق می باشند. برای نشان دادن چنین روحیه ای ، می توان از عطرهایی با رایحه ملایم و شیرین استفاده کرد. این رایحه به خوبی می تواند شخصیت متولدین اردیبهشت را در همان برخورد اول بازگو کند. در ادامه ما به شما ۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای زنانه با رایحه ملایم و شیرین را معرفی خواهیم کرد که انتخاب از میان برندهای مختلف را آسان تر می کند.

۱٫عطر زنانه کلوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا Calvin Klein Liquid Gold Euphoria

عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا ارشاکو

عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفورا ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ برای بانوان طراحی شد. عطر لیکوئید گلد ایفوریا جزء مجموعه عطر های ایفوریا می باشد که در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ پایه گذاری شد. عطرهایی که به خوشحالی و شادی و سرخوشی شهرت یافته اند. با اسپری کردن عطرهای ایفوریا حس خوشحالی و شعف و شادابی در شما القا می شود. رایحه گرم و چوبی عطر لیکوئید گل ایفوریا به عنوان یکی از شاهکارهای مجموعه ایفوریا به شمار می رود که تا سال ۲۰۱۴ تنها برای بانوان موجود بود. تا اینکه در سال ۲۰۱۴ این کمپانی تصمیم گرفت نسخه ی مردانه ی این عطر را به منظور استقبال فروانی که از رایحه ی دل انگیز آن صورت گرفته بود ، تولید کند. شیشه ی عطر گلد ایفوریا بسیار زیبا و جالب طراحی شده است و رنگی طلایی دارد.

رایحه اولیه : دارچین

رایحه میانی : گل ارکیده

رایحه پایانی : چوب صندل سفید

۲٫عطر زنانه لانکوم میراکل بلاسم Lancome Miracle Blossom

عطر زنانه لانکوم میراکل بلاسم ارشاکو

ادکلن زنانه میراکل بلاسم به عنوان نسخه ی جدید سری عطرهای میراکل لانکوم در سال ۲۰۱۶ روانه بازار گردید. مجموعه ی میراکل که نخستین بار در سال ۲۰۰۰ به بازار معرفی شد ، مجموعه ای از عطرهای گلدار می باشد که بلاسم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همانطور که از نامش پیداست رایحه ای ملایم ، شیرین و گلدار دارد که بر پایه عطر گل صدتومانی ساخته شده است. عطر میراکل بلاسم با رایحه ی دلنشین سیب سبز ، پرتقال ماندارین و سرخالو آغاز می گردد و پس از گذشت اندک زمانی عطر گلهایی چون گل صد تومنی ، یاس و رز نیز افزوده شده و رایحه ی میوه ای را کمرنگ می گرداند. در رایحه ی پایه نیز می توان عطر مشک و چوب صندل را استشمام نمود اما همچنان رایحه ی گلها به قوت خود باقی خواهند ماند. میراکل بلاسم عطری است مدرن و جذاب که نشانگر قدرت نهفته در وجود هر بانویی است. ظرافت و زیبایی رایحه ی بلاسم لانکوم  توسط عطرساز مطرح ، Lily Collins ، طراحی شده است و لانکوم این عطر خود را در غلظت ادوپرفیوم و در حجم های ۵۰ و ۱۰۰ میل تولید و عرضه نموده است.

رایحه اولیه : سیب ترش ، سرخالو ، ماندارین

رایحه میانی : گل صد تومنی ، رز ، یاس

رایحه پایه : چوب صندل ، مشک

۳٫عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن  Dior Hypnotic Poison

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ارشاکو

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن با رایحه ی شیرین و گرمی که دارد برای استفاده در فصول سرد سال بسیار توصیه می شود. رایحه ی دلفریبی که از نت های این عطر جادویی برمی خیزد ، حس اغواگر و تحریک کننده ای را در شما بوجود خواهد آورد. هیپنوتیک پویزن از جمله عطرهای پرفروش برند دیور به حساب می آید که به خوبی توانسته اصالت فرانسوی خود را در همان نت های اولیه که برگرفته از ترکیب میوه ای شامل زردآلو ، آلوی سیاه و نارگیل می باشد ، بازگو کند. این طعم میوه ای رفته رفته و با گذشت زمان جای خود را به رایحه ای گلی می دهند. ترکیبی از گل های مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، چوب رزوود برزیلی و زیره ، راز رایحه ی جادویی پویزن را برملا می کند. در انتها نیز رایحه ای از چوب صندل ، بادام ، وانیل و مشک با ایجاد تعادل میان جسم و روح ، سبب تقویت تمرکز و ایجاد حس آرامش و در نتیجه افزایش نشاط و سرزندگی در شما می شود. رنگ سرخ بطری هیپنوتیک پویزن با هاله ای مشکی در هم آمیخته و حسی رازآلود به آن بخشیده است.

رایحه اولیه : زرد آلو ، آلوی سیاه ، نارگیل

رایحه میانی : گل مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، رزوود برزیلی ، زیره سیاه

رایحه پایه : چوب صندل ، بادام ، وانیل ، مشک

۴٫عطر زنانه ورساچه کوچر ویولت  Versace Couture Violet

ورساچه کوچر ویولت

کوتور ویولت ، عطری جدید از برند ورساچه می باشد که با رایحه ای گلی و شیرین وارد بازار گردید. طراحی بطری آن بسیار شیک و منحصر بفرد بوده و با نقوش و رنگ مزتبط با رایحه ی درون خود آراسته شده است.  عطر زنانه ورساچه کوتور ویولت ، که جزو کالکشن معروف و کلاسیک کمپانی ورساچه می باشد ، سمبلی از اتمسفر پیچیده ی دنیای لوکسیات را از خود به نمایش می گذارد. ترکیب عطر زنانه ورساچه کوتور ویولت با رایحه ی بی نظیر و شگفت انگیزی از گل بنفشه ، میموس ، گل گاو زبان و حالت پودری مشک آغاز می شود . رایحه ی غالب گل بنفشه حس آزادی ، لطافت و آرامش قدم زدن در باغی مملو از گل های بنفشه را برای شما تداعی می کند. این عطر بهترین گزینه برای روزهای خنک بهاری و پاییزی می باشد.

رایحه اولیه : گل بنفشه

رایحه میانی : سنبل ، سدر ، شمعدانی

رایحه پایه : مشک ، گل آفتابگردان

۵.عطر زنانه لانکوم ترزور مدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose

لانکوم ترزور مدنایت رز

عطر زنانه مدنایت رز از برند بسیار محبوب لانکوم که شهرت فراوانی در زمینه لوازم آرایشی را به خود اختصاص داده است ، در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد. این عطر در یک شیشه ی زیبا با رنگ بنفش جای گرفته است و رایحه ای اغواکننده را به مشام می رساند. چهره ی تبلیغاتی این عطر را اما واتسون بازیگر مطرح آمریکایی که همه ی ما او را به خاطر نقش آفرینی در سری فیلم های محبوب هری پاتر به خاطر داریم ، بر عهده داشته است. ماندگاری و پخش بوی عالی از ویژگی های قابل ستایش این عطر می باشد. رایحه ی این عطر با ترکیبی از رز و تمشک آغاز شده و با گذشت زمان بوی یاس ، گل صد تومانی و فلفل قرمز از آن ساطع می شود. در نهایت نیز عطری از مشک و سدر را از خود برجای می گذارد.

رایحه اولیه : رز ، تمشک

رایحه میانی : یاس ، گل صد تومانی ، فلفل قرمز

رایحه پایه : مشک ، سدر

۶.عطر زنانه شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم Coco Mademoisell Chanel

عطر زنانه شنل کوکو مادمازل ارشاکو

ادکلن زنانه کوکو مادمازل از برند محبوب شنل در سال ۲۰۰۱ توسط Jacques Polge تولید شد و توانتست جایزه FiFi را از آن خود کند. رایحه ی شیرین و ملایمی که از این عطر استشمام می شود حس جذاب و سرکشی را در فرد القا می کند. طراوت و عطر شرقی آن برای ۳ سال پیاپی توانست عنوان بهترین ادکلن زنانه در جهان را برای شنل به ارمغان بیاورد. طرفداران کوکو مادمازل ، رایحه ی آن را نمونه ی واقعی از یک عطر بسیار استثنایی و خوشبو با ماندگاری رویایی که مناسب یک خانم متشخص می باشد ، می دانند. طراحی شیشه ی کوکو مادمازل نیز به گونه ای بوده که به میز آرایش شما زیبایی خاصی می بخشد و حس یک شخصیت لاکچری را بدست می دهد.

رایحه اولیه : ترنج ، نارنگی ، پرتقال ، شکوفه پرتقال

رایحه میانی : یاس ، گل ابریشم ، رز ، گل یلانگ

رایحه پایه : مشک ، اوپوپوناکس ، نعناع هندی ، دانه تونکا ، وانیل ، خس خس

۷٫عطر زنانه دلچی گابانا دوان ادوپرفیوم Dolce & Gabbana  The One EDP

عطر زنانه دلچی گابانا دوان ارشاکو

عطر زنانه ی د وان در سال ۲۰۰۶ از جانب کمپانی سرشناس دولچی گابانا به بازار معرفی و عرضه شد. طراحی شیشه و رنگ طلایی آن کاملا متناسب با رایحه ای است که در درون خود حمل می کند. این عطر مخصوص خانم های باسلیقه ای است که می خواهند در تمام محافل بدرخشند و تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند. رایحه ی د وان کاملا منحصر بفرد بوده و به عنوان عطری خاص و اغواگر شناخته می شود. این محصول بیشتر مناسب مجالس و مهمانی های شبانه و رسمی می باشد و استفاده از در طول روز و به صورت عادی پیشنهاد نمی شود.

رایحه اولیه : ترنج ، نارنگی ماندارین ، سرخالو ، هلو

رایحه میانی : آلو ، گل برف ، یاس ، سدر

رایحه پایه : وانیل ، خس خس ، مشک ، کهربا

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو