معرفی عطرهای متولدین ماه آذر

خرید ادکلن برای خانم هایی که دوست دارند رایحه ای منحصر بفرد و خاص خود را داشته باشند ، در میان انبوهی از رایحه ها و برند های مختلف کار دشواری به نظر می رسد. این در حالی است که هر کس می تواند با توجه به ماه تولد خود ، رایحه ای خاص و کاملا متناسب و هماهنگ با روحیاتش را انتخاب کند. خانم های متولد آذر افرادی اهل منطق و واقعیت ، مهمان دوست ، بی ریا و دل پاک ، تا حدودی بی نظم و انضباط ، راستگو اما بد زبان و درشت گو می باشند. با وجود اینکه زبان متولیدن این ماه نیش دار و پر کنایه است اما اکثرا قلبی صاف و ساده دارند. این افراد بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت بوده و خیلی کم به دنبال کسب پول و مادیات می باشند.
زنان متولد آذز، خوشرو ، باوقار ، پاکدامن، صبور و بعضاً چالاک می‎باشند. در زنان متولد این ماه پتانسیل ماجراجویی نیز دیده می‎شود. برای آنکه انرژی آنها که گاهی بسیار بیش از حد معمول می‎شود ، به سطح قابل کنترلی برسد ، متولدین این ماه تا حد زیادی می‎توانند از رایحه علف وتیور (vetiver) بهره ببرند. زنان متولد آذر می بایست هنگام انتخاب عطر و ادکلن به سمت رایحه های ملایم و شیرین بروند ، چرا که این رایحه کاملا به خلق و خوی آنها نزدیک بوده و حس بهتری را از خودشان به دیگران منتقل خواهند کرد. در ادامه چند عطر با رایحه ی ملایم و شیرین به شما معرفی خواهد شد تا انتخاب برایتان آسان تر شود.
۱٫عطر زنانه دلچی گابانا دوان ادوپرفیوم Dolce & Gabbana The One EDP


عطر زنانه ی د وان در سال ۲۰۰۶ از جانب کمپانی سرشناس دولچی گابانا به بازار معرفی و عرضه شد. طراحی شیشه و رنگ طلایی آن کاملا متناسب با رایحه ای است که در درون خود حمل می کند. این عطر مخصوص خانم های باسلیقه ای است که می خواهند در تمام محافل بدرخشند و تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند. رایحه ی د وان کاملا منحصر بفرد بوده و به عنوان عطری خاص و اغواگر شناخته می شود. این محصول بیشتر مناسب مجالس و مهمانی های شباته و رسمی می باشد و استفاده از در طول روز و به صورت عادی پیشنهاد نمی شود.
رایحه اولیه : ترنج ، نارنگی ماندارین ، سرخالو ، هلو
رایحه میانی : آلو ، گل برف ، یاس ، سدر
رایحه پایه : وانیل ، خس خس ، مشک ، کهربا


۲٫ عطر زنانه دیور پیور پویزن Dior Pure Poison


عطر زنانه پیور پویزن رایحه ای بسیار اغواگر و فریبنده را در خود جای داده است. این عطر که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد تا هم اکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این برند شناخته می شود. پیور پویزن زنانه عطری با رایحه جدید و شیک می باشد که حس فریبندگی را در خانم هایی که از آن استفاده می کنند القا می کند. این عطر احساسات شما را بیدار و قلب شما را به تپش وا می دارد. سبک بودن این عطر به شما این اجازه را می دهد تا از آن در طول روز نیز بهره ببرید. علاوه بر این ، استفاده از در مجالس و مهمانی های رسمی نیز ممانعتی ندارد و کاملا برازنده است.
رایحه اولیه : گل یاسمن ، پرتقال شیرین ، ترنج کالابری ، نارنگی سیسیلی
رایحه میانی : شکوفه پرتقال ، گل شمعدانی
رایحه پایه : چوب صندل ، عنبر سائل


۳٫ عطر زنانه دیور جادور ادوتویلت J´adore Eau de Toilette Dior


کریستین دیور جادور ادو تویلت ، عطری با رایحه ی میوه ای و گلی بوده که حسی سفید و رویایی را القا می کند. نمونه ی ادو تویلت این محصول در مقایسه با ادو پرفیوم آن دارای رایحه ملایم تری از گل ها و کمی شیرین تری از مرکبات می باشد. رایحه ابتدایی این عطر با بوی ترش و شیرین و آبدار مرکبات و مقدار مشخصی از عطر شکوفه های پرتقال آغاز شده و حسی شاداب ، کمی گلی ، تمیز و تا حدود کمی صابونی مانند را به فرد منتقل می کند. در کنار این ترکیب شاداب و ترش و شیرین رایحه گل یاس نیز با حس سفید و ملایم خود به مشام می رسد. با گذشت زمان عطر کمی شیرین تر شده و حالت ملایم و خامه ای مانندی به خود می گیرد و رایحه گل ها خصوصا یاس با قوت بیشتری احساس می شود. دیور ژادور ادو تویلت پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و در تمامی فصول قابل استفاده است.
رایحه اولیه : جوز هندی ، آلو ، ماندارین ، بهار نارنج ، ترنج ، لیمو
رایحه میانی : گل بنفشه ، ارکیده ، گل یاس ، گل برف ، رز ، گل ماگنولیا
رایحه پایه : آلو ، مشک ، وانیل


۴٫ عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا calvin klein Liquid Gold Euphoria


عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفورا ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ برای بانوان طراحی شد. عطر لیکوئید گلد ایفوریا جزء مجموعه عطر های ایفوریا می باشد که در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ پایه گذاری شد. عطرهایی که به خوشحالی و شادی و سرخوشی شهرت یافته اند. با اسپری کردن عطرهای ایفوریا حس خوشحالی و شعف و شادابی در شما القا می شود. رایحه گرم و چوبی عطر لیکوئید گل ایفوریا به عنوان یکی از شاهکارهای مجموعه ایفوریا به شمار می رود که تا سال ۲۰۱۴ تنها برای بانوان موجود بود. تا اینکه در سال ۲۰۱۴ این کمپانی تصمیم گرفت نسخه ی مردانه ی این عطر را به منظور استقبال فروانی که از رایحه ی دل انگیز آن صورت گرفته بود ، تولید کند. شیشه ی عطر گلد ایفوریا بسیار زیبا و جالب طراحی شده است و رنگی طلایی دارد.
رایحه اولیه : دارچین
رایحه میانی : گل ارکیده
رایحه پایانی : چوب صندل سفید


۵٫ غطر زنانه کالوین کلین ریویل Calvin Klein Reveal


عطر زنانه کالوین کلین ریویل در سال ۲۰۱۴ توسط Jean Marc با رایحه ای مشکی ، چوبی و گلی برای بانوانی زیبا و فریبنده خلق شد. عطر ریویل دارای لطافت و ملایمت بی پایانی است که همچون نوازشی دلچسب بر روی پوست شما احساس می شود و اطرافیانتان را مست خود می کند. رایحه ی گرمی که در این عطر وجود دارد ، همانند روسری کشمیری است که شانه های شما را به هنگام غروب آفتاب پوشانده و شما را از سرما در امان نگه می دارد . ترکیب افسونگر ریویل با رایحه ی تندی از فلفل سیاه ، سفید و صورتی و پیوند آن با نمک دریایی آغاز می شود. این مواد در نت میانی به گرمی زنبق و تن شرقی شاهبوی رسیده و در نهایت به رایحه ی پایه ای از چوب صندل ، خس خس ، چوب کشمیری و مشک هدایت می شوند. در حالت کلی رایحه ای کرمی از چوب صندل و رگه هایی از نمک دریایی در این عطر احساس می شود.
رایحه اولیه : نمک ، فلفل صورتی ، فلفل سیاه ، فلفل سفید
رایحه میانی : زنبق ، شاهبوی
رایحه پایه : چوب صندل ، چوب کشمیری ، خس خس ، مشک


۶٫ عطر زنانه ایو سن لوران ال اینتنس Yves Saint Laurent Elle Intense


عطر زنانه ایو سن لوران ال اینتنس یکی از بهترین انتخاب ها برای هر خانم باسلیقه ای می باشد. این عطر با رایحه ی دوست داشتنی و دل انگیزی که بر گرفته از میوه های صورتی و خوشمره ای نظیر رازبری ، لیچی و توت قرمز می باشد ، شما را برای شب های سرد سال فریبنده و هوس انگیز می کند. در کنار رایحه ی خاص و جذابی که این عطر به خودش اختصاص داده ، شیشه ی آن نیز بسیار منحصر بفرد و فریبنده طراحی شده است. استفاده از این عطر برای مجالس شب بسیار توصیه می شود.
رایحه اولیه : رازبری ، لیچی
رایحه میانی : گل یاس ، زنبق ، انگور قرمز
رایحه پایه : کهربا ، نعناع هندی ، بنزوئین


۷٫ عطر زنانه والنتینو دونا ادوپرفیوم  valentino donna edp


عطر زنانه والنتینو دونا ادو پرفیوم پس از عطر والنتینو اومو که در سال ۲۰۱۴ ارائه شده بود ، وارد بازار شد. عطری با رایحه ی بسیار دل انگیز و طراحی گیرا که به سرعت توانست میان بانوان زیادی به شهرت دست یابد و به یکی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی مبدل شود. بطری شیک و زیبایی که به صورت طرح های برجسته روی آن کار شده ، جذابیت آن را دو چندان نموده است. رایحه گلی معطر که توسط onia Constant و Antoine Maisondieu طراحی شده ، ادکلن دونا را محبوب بانوان جوان کرده است. استفاده از این عطر در فصول سرد سال به شدت توصیه می شود.
رایحه اولیه : کائوچو ، نعناع هندی ، وانیل
رایحه میانی : زنبق ، گل رز بلغاری

رایحه پایه : ترنج

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو