مجیک کلیپر بدون سیم با مجیک کلیپ سیم دار وال چه فرقی دارند؟

مقایسه مجیک کلیپ بدون سیم و مجیک کلیپ با سیم
مقایسه مجیک کلیپ بدون سیم و مجیک کلیپ با سیم

در این مقاله از ارشاکو به مقایسه مجیک کلیپر بدون سیم با مجیک کلیپ سیم دار شرکت وال آمریکا میپردازیم.

در همین ابتدای مقاله لازم به توضیح است از آنجا که شرکت ارشاکو فقط وال سفارش آمریکا را کار میکند بنابراین در اینجا ما درباره وال سفارش آمریکا صحبت میکنم در مورد وال های سفارش آسیا و اروپا از انجایی که کار نمیکنیم و شناختی نیز نداریم.
هر دو از سری ۵ ستاره وال هستند که بالاترین درجه کیفی شرکت وال هستند.

وال 5 ستاره
وال ۵ ستاره

مورد مشخص این مقایسه که واضح و مبرهن است بحث سیم دار و بدون سیم بودن هست و بحث راحتی کار با بدون سیم

ابعاد دستگاه اولین معیار مقایسه است :
مجیک سیم دار حدود ۴۵۳ گرم هست ۱۶٫۵ سانتی متر طول دستگاه هست نسخه بدون سیم کاهش وزن ۴۰ درصدی دارد یعنی حدود ۲۸۴ گرم وزنش هست یعنی هیچ فشاری روی دست های شما نیست و شما آماده هنر نمایی هستید اندازه نسخه بیسیم هم ۱۵٫۸ سانتی متر طول آن است.

موتور معیار مهم دیگر است :

مجیک سیم دار دارای موتور الکترومغناطیسی که دور موتورش ۹۰۰۰ دور در هر دقیقه می چرخد این نوع موتور در مدل های کلاسیک وال مانند سری سنیور هم وجود دارد.مجیک کلیب کوردلس (بی سم) دارای موتور چرخشی دوّار که اصطلاحا روتاری (Rotari) است که به اندازه مدل مجیک با سیم قدرتمند نیست که دور موتور مجیک بدون سیم ۵۵۰۰ بار در هر دقیقه می چرخد که این یعنی تعداد حرکات تیغه کمتر است اما در عوض تیغه حین عقب و جلو رفتن دقیقا موازات یکدیگر حرکت می کنند بنابراین ریسک منحرف شدن و حرکت اضافی تیغه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد(اصطلاحا دنده دنده شدن و کند شدن آنها کمتر است) در موتور های ۹۰۰۰ حرارت بالا تولید می شود و با توجه به قدرت بالا قاعدتا فشار زیادی نیز بر روی تیغه ها است.
مجیک کلیپ بدون سیم از عدم گشتاور مناسب زمان به زمان با توجه به اینکه موتورش ۵۵۰۰ است رنج می برد نسبت به موتور ۹۰۰۰ که شما این کاهش سرعت تیغه را در برخی از کارهای فوق حرفه ای ممکن است تجربه کنید.

زمانی که صحبت از تیغه های این دو مدل می شود در اینجا مشخص می شود که مجیک کلیپ سیم دار دارای تیغه شماره ۲۱۹۱ ۲ سوراخه است که هم پوشانی تیغه ها صفر می باشد که در ۵ ستاره سنیور هم وجود دارد این یعنی اینکه کیفیت بسیار بالایی در برش مو با توجه به همپوشانی و اورلب صفر آن وجود دارد.

تیغه شماره ۲۱۹۱
تیغه شماره ۲۱۹۱

در مقابل مجیک کردلس بی سیم مجیک دارای تیغه شماره ۲۱۶۱ ۲ سوراخه تیغه دندان stagger (یک در میان) است که نام این تیغه کرانچ است.ترکیب نزدیکی دندانه های کوچک و بزرگ باعث شده این تیغه و ماشین خیلی دقیق تر برای کارهایی مثل فید کردن موها باشد نسبت به تیغه ۲۱۹۱ مجیک سیم دار باشد.

 تیغه شماره ۲۱۶۱
تیغه شماره ۲۱۶۱

از لحاظ لوازم جانبی :

هر دو یکسان هستند . شما ۸ شانه دارید از ۳ میلیمتر تا ۲۵ میلیمتر و یک روغن ویک برس تمیز کننده.

نتیجه گیری :

فروشگاه اینترنتی ارشاکو توصیه میکند اگر خواهان یک کلیپر حرفه ای هستید که بودجه محدودی دارید مجیک کلیپ سیم دار انتخاب عالی است برای کارهایی از قبیل کوتاهی و محو کردن با این حال مجیک کلیپر بی سیم ماشینی سبک ،دارای تیغه های کرانچ که به عبارتی خوراک فید و محو کردن مو و همچنین راحتی در کار کردن است با توجه به بدون سیم بودنش و نگه داشتن شارژ ۹۰ دقیقه ای.

معمولا ماشین های اصلاح شارژی در دنیا معضل بزرگشان باتری آن ها هست مخصوصا برای آرایشگران .باتری اگر کم شارژ نگه دارد دائما دردسر این را دارید که شارژ دستگاه تمام شد باید باز شارژ شود و این عملا خوشایند نیست.مجیک کلیپ بی سیم دارای باتری لیتیوم یون است که با هر بار شارژ به راحتی ۹۰ دقیقه میتوانید با آن کار کنید که زمان بسیار مناسبی است بسیاری از ماشین های اصلاح شارژی موجود دیگر حدود ۴۰ تا ۶۰ دقیقه شارژ را نگه می دارند.البته نقطه ضعف در همین مورد به مجیک کلیپر بدون سیم وارد است نشانگر باتری ندارد !

زمان شارژ شدن دوباره نیز حدود ۳ تا ۴ ساعت است که دوباره بتوانید ۹۰ دقیقه از آن استفاده کنید البته اگر دیدید کارتون نصفه نیمه موند شارژ هم تمام شد نگران نباشید بزنید به برق و در حال شارژ گرفتن کارتون رو انجام بدید !

استفاده با برق ماشین اصلاح مجیک کلیپر بی سیم
استفاده با برق ماشین اصلاح مجیک کلیپر بی سیم

هر دو جزو بهترین ها هستند و مجیک کلیپ بی سیم جز ۵ ماشین اصلاح بدون سیم دنیا است میتوانید در این مقاله بهترین ماشین های اصلاح شارژی و بدون سیم دنیا را ببینید.

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو