علائم نامگذاری کوادکوپترهای سایما را بشناسید

هر شرکت از حروف خاصی در کنار نام برند خود به عنوان نماینده ای برای قابلیت های محصول موردنظر استفاده می کند. شرکت های خودروسازی ، برندهای لوازم آرایشی ، محصولات زیبایی و البته کمپانی های تولید کننده اسباب بازی های پیشرفته نیز همه و همه از این روش ساده اما کاربردی بهره مند شده اند. سایما یکی از تولیدکننده های حیاتی و بسیار ارزشمند دستگاه های پرنده از جمله کوادکوپترها که امروزه نقش مهمی را در عرصه ی تبلیغات ، فیلمبرداری و عکسبرداری هوایی ، سرگرمی و تفریح ایفا می کنند ، دارد. سایما نیز از کلمات تک حرفی برای نامگذاری محصولات خود استفاده می کند که ما لازم دانستیم هریک از آنها را به صورت جداگانه برای شما در این مقاله توضیح دهیم.

حرف H : اگر در کنار نام هریک از کوادکوپترهای سایما ، حرف H را مشاهده کردید ، باید بدانید که این دستگاه ها قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت خودکار را در امکانات خود گنجانده اند. این آپشن به شما این امکان را می دهد که با برداشتن دستانتان از روی گاز ، کوادکوپتر را در همان ارتفاع معلق نگه دارید.

حرف U : این گروه از کوادکوپترها در کنار قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار ، قادر به صعود و فرود به صورت خودکار نیز می باشند. بدین منظور ، دکمه ای برای بلند شدن و فرود آمدن بر روی کنترل کوادکوپتر تعبیه شده است.

حرف S : این حرف که در دو نسخه ی X8SW و X8SC به چشم می خورد ، علاوه بر تنظیم ارتفاع به صورت خودکار و صعود و فرود خودکار ، قابلیت کنترل بوسیله ی گوشی های هوشمند را نیز در لیست آپشن های خود جای داده اند.

حرف C : اگر عکسبرداری هوایی از اولویت های شما برای خرید کوادکوپتر از این کمپانی می باشد ، بنابراین امکانات دوربین می بایست در نگاه شما از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. اگر با حرف C در نام کوادکوپتری برخوردید ، باید بدانید که این کوادکوپتر سایما قابلیت ارسال تصاویر را نداشته و تنها آنها را در یک کارت حافظه میکو اس دی ذخیره می کند.

حرف W : برای آن دسته از افرادی که وجود حرف C در نام کوادکوپتر آنها را از خرید منصرف می کند ، دیدن حرف W آنها را خوشحال خواهد کرد. این حرف بدین معناست که دستگاه مورد نظر دارای قابلیت ارسال تصاویر به صورت آنی و از طریق WiFi می باشد. این تصاویر از فاصله ی ۲۰ تا ۱۰۰ متری در شرایط ایده آل و بدون نویز ، قابل دریافت می باشند. لازم به ذکر است که برای استفاده از این آپشن نیازی به اینترنت نخواهید داشت و تنها با کمک برنامه ی Syma FPV که می بایست بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده باشید ، و از طریق پروتکل Wifi Direct این انتقال انجام خواهد گرفت.

حرف G : وجود این حرف نشان دهنده سلب امکان انتقال تصاویر به صورت لحظه ای در دوربین های ۸ مگاپیکسل می باشد. اما از طرفی قابلیت ارتقا با دوربین های ورزشی مانند Gopro را در به خود اختصاص می دهند. این گونه نامگذاری وجود Mount دوربین ورزشی و امکان نصب گیمبال را تایید می کند.

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو