معرفی انواع موتور ماشین های اصلاح

هنگامی که قصد خرید ماشین اصلاح و یا خط زن را در سر می پرورانید ، ابتدا به نیازهای خود توجه کرده و سعی می کنید محصولی متناسب با آن برای خود انتخاب کنید. اما متاسفانه راجع به موتور آن تحقیقی انجام نداده و انواع آن را بررسی نمی کنید. اولین سوالی که در این رابطه بوجود می آید این است که چه تفاوت هایی میان موتورهای چرخشی ، محوری و مغناطیسی وجود دارد؟ به منظور پاسخ به این سوال اساسی ، در ادامه تعریفی جامع و مختصر از هریک از موتورهای نام برده آورده شده است تا انتخاب بعدی شما با آگاهی کامل تری صورت بگیرد.

فرد کولر ، معاون مدیریت بازرگانی اندیس ، اینطور می گوید :” زمانی که ما یک ماشین اصلاح یا خط زن را طراحی می کنیم ، اندیس تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا موتوی متناسب با ویژگی های هر محصول مشخص می کند.” وی در ادامه توضیح می دهد که ” ما همیشه این موضوع را نیز در نظر می گیریم که ابزار اصلاح مورد نظر برای چه نوع اصلاح و پیرایشی طراحی شده است” . بنابراین ، هر آرایشگر و استایلیستی با توانایی های موتور ابزار خود آشنایی دارد و می داند که از هر ماشین اصلاح در چه مواقعی استفاده کند.

موتورهای محوری pivot –افزایش قدرت ، کاهش سرعت : مناسب برای موهای ضخیم ، پرپشت و مرطوب

ماشین های اصلاح و خط زنی که دارای موتورهای محوری می باشند از قدرت زیادی برخوردار بوده و در عوض سرعت تیغه ی آن ها کند تراز حالت معمول می باشد. این موتورها برای اصلاح موهای ضخیم ، پرپشت و مرطوب مناسب است. لازم به ذکر است که قدرت موتورهای محوری ماشین اصلاح اندیس ۴ برابر موتورهای مغناطیسی ماشین اصلاح از همین برند می باشد.

موتورهای چرخشی rotary – قدرت و سرعت برابر : مناسب برای انواع مختلف اصلاح

ماشین های اصلاح و خط زنی که از موتورهای چرخشی بهره مند می باشند ، از میزان برابر قدرت و سرعت برخوردار می باشند. با وجود چنین ترکیبی ، موتورهای چرخشی برای رنج بسیار وسیعی از انواع اصلاح و پیرایش کاربرد دارند. موتورهای چرخشی ماشین اصلاح اندیس ،  گشتاور و عملکرد بهتری را در وزن سبک تری نسبت به سایر برندها ارائه می کنند.

موتورهای مغناطیسی magnetic –قدرت متوسط و سرعت بالا : مناسب برای موهای پرپشت

موتورهای مغناطیسی سرعت بسیار بالایی – نزدیک به ۷۲۰۰ ضربه کامل در هر دقیقه- به خود اختصاص داده اند. این نوع موتور ، اصلاح نرم تری را بدست می دهند. این موتور به گونه ای طراحی شده است که کاملا ساکت و بدون داغ کردن ، مخصوصا برای اصلاحاتی که حجم زیادی از مو را در بر می گیرند ، برای مدت زیادی به کار خود ادامه دهد. این موتورها بدون نیاز به روغن کاری و تعویض قطعات می توانند برای چندین سال مورد استفاده قرار می گیرند.

درباره ی اندیس

کمپانی اندیس ، که ابتدا به عنوان یک تجارت خانوادگی در سال ۱۹۲۲ پایه گذاری شده است ، یک شرکت پیشرو در زمینه ی ساخت و تولید ابزارهای دستی برای اصلاح و پیرایش و صاف کردن و فرکردن و خشک کردن مو در حال فعالیت می باشد.

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو