معرفی برترین اپیلاتورهای زنانه فیلیپس و براون

اپیلاتور یا اپی‌لیدی دستگاهی الکتریکی برای موزدایی است که این کار را با کندن مو انجام می‌دهد.
اپیلاتورهای امروزی قطعه‌هایی که نیاز به تعویض داشته باشند، ندارند. اپیلاتورها در انواع برقی، باتری و قابل شارژ عرضه می‌شوند.
اپیلاتور براون Soft Perfection 3170

 

اپیلاتور « Soft Perfection 3170» با طراحی ارگونومیک، به‌راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و موهای زائد بدن را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کند. طراحی موچین‌ها در این دستگاه به گونه‌ای است که موها را بدون کشیدن پوست از ریشه جدا می‌کند. دستگاه اپیلاتور براون۲۰ موچین دارد که به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته و با حرکت سریع و منظم، به‌سرعت موهای زائد را برطرف می‌کنند. سری اپیلاتور براونرا جهت تمیزکردن بهداشتی و آسان‌، می‌توان با کشیدن به سمت بیرون به‌راحتی از بدنه جدا کرده و شست. هنگام استفاده از اپیلاتور آن را با زاویه‌ی ۹۰ درجه روی قسمت موردنظر قرار دهید
ویژگی ها:
تکنولوژی اصلاح اپیلاتور
جنس موچین سرامیک
تعداد موچین ۲۰ عدد

اپیلاتور فیلیپس HP6423

 

اپیلیدی فیلیپس مدل HP6423 که دارای کیفیت اصلاحی نرم و بدون درد، امکانات و قیمت مناسب میباشد، موردپسند بسیاری از خانم‌هاست.

برای این مدل، دو سری مختلف در نظر گرفته شده است. سری اپیلیدی یا موکن می‌تواند موهای بدن را از ریشه جدا کند؛ همچنین با استفاده از سری تریمر و فویلی می‌توان موهای بدن را با مرزبندی مشخص از ریشه کوتاه کرد به اصطلاح شیور یا موزن می باشد. این سری می‌تواند برای کوتاه‌کردن موها زمانی‌که با فرصت محدودی رو‌به‌رو هستیم، بسیار کاربردی باشد. یک عدد شانه هم برای جلوگیری از تماس سری اپیلاتور با مناطق حساس به‌هنگام جداکردن موهای بدن از ریشه به‌ کار می‌روداز دیگر ویژگی‌های مثبت اپیلیدی فیلیپس مدل HP6423 می‌توان به سری قابل‌شست‌وشوی آن اشاره کرد که در صورت کثیف‌شدن، می‌توان آن را به‌راحتی شست. این اپیلاتور تنها از طریق برق خانگی کار می‌کند؛ بنابراین برای روشن‌کردن آن اتصال مداوم به برق خانگی نیاز است.
این اپیلیدی دو سرعته میباشد و با استفاده از قابلیت تنظیم سرعت می‌توان موهای بدن را سریع‌تر از ریشه جدا کرد؛ خصوصیتی که موردپسند بسیاری از خانم‌هاست. تعداد موچین های این دستگاه نسبت به اپیلیدی های دیگر بسیار بیشتر میباشد، قابلیت‌های آن به اندازه‌ای است که خرید آن را برای استفاده‌ی خانگی بسیار به‌صرفه می‌کند.
ویژگی ها:
• جنس موچین:استیل ضد
• منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم)

 

اپیلاتور براون سری ۷ مدل ۵۶۱-۷

 

برگ برنده‌ی براون در رقابت با دیگر اپیلاتورهای موجود در بازار ۶ سری متفاوت با کارایی‌های دقیق این ابزار زیبایی است. علاوه بر سری اصلی که موچین‌های دستگاه روی آن قرار داده شده‌اند، پنج سری دیگر نیز در جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده که کاربر می‌تواند به راحتی و با یک فشار ملایم انگشت آن‌ها را از روی دستگاه باز کرده و با دیگری تعویض کند. این سری یک اصلاح کامل و بدون نقص را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. سری دیگر که براون برای این اپیلاتور در نظر گرفته، یک تریمر است که روش استفاده‌ای بسیار ساده دارد. این سری برای کوتاه کردن موهای مناطق حساس بدن در نظر گرفته شده که احتمال التهاب یا درد برایموزدایی آن‌ها وجود دارد. وجود یک صفحه‌ی محافظ روی این تریمر خیال کاربر این محصول براون را از هر بابت آسوده می کند. سری دیگر یک اصلاح کننده‌ی دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این سری کاربر می‌تواند مناطقی مانند زیر بغل یا دیگر مناطقی که پوست نازک و حساسی دارند را تمیز کند. Efficiency cap دیگر سری ارائه شده در کنار این اپیلاتور به شمار می‌رود که بیشترین تماس ممکن با سطح پوست را حاصل می‌کند تا اصلاح دقت بیشتر و زمان کمتری داشته باشد. اما نکته‌ی متمایز کننده‌ی این دستگاه وجود یک سری مخصوص صورت است که در کمال ظرافت و دقت موهای ناخواسته‌ی صورت را شکار کرده و آن‌ها را اصلاح می‌کند.
ویژگی های :
جنس موچین: استیل ضد زنگ
قابلیت شستشو: دارد
دارای ماساژور
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ(بی سیم)

اپیلاتور براون سری ۹-۹۶۱e مدل Silk Epil 9

 

شرکت «براون» به تولید اپیلاتوری اقدام کرده که عرض سری آن ۴۰ درصد بیشتر از نمونه‌های قبلی است و ۴۰ موچین از جنس استیل ضدزنگ دارد که به کمک آن‌ها می‌توان در زمان کمتر، به نتیجه‌ی مطلوب رسید. این اپیلاتور “Braun 9-961e” نام دارد و دارای سری‌های مختلفی است که هر سری استفاده‌ی مخصوص به خود را دارد. موچین‌های سری موکن روی غلتکی چرخشی قرار دارند و با طراحی خاص خود، از قابلیت کندن موهای بسیار کوتاه تا ۰٫۵ میلی‌متر برخوردارند.
در دو طرف این غلتک، دو رول ماساژور و پلاستیک‌های زائده‌دار قرار داده شده است تا سر اپیلاتور راحت ‌تر روی پوست حرکت کند و احساس بهتری را فراهم آورد. روی غلتک علاوه ‌بر موچین‌ها، زائده‌های پلاستیکی بسیار ریز با سر گرد قرار دارد که وظیفه‌ی آن‌ها بلند ‌کردن موها و هدایت آن‌ها به سمت موچین‌هاست. به کمک این زائده‌ها، حتی موهای خوابیده هم از چنگ موچین‌ها رهایی ندارند.

ویژگی ها:
جنس موچین: استیل ضد زنگ
قابلیت شستشو
دارای ماساژور
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ(بی سیم)

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE650/00

 

دارای ۴ سری با کاربری های اپیلاتور، شیور، برس پاک سازی پوست و ماساژور بدن است.
سری اپیلانور عرض ۳۰ میلی متر ۳۲ موچین و ۱۷ دیسک سرامیکی چرخان دارد که سرعت اصلاح را بالا می برد، همچنین ۴ پوشش نقاط محدود، مخصوص صورت، ماساژور غلتکی و کشیدن پوست که بر روی سری اپیلاتور قرار می گیرند، از متعلقات دستگاه به شمار می روند.
سری شیور شامل یک تیغه‌ ی فویلی در وسط و دو تریمر در کناره‌ ها است که برای کوتاه کردن مو ها از ته استفاده می‌ شود که یک شانه ی مخصوص برای نصب بر روی سری شیور نیز تعبیه شده است.
برس پاک‌ سازی می‌ تواند سلول‌ های مرده پوست را جدا کند تا سلول‌ های جدیدی جایگزین شوند. به کمک سری ماساژور چرخشی پس از اتمام کار اصلاح می توان پوست را ماساژ داده تا ضمن برخورداری از حسی لذت‌ بخش، تفاوت رنگ قسمت‌ های مختلف پوست نیز برطرف شود.
اپیلاتور Philips BRE650 00 Epilator ضد آب بوده و می توان به دو صورت خشک و تر از آن استفاده کرد، با توجه به بدنه ی ضد لغزش و ضد آب بودنش، برای نرم تر شدن پوست می توان در حمام از اپیلاتور استفاده کرد.
اپیلاتور فیلیپس مدل ۶۵۰ دارای ۲ سرعت مختلف و یک چراغ LED بوده که روشن ترین و ظریف ترین مو ها را هم می توان با استفاده از نور آن دید و اصلاح کرد. اپیلاتور دارای باتری قابل شارژ لیتیوم یونی می‌باشد که با ۱٫۵ ساعت شارژ کردن آن می‌توان به مدت ۴۰ دقیقه از دستگاه استفاده کرد
ویژگی ها :
جنس موچین: سرامیک
قابلیت شستشو
دارای ماساژور
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ(بی سیم)

در آخر:
حضور مداوم و مرتب در سالن های زیبایی نیازمند به صرف زمان و پول است و بسیاری از خانم ها اغلب بین جلسات از شیور یا کرم موبر استفاده می کنند، در حالی که با استفاده از اپیلاتور می توانید سالن زیبایی و انجام اپیلاسیون را به خانه خود منتقل کنید و از نتایج آن که پوستی نرم و صاف است بهرمند شوید
عملکرد اپیلاتور به صورت حذف مستقیم مو از سطح ریشه است و این بدان معنی است که رشد مجدد مو برای مدت طولانی، عقب خواهد افتاد. می‌توان این طور انتظار داشت که با استفاده از اپیلاتور، نتایج بسته به ضخامت و استحکام مو برای دو هفته و حتی بیشتر باقی بماند. اپیلاسیون مداوم هم‌چنین موجب نازک‌تر و ظریف‌تر شدن مو خواهد شد، بنابراین ممکن است شما در طول زمان کمتر، نیاز کمتری به استفاده از دستگاه خود داشته باشید، به علاوه اینکه قادر به اصلاح با سرعت بیشتری نیز خواهید بود.

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو