روش هایی برای تزئین کیک

برش های مارپیچ شکلات :

برای اینکار شما باید دو رنگ شکلات را انتخاب کنید . سفید برای رنگ اول و صورتی ملایم ، برای رنگ دوم .

۱۵۰ گرم شکلات سفید را با مقداری رنگ غذای صورتی به طوریکه رنگ شکلات را تغییر دهد ، آب کنید . سپس آنرا روی سطح سردی پخش کنید و به مدت ۵ دقیقه کنار بگذارید تا سفت شود . پس از آن ، ۱۵۰ گرم شکلات سفید آب شده را روی شکلات صورتی پخش کنید . هنگامیکه شکلات سفت شد ، با یک چاقوی تیز روی شکلات بکشید تا برش هایی به شکل مارپیچ یا فر پیدا کند .

اشکال موج دار شکلاتی :

یک ورق کاغذ روغنی را دور یک وردنه ی کوچک بپیچید . سپس با استفاده از کیسه ی قیف کاغذی ، ۱۱۰ گرم شکلات تیره ی آب شده را به صورت اشکال موجی روی کاغذ روغنی بریزید . صبر کنید تا این اشکال سفت شده و فرم بگیرند سپس آنها را از کاغذ جدا کرده و برای تزئین کیک استفاده کنید .

میوه ی آبنباتی یا شکرپوش شده :

تعدادی از میوه های دلخواه را انتخاب کنید . ( این روش برای میوه هایی چون توت فرنگی ، زغال اخته ، گیلاس ، انگور و حتی برگ های نعناع و گلبرگ های رز بسیار مناسب است . ) . یک سفیده ی تخم مرغ را به آرامی هم بزنید ، سپس آنرا با استفاده از قلمو روی میوه ها بمالید و در پودر شکر بغلتانید و در ظرفی که کف آن را کاغذ روغنی پهن کرده اید ، بچینید و به مدت ۱ ساعت کنار بگذارید تا خشک شود .

گل رز شکلاتی :

نصف قاشق چایخوری روغن نباتی را با ۱۵۰ گرم شکلات ( سفید یا صورتی ) آب شده در ظرفی مخلوط کنید . سپس شکلات را روی سینی خنکی پخش کنید و قالب توپی بستنی را روی آن بکشید تا فر بخورد و شبیه گل رز شود . این مرحله را تکرار کنید تا به تعداد مورد نیاز رزهای شکلاتی برسید .

منبع : ehow

درباره‌ی

همچنین ببینید

طرز تهیه کیک خوشمزه و اسفنجی در دستگاه ساندویچ ساز

در این مقاله قصد داریم یک کیک ساده و خوشمزه را به شما آموزش بدهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو