سامسونگ از مرگ استیو جابز به نفع خود و برای حمله به آیفون استفاده کرده است

دادگاه جنجالی اپل و سامسونگ مرتباً اسناد و شواهد تازه‌ای را از روابط این دو شرکت آشکار می‌کند. در آخرین جلسه دادگاه مشخص شده است که سامسونگ از مرگ استیو جابز برای حمله به آیفون استفاده کرده است!

مدیران ارتباطات و فروش سامسونگ در امریکا “دیل سان” و “مایکل پنینگتون” در آن زمان ایمیلی را میان خود تبادل کرده‌اند که محتوای جالبی داشته است. به اعتقاد این مدیران مرگ استیو جابز تعداد پیش‌فروش آیفون ۴S را در آن زمان به میزان قابل توجهی افزایش داده است چرا که این آیفون آخرین آیفون معرفی شده در زمان جابز بود. علیرغم این موضوع پنینگتون و سان این اتفاق را فرصت مناسبی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار و حمله به آیفون دانسته‌اند چرا که کمپانی اپل به اعتقاد آن‌ها بدون رهبر و هسته اصلی خود قادر به نوآوری بیشتری نبود.

s2-vs-4s

به اعتقاد مدیران سامسونگ همچنین گوگل نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکای سامسونگ می‌بایست تلاش خود را جدی‌تر کند چرا که سیری معرفی شده در آیفون جدید می‌توانست به عنوان یک رقیب موتور جستجوی گوگل مطرح شود. به همین دلیل سامسونگ تبلیغات خود را در آمریکا شدت بخشید تا جایی که گلکسی اس۲ توانست رتبه چهارم گوشی‌های هوشمند امریکا را به خود اختصاص داده و گلکسی اس ۳ نیز توانست محبوبیت کهکشانی‌های سامسونگ را تا جایی بالا ببرد که سامسونگ را امروزه به بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند دنیا تبدیل کرده است.

منبع : فارنت

—————————–

درباره‌ی

همچنین ببینید

ژیائومی در بین ۱۰ شرکت برتر اسمارت فون جهان

ژیائومی با کنار زدن اچ تی سی در بین ۱۰ شرکت برتر در زمینه عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو