معرفی بهترین تبلت های دانشجویی در بازار

دوران دانشجویی دورانی است که نیاز به استفاده از وسایلی مانند لب تاپ و تبلت بیش از پیش احساس میشود . در حال حاضر لب تاپ ها در بین دانش آموزان و دانشجویان رواج بیشتری دارند . اما شاید کمتر کسی پیدا شود که بخواهد لب تاپ خود را با یک تبلت تعویض کند . شاید بدک نباشدنگاهی به لیست تبلت های دانشجویی بیندازیم . برای والدین و دانشجویان شاید انتخاب کمی سخت باشد . اما در این مطلب بهترین تبلت های دانشجویی در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم . البته این نکته را در نظر داشته باشید که یعضی این محصولات در بازار ایران دارای قیمت هایی نسبتا بالا می باشند . در ادامه با ما همراه باشید .

با بهترین تبلت های دانشجویی در بازار آشنا شوید

مایکروسافت سر فیس پرو۳

Surface Pro 3 یکی از بهترین لب تاپ – تبلت های بازار است که ویندوز ۸٫۱ روی آن در حال اجراست .سر فیس پرو از یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی با سایزی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان بهره می برد ، مخصوصا وقتی که نرم افزار OneNote در حال اجراست این سایز مناسب و معقول بیشتر جلب توجه میکند . یک صفحه کلید جانبی نیز برای یادداشت برداری همراه با این محصول به شما ارائه میشود .

تبلت

در حالی که ویندوز ۸٫۱ از نظر برخی ها یک عیب بزرگ است اما واقعا این ویندوز در سر فیس پرو ۳ ، طعم و مزه ای دیگر دارد و صفحه نمایش لمسی این طعم را شیرین تر می کند .

اپل ای پد ایر

به جرئت میتوان این نکته را گفت که اپل بهترین محصولات آموزشی را برای دانش آموزان و دانشجویان تولید می کتد . تبلت اپل ای پد ایر  ویژگی هایی مانند ، سایز ۱۰٫۱ اینچی ، وزن ۴۶۹ گرم ، پردازنده ی ۲ هسته ای ۱٫۳GHz ، دوربین عقب و جلو ، میتواند  میتواند یکی از گزینه های خرید برای دانشجویان باشد . قیمت این تبلت بسته به ظرفیت ذخیره سازی متفاوت است .

تبلت

شاید قبل از ارائه ی مایکروسافت افیس برای ایپد ، این موضوع یکی از مهم ترین دغدعه های استفاده کنندگان از این محصول بود . اما با انتشار مایکروسافت آفیس برای iPad ، گرایش اغلب دانشجویان به آیپد برای مسائل تحصیلی و آموزشی بیشتر شد . شما در ایپد میتوانید از کلیه نرم افزار های مجموعه افیس مانند اکسل ، ورد و … استفاده کنید .

سامسونگ گلکسی نوت پرو ۱۲٫۲

سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن همراه در جهان است . این کمپانی کره ای در زمینه ساخت تبلت ها نیز دستی بر آتش دارد . البته دستی که در چند سال اخیر محصولات خارق العاده ای در زمینه تبلت ها خق کرده است .

تبلت

Galaxy Tab Pro 12.2 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ می باشد که میتواند برای دانشجویان یکی از گزینه های اصلی خرید باشد . این تبلت با سایز ۱۲٫۲ اینچی و وزن ۷۵۳ گرم نسبت به ای پد ایر کمی بزرگتر و سنگین تر است . نوت پرو از سیستم عامل اندروید ۴٫۴ با مجموعه ای کامل از برنامه های کاربردی بهره می برد . همچنین قابلیت پشتیبانی از انواع سرویس های ارتباطی مانند ۳G ، ۴G ،WIFI را دارد .

ایسوس ویوو تب نوت ۸

این تبلت مخصوص کسانی ساخته شده است که علاقه زیادی به نوشتن با تبلت دارند .در هنگام خرید یک قلم نیز به شما ارائه میشود . این تبلت میتواند از تمامی سرویس های آفیس مایکروسافت ، طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و ویندوز ۸٫۱ پشتیبانی کند .

تبلت

با سایز ۸ اینچی ، استفاده از این تبلت به عنوان کامپیوتر شخصی معقول به نظر نمی رسد . اما سایز این تبلت بسیار مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان است . از لحاظ قیمت نیز از سایر رقبا دارای قیمت کمتری است  و میتواند گزینه ای مناسب به عنوان ” کامپیوتر دوم “‌باشد .

ایسوس ممو پد هفت

کسانی که به دنبال تبلتی سبک ، ارزان قیمت ، و قابل حمل هستند ، ایسوس ممو پد هفت بهترین گزینه برای آن هست . این تبلت دارای ویژگی هایی مانند پردازنده ی ۴ هسته ای ۱٫۳۳ GHz و اندروید ۴٫۴ کیت کت می باشد که با قیمت ۳۷۹ هزار تومان بسیار مناسب به نظر میرسد . حافظه ی ذخیره سازی ۱۶GB این تبلت را میتوان تا ۶۴GB به وسیله ی کارت میکرو اس دی ارتقا داد . سایز این تبلت ۷ اینچ می باشد .

تبلت منبع :دیجیتالر

======================

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش عوض کردن تصویر پس زمینه آی پد

والپیپر های پیش فرض آی پد جذاب هستند اما می توانید تصویر دیگری جایگزین کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو