خرید عطر مردانه مناسب شب یلدا

عطر و ادکلن یکی از اکسسوری های لازم و ضروری برای هر مرد شیک پوش و خوش سلیقه ای است که می خواهد در تمام زمینه ها جذابیت خود را به دیگران نشان دهد. یکی از نکات اولیه در استفاده از ادکلن ، متناسب بودن و هماهنگی آن با ظاهر و استایل شما و هم چنین موقعیتی است که در آن قرار خواهید گرفت. اصول شیک پوشی ، شما را ملزم می کند تا از چند رایحه ی مختلف برای مناسبت ها و مکان های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، هر فردی می بایست یک عطر برای استفاده ی روزانه ، یکی برای مهمانی های شبانه ، یکی برای محافل رسمی و یکی نیز برای قرارهای عاشقانه ی خود داشته باشد. یکی از مناسبت هایی که بین ما ایرانیان جایگاه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده است ، شب یلدا می باشد. شب یلدا به عنوان یک شب خاص در طول سال به شمار می رود و به همین دلیل ، ایجاب می کند که شما نیز خاص ترین ظاهر خود را در این شب به رخ دیگران بکشید. استفاده از یک عطر خاص و منحصر بفرد می تواند بر جذابیت شما در این شب زیبا بیافزاید. ما در ادامه به شما ۸ تا از برترین و خوشبوترین عطر های مردانه را معرفی خواهیم کرد که کاملا برازنده ی شما در این شب می باشند.

۱٫عطر مردانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا Calvin Klein Liquid Gold Euphoria

عطر مردانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا ارشاکو

عطر مردانه ایفوریا گلد از برند کالوین کلین یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه است که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه گردید. داشتن یک رایحه ی چوبی گرم ، در کنار پخش بوی بالا و ماندگاری عالی ، این عطر را به یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران تبدیل کرده است. عطر لیکوئید گلد ایفوریا برای آقایانی طراحی شده است که همواره به دنبال بهترین ها هستند و می خواهند در میان جمع بدرخشند. استفاده از این رایحه در فصول سرد سال و بیشتر در مهمانی های شبانه و رسمی توصیه می شود. این عطر یکی از گزینه های بسیار مناسب برای هدیه دادن به شمار می رود و با اکثر سلیقه ها سازگار هماهنگی دارد.

رایحه اولیه : فلفل سیاه

رایحه میانی : زعفران

رایحه پایه : چوب صندل

۲٫عطر مردانه لالیک سفید Lalique White

عطر مردانه لالیک وایت ارشاکو

ادکلن مردانه لالیک وایت که با نام لالیک سفید در ایران شناخته می شود از سال ۲۰۰۸ تاکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین رایحه های مردانه به شمار می رود. عطرهای مردانه لالیک در هر مدل و با هر رایحه ای که باشند ، رضایت مردان را بدست می آورند. هر مردی حداقل یکبار از ادکلن های این برند استفاده کرده و قطعا در یک دوره ی زمانی عاشق و شیفته ی آن بوده است. رایحه ای که عطر های لالیک به خود اختصاص داده اند به آسانی جایگزین نمی شوند و تا مدت ها رایحه ی مورد علاقه ی شما خواهند بود. رایحه ی تند و گرم لالیک سفید از اصالت فرانسوی آن نشات گرفته و ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد.

رایحه اولیه : تمبر هندی ، ترنج

رایحه میانی : هل ، فلفل ، جوز ، بنفشه

رایحه پایه : مشک ، عنبر ، سدر

۳٫عطر مردانه بولگاری من این بلک  Bvlgari Man In Black

عطر مردانه بولگاری من این بلک ارشاکو

عطر مردانه بولگاری من این بلک در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه ی تند و گرمی که این عطر با خود به همراه دارد ، حسی کاریزماتیک و با جسارت را در فرد ایجاد می کند.از آنجایی که این ادکلن رایحه ای چوبی دارد ، می توان آن را یکی از عطرهای مورد علاقه ی آقایان دانست.  طراحی شیشه ی این ادکلن نیز به گونه ای بوده که بتواند حس سنگینی و گرمای رایحه ی آن را از طریق رنگ مشکی و طلایی که در آن استفاده شده ، منتقل کند. با توجه به رایحه ی تند و گرمی که این عطر از خود ساطع می کند ، پیشنهاد می شود از آن در فصول سرد سال بهره مند شوید.

رایحه اولیه : عرق نیشکر ، ادویه جات معطر

رایحه میانی : بنفشه ، رز ، چرم

رایحه پایه : دانه تونکا ، لوبان ، چوب گایاک ، بنزویین

۴٫عطر مردانه کریستین دیور ساوج Christian dior sauvage

عطر مردانه دیور ساواج ارشاکو

عطر مردانه ساوج از برند دیور که نامی آشنا در عرصه ی عطر و ادکلن را به خود اختصاص داده است ، در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد. این عطر که وظیفه ی تبلیغات آن را هنرپیشه ی معروف هالیوود ، جانی دپ بر عهده داشت ، توانست با رایحه ای ملایم دل خیلی ها را از آن زمان تاکنون بدست آورد. عطر دیور جزو عطرهایی است که هم رایحه ای ملیح و خوشبو داشته و هم قدرت مردانه ی خود را به خوبی به استشمام می رساند. ساوج عطری نیست که آن را هر روز به خود بزنید و بیرون بروید ، خاص بودن رایحه ی آن با اولین اسپری به خوبی احساس می شود. بنابراین استفاده از آن در این شب زیبا کاملا با فضا هماهنگی داشته و جذابیت مضاعفی را برای شما به ارمغان می آورد.

رایحه اولیه : لیمو ترش

رایحه میانی : فلفل سیچوان

رایحه پایه : امبروکسان

۵٫عطر مردانه ی لالیک انکر نویر له اکستریم lalique encre noir A L extreme

عطر مردانه لالیک انکر نویر ارشاکو

لالیک انکر نویر عنوان پرفروش ترین عطر مردانه در ایران را به نام خود برای سال های پیاپی به ثبت رسانده است. داشتن رایحه ی ملایم و تلخ ، انکر نویر را برای هر هر سلیقه ای خوشایند و مورد پسند واقع کرده است. این ادکلن در ترکیبات خود از رایحه های برگاموت ، خس خس ، سرو و چوب صندل در رایحه ی خود بهره مند شده است. این رایحه کاملا با روحیات مردان شیک پوش و سخت پسند اسفند ماهی متناسب بوده و جور در می آید. استفاده از این ادکلن در روزهای سرد سال توصیه می شود.

رایحه پایه : برگاموت ، خس خس ، سرو ، چوب صندل ، نعنا هندی ، بخور

۶٫عطر زنانه و مردانه ناسوماتو بلک افغانو nasomatto black afgano

عطر زنانه و مردانه ناسوماتو بلک افغانو ارشاکو

عطر مشترک مردانه و زنانه بلک افغانو که جزو محبوب ترین رایحه ها هم در میان آقایان و هم بانوان می باشد ، قطعا در این لیست جایگاهی را به خود اختصاص خواهد داد. رایحه ای که این عطر در خود جای داده نمادی از بهترین کیفیت گیاه حشیش می باشد. استفاده از رایحه ی حشیش ، موجب حالت سرخوشی و نشاطی می شود که با اولین اسپری این ادکلن کاملا قابل لمس است. عطری هوس انگیز و جذاب که گرمای خود را از رایحه ی دلپذیر عود و بخور خوشبو می گیرد. ترکیب ناسوماتو بلک افغانو با رایحه ی تندی از شاهدانه و نت های سبز آغاز شده که در نهایت به تلخی تنباکو ، قهوه ، نت های چوبی و رزین ختم می شود .

رایحه اولیه : شاهدانه ، نت های سبز

رایحه میانی : رزین ، نت های چوبی ، تنباکو ، قهوه

رایحه پایه : بخور خوشبو ، عود

۷٫عطر مردانه هرمس تره دهرمس رفیلابل متال Hermes Terre d Hermes Refillable Metal

عطر مردانه هرمس تره دی هرمس رفیلابل متال ارشاکو

عطر مردانه تره دهرمس با رایحه ی ملایم و تلخ توسط کمپانی محبوب هرمس تولید و روانه بازار شد. این ادکلن با ترکیبی از رایحه ی پرتقال و گریپ فروت آغاز شده و در میانه ی راه با عطر فلفل و شمعدانی ادغام می شود و در نهایت به رایحه ی دلپذیر نعنا هندی و خس خس ختم می شود. استفاده از این عطر با توجه به رایحه ی ملایمی که دارد در روز نیز مناسب بوده و شما را با مشکلی روبرو نخواهد کرد.

رایحه اولیه : گریپ فروت ، پرتقال

رایحه میانی : فلفل ، شمعدانی

رایحه پایه : نعنا هندی ، سرو ، خس خس ، بنزوئین

۸٫عطر مردانه کرید وایکینگ Creed Viking

عطر مردانه کرید وایکینگ ارشاکو

عطر مردانه کرید وایکینگ با رایحه ای ملایم و تلخ در سال ۲۰۱۷ روانه بازار گردید. وایکینگ کرید عطری است که با الهام از اسطوره ی قرن نهم میلادی ساخته شده و نمادی از شجاعت و استقامت بی قید و شرط را به نمایش می گذارد. عطر Viking Creed رایحه ای آتشین و فریبنده با خود دارد که به لطف رایحه ای که از فلفل قرمز ، برگاموت و لیمو گرفته شده است آغاز می شود و سپس با عطر گل زر و نعنا ترکیب شده و به تدریج به رایحه ی پایه ای با چوب صندل و اسطوخودوس منتهی می شود. عطر مردانه کرید وایکینگ توسط الیور کرید با غلظت ادوپرفیوم ساخته شده است. کرید وایکینگ در گروه عطرهای چوبی و آروماتیک قرار گرفته و دارای ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی است و استفاده از آن برای فصول سرد مناسب می باشد.

رایحه اولیه : فلفل قرمز ، لیمو ، برگاموت

رایحه میانی : فلفل قرمز ، زر ، نعنا

رایحه پایه : اسطخودوس ، چوب صندل ، نعناع هندی

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو