معرفی بهترین ماشین اصلاح های خانگی دنیا

ماشین های اصلاح خانگی از جنبه های بسیاری می بایست مورد بررسی قرار گیرند. داشتن یک پک کامل از تمام آنچه شما را از رفتن به آرایشگاه بی نیاز کند ، آرزوی هر مردی است. ما در ادامه به معرفی چند محصول با عملکرد عالی و امکانات متنوع پرداخته و هر یک را از منظرهای مختلف به خوبی بررسی کرده ایم.

هرگاه مردم از تیم ما می خواهند که بهترین ماشین اصلاح موی سر را به آنها معرفی کنیم ، باید در پاسخ به این سوال نیاز شما ابتدا مورد بررسی قرار گیرد. ماشین های اصلاح از جنبه های مختلف تفاوت زیادی با یکدیگر دارند – برند ، مدل ، عملکرد ( سیم دار یا بی سیم ) ، و البته هدف استفاده.

کیت های اصلاح خانگی تفاوت بارزی با نمونه های حرفه ای دارند که امری طبیعی می باشد. اگر بدنبال یک پیرایش سریع در خانه هستید ،ماشین های قدرتمند و سنگین وزن به کار شما نخواهند آمد. درست است؟

رمینگتون HC4250  بدلیل وزن بسیار کم آن ، یکی از اعضای ارزشمند کیت خانگی من به شمار می رود. این در حالی است که اگر بدنبال اصلاحی حرفه ای تر باشم ، قطعا به سراغ اوستر Fast Feed خود خواهم رفت.

تمام آپشن هایی که از یک کیت اصلاح انتظار دارید را به خاطر بسپارید و با نگاه به لیستی که در ادامه آورده شده است ، کیت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۱٫با ارزش ترین ماشین اصلاح موی سر : Remington HC4250

ماشین اصلاح رمینگتون HC4250 ارشاکو

این رمینگتون کوچک ، علاوه بر این ارزیابی ، حتی در لیست بهترین ماشین های بی سیم نیز جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. درست است : نه تنها مدل HC4250 بسیار فشرده و کوچک ( ۹٫۸ x 7 x 2.5  اینچ ) طراحی شده ، بلکه بین نمونه های بی سیم نیز جای گرفته است. از ویژگی های یک ماشین خوب خانگی ، تحرک بالا و راحتی در استفاده می باشد که این مدل امتیاز بالایی را در هر دو زمینه به نام خود به ثبت رسانده است. گذشته از آن ، رمینگتون HC4250 به عنوان یکی از راحت ترین ماشین های موجود در بازار شناخته می شود.

یکی از دلایل دیگری که عنوان برترین ماشین اصلاح به این مدل از برند رمینگتون اختصاص داده شده است ، ویژگی ضد آب بودن وی می باشد. برخلاف پروسه ی طولانی وعذاب آوری که برای پاکسازی سایر ماشین ها پس از اصلاح صورت می گیرد ، برای رهایی از موهای اضافی تنها لازم است ماشین را با آب شستشو دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید. اگر بدنبال یک اصلاح سریع و بدون دردسر در خانه هستید ، این مدل کاملا مناسب شما خواهد بود.

البته راحتی تنها آپشنی نیست که شما را وادار به خرید یک ماشین اصلاح کند. قدرت کافی و تیغه های مناسب نیز به عنوان فاکتورهایی برای پیرایشی نرم می بایست مورد توجه قرار گیرند. خوشبختانه ، مدل HC4250 در این دو زمینه نیز امتیاز بالایی بدست آورده است. تیغه های فوق العاده عریض منحنی شکلی که برای آن تعبیه شده است ، ارزش این ماشین را تا حدود زیادی افزایش می دهد. با استفاده از این نوع تیغه ، اصلاحی دقیق و راحت تر را تجربه خواهید کرد. و از آنجا که عرض آن از سایر تیغه ها بیشتر بوده ، نواحی بزرگتری را در هر رفت و برگشت پوشش می دهد.

به بیانی دیگر ، با هر ضربه ، تعداد موی بیشتری تراشیده می شود. بنابراین ، هیچ عجله ای در کار نیست. ماشین اصلاح موی سر رمینگتون HC4250 از یک باتری لیتیوم-یون با حفظ توان تا ۴۰ دقیقه بهره مند شده است. لوازم دیگری از جمله ۹ شانه ( از ۱٫۱۶ تا ۵٫۸ اینچ ) ، بورس تمیزکننده ، روغن اصلاح برای تیز نگه داشتن تیغه ها ، و یک کیف مسافرتی به عنوان اکسسوری به شما اختصاص می یابد.

۲٫کاربردی ترین ماشین اصلاح موی سر : Philips Norelco QC5580/40

ماشین اصلاح Norelco QC5580 فیلیپس ارشاکو

مطمئنا اضافه کردن شعار ” خودت انجامش بده ” از سوی کمپانی فیلیپس بر روی این مدل دلیلی داشته است. مدل Norelco QC5580/40 با بهره گیری از لوازم قدرتمند خود یک پیرایش عالی را برای شما در خانه رقم می زند. همانند مدل HC4250 ، این ماشین نیز ضد آب می باشد. می توانید با جداکردن قطعات و شسشتوی هریک از پروسه ی خسته کننده پاک کردن موهای اضافی از آن خودداری کنید.

مدل بی سیم Norelco QC5580/40 بسیار قدرتمندتر از رمینگتون HC4250 ظاهر شده است. سر چرخشی این ماشین به تیغه های استیل ضدزنگ بسیار تیزی ختم می شوند. نکته ی مهم تر ، این تیغه ها قادر به تیز کردن خود بدون نیاز به روغن و مراقبت های مستقیم از جانب شما می باشند. من شک دارم که ماشینی راحت تر از این نمونه در بازار موجود باشد!

برندگی عالی در کنار تنظیمات منطبق با نیاز ، این تیغه ها را در جایگاهی والا قرار می دهد. تنها با انتخاب شماره مورد نظر ، طول تیغه ها بین ۱۴ اندازه ی مختلف تنظیم می شوند. این ماشین قابلیت استفاده جهت تراشیدن موی سر نیز کاربرد دارد و کوتاهی را از فاصله ی بسیار نزدیکی انجام می دهد. برخلاف سایر برندهای مدعی ، فیلیپس ترکیبی از یک اصلاح حرفه ای و استفاده ی فوق العاده راحت را به معنای واقعی بر روی این مدل اعمال کرده است.

در این مرحله مطمئنا خواستار اطلاعاتی راجع به نحوه ی عملکرد باتری های این ماشین می باشید. در این باره باید به شما مژده دهم که این مدل از یک باتری لیتیوم-یون با عمر طولانی بهره می برد. در هر بار استفاده ، این باتری تا حداکثر ۶۰ دقیقه شما را همراهی می کند. این زمان بیشتر از اکثر مدل های بی سیم بوده و همین ویژگی ، QC5580/40 را به یکی از پایا ترین ماشین های بی سیم موجود در بازار مبدل می سازد.

۳٫به صرفه ترین ماشین اصلاح موی سر : Wahl Chrome Pro 25 piece kit

کیت اصلاح وال کروم پرو 25 تایی ارشاکو

از نظر قیمت ، کیت اصلاح ۲۵ تایی Wahl Chrome pro یک معامله ی عالی به حساب می آید. با خرید این کیت در کنار یک ماشین اصلاح برقی ، لوازم دیگری چون شانه آرایشگری ، ماشین خط زن ، مجموعه ای از شانه های متفاوت ، روغن اصلاح و چندین قطعه ی دیگر نیز نصیب شما خواهد شد. با داشتن این مجموعه حس یک آرایشگر واقعی به شما القا می شود.

ماشین اصلاح وال کروم به تنهایی و با توجه به قیمت ، به عنوان یک انتخاب خوب شناخته می شود. این مدل دارای یک بدنه ی سبک و راحت می باشد که در کنار کمترین لرزش ممکن ، پیرایشی نرم و سریع را نتیجه می دهد. هیچ کس دوست ندارد که ماشین اصلاح درون دستانش تکان بخورد و پروسه ی اصلاح را آهسته کند ، درست است؟

همانند فیلیپس Norelco QC5580 ، بر روی این مدل نیز همان تیغه های استیل با خاصیت خود تیزکن بکار گرفته شده است. نگهداری از این ها بسیار آسان بوده و نیاز به استفاده ی منظم و مکرر از روغن ندارد. این تیغه ها هیچ مشکلی با موهای ضخیم نداشته و پیرایشی دقیق را بدست می دهد.

با توجه به فروانی لوازمی که در این کیت جای داده شده است ، شما قادر به انجام کارهای زیادی خواهید بود. یک خط زن وال ، یک شانه حالت دهنده ، شانه خط زن گوش و ابرو و چندین قطعات دیگر این امکان را به شما می دهد تا بیشتر از یک قسمت را پیرایش و اصلاح کنید.

۴٫بهترین ماشین اصلاح محفظه دار موی سر : Remington HKVAC2000

ماشین اصلاح رمینگتون HKVAC2000 ارشاکو

ماشین های اصلاح محفظه دار به علت کاهش چشمگیر زمان پیرایش و آسان کردن مراحل پاکسازی  به شدت فراگیر شده اند. یک فن مکنده درون محفظه قرار گرفته که با جذب موهای اضافی هنگام اصلاح کار شما را راحت کرده است. به بیانی دیگر ، زین پس نیاز به تمیزکردن موهای تراشیده شده درون سینک با اکراه و نا امیدی نخواهید داشت.

رمینگتون HKVAC2000A محفظه دار یکی از گزینه های درآمد زای این برند محسوب می شود. اتاقک مکنده ی این مدل به اندازه ای بزرگ بوده که ۸۰ الی ۹۰ درصد موهای اضافی را در یک اصلاح درون خود جای می دهد. در کنار محفظه ی فوق العاده سبک ، این مدل از یک طراحی ارگونومیک و جلا داده شده نیز برخوردار می باشد.

اقرار می کنیم که این ماشین به طرز چشمگیری قدرتمند نیست ، اما توان آن در حدی است که می توانید یک اصلاح خوب و با سرعت متوسط را بدون خفه کردن تجربه کنید. از تیغه های استیل ضدزنگ آن انتظار کوتاهی صفر نداشته باشید ، اما اصلاح این مدل از فاصله ی بسیار نزدیک انجام می شود. با این وجود ، برای استفاده خانگی می توان آن را یک ماشین قدرتمند دانست.

رمینگتون در زمینه ی لوازم جانبی خریداران خود را واقعا مایوس کرده است. یک کیت شامل ۱۸ قطعه از جمله ۶ شانه معمولی ، یک شانه حالت دهنده ، تیپر (چپ و راست) ، قیچی آرایشگری ، گیره های جداکننده ، روغن اصلاح ، یک کیف ، محافظ تیغه و یک بورس تمیزکننده دریافت خواهید کرد. با در نظر داشتن عملکرد محفظه ، شاهد یک اصلاح کاربردی و راحت در خانه خواهید بود.

اگر شرایط اقتصادیتان این اجاه را به شما می دهد که کمی بیشتر روی ماشین اصلاح خانگی خود هزینه کنید ، می توانید سراع مدل گران قیمت تر HC6550 نیز بروید. از نظر ظرفیت محفظه ، کیفیت تیغه و توان کلی ، این ماشین نسبت به HKVAC2000A در جایگاهی بالاتر قرار می گیرد. اما از آنجایی که اکثر مردم به دنبال یک ماشین اصلاح ارزان قیمت برای مصارف خانگی خود هستند ، تصمیم به بررسی نمونه ی ارزانتر این برند در این جا شد.

۵٫بهترین کیت اصلاح خانگی موی سر وال : Wahl Elite Pro Kit

کیت اصلاح وال الیت پرو ارشاکو

پادشاه بهترین کیت های اصلاح خانگی وال ، Elite Pro ، عملکردی بسیار بهتر از مدل Chrome Pro همین برند از خود نشان داده است. این مدل ها در برخورد با موهای ضخیم و حجم سنگین کار با مشکل خاصی رو به رو نشده و تنها کمی احساس سنگینی می کنند.

چیزی که این مدل را بسیار خاص جلوه می دهد ، گارد های فلزی حیرت آور وال می باشد. این گاردها شانه های پلاستیکی را با ستبری بیش اندازه ی آنها به صورت کامل کنار گذاشته و با عملکردی بالا و حالتی چسبیده تر به تیغه ها خودنمایی می کنند.

این کیت شامل یک ست کامل از این گاردها می باشد. شانه هایی فلزی که از ۱٫۱۶ اینچ شروع شده و تا ۱ اینچی را دربرمی گیرد- حتی نمونه های کمیاب ۱٫۲# و ۱# را نیز می توان در این مجموعه یافت. یک قیچی آرایشگری ، یک شنل ۲۸ در ۴۰ اینچی مناسب آرایشگران حرفه ای و یک کیف لوکس از جمله لوازمی است که خانه شما را تا حد زیادی به یک آرایشگاه تبدیل می کند.

تیغه های این کیت از ویژگی خودتیزکن برخوردار بوده و اصلاحی بسیار نرم دارند. موتور بکار رفته باعث سنگین تر شدن ماشین شده ، اما از طرفی عملکردی بسیار قدرتمند تر از سایر مدل های وال  را به شما وعده می دهد.

۶٫بهترین ماشین اصلاح خانگی موی سر اوستر : Oster Fast Feed

ماشین اصلاح اوستر فست فید ارشاکو

اگر نام اوستر در این لیست ذکر نمی شد ، واقعا جای شرمندگی داشت. معمولا ، اوستربه عنوان برندی نام دار در ماشین های اصلاح سنگین با لوازم سخت و حرفه ای شناخته می شود. با این وجود ، می توان مدل  Fast Feed را در هر دو گروه ، آرایشگران حرفه ای و استفاده ی خانگی ، جای داد.

بهره گیری از یک موتور محوری قدرتمند و امتحان شده از نظر برودت و سرما ، تیغه های بسیار تیز در کنار استفاده ی آسان و کم سروصدا شما را به تاملی عمیق درباره ی این ماشین وا می دارد. مدل های اوستر با توجه به توان خروجی بالا ، مدت زمان زیادی را خنک می مانند. با وجود بی سیم نبودن این ماشین ، سیم آن بسیار محکم و در عین حال راحت بوده و به هیچ عنوان دست و پا گیر نخواهد بود.

Fast Feed اصلاحی سریع تر از تمام مدل های خانگی به شما اراده می دهد. همانند مدل Pro Alloy ، این ماشین نیز انتخابی خوبی در زمینه سایه زدن به شمار می رود.به عنوان یک نمونه ی قابل تنظیم ، شما می توانید به راحتی طول تیغه ها را مطابق نیاز تغییر دهید. در ضمن ، این ماشین هر مدل مویی را با دقت اصلاح می کند. یکی از امتیازات این مدل نسبت به رقبا ، قابلیت اصلاح در حالت مرطوب در کنار پیرایش معمول خشک می باشد.

در این کیت ، ۳ گارد اصلاح ۱٫۴ ، ۳٫۸ ، ۱٫۲ اینچ به علاوه یک شانه بلندینگ موجود می باشد. روغن اصلاح ، محافظ تیغه و بورس تمیزکننده نیز در این مجموعه جای می گیرند.

درباره‌ی

همچنین ببینید

فرق بوتاکس مو با کراتین مو چیست و کدام را انتخاب کنیم؟

چند سالی است که در میان آرایشگران و مشتری های آنها بحث داغی مطرح است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو