ارشاکو
توصیه هایی برای داشتن زندگی بهتر ! لطفآ امتحان کنید ... | کلوپ آموزش

  • ADS
  • ADS
  • توصیه هایی برای داشتن زندگی بهتر ! لطفآ امتحان کنید …

    ۱- هر روز ۱۰ تا ۳۰ دقیقه پیاده‌روى کنید و به هنگام راه رفتن، لبخند بزنید. این بهترین داروى ضدافسردگى است.

    ۲- هر روز حداقل ۱۰ دقیقه در یک مکان کاملاً ساکت و بى‌سر و صدا بنشینید.

    ۳- هرگز از خوابتان نزنید. یک دستگاه ضبط فیلم بخرید و برنامه‌هاى تلویزیونى مورد علاقه‌تان که شبها دیروقت پخش مى‌شوند را ضبط کنید و روز بعد ببینید.

    ۴- هر روز صبح که از خواب بلند مى‌شوید، جمله زیر را تکمیل کنید: «هدف امروز من ………………….. است.»

    ۵- با این سه «الف» زندگى کنید: انرژى، اشتیاق، احساس یگانگى.

    ۶- نسبت به سال قبل کتاب‌هاى بیشترى بخوانید و بازى‌هاى بیشترى بکنید.

    ۷- هر روز زمانى را براى دعا، مدیتیشن، یوگا و یا نظایر آن بگذارید.

    ۸- با افراد بالاتر از ۷۰ ساله و نیز افراد کمتر از ۶ ساله وقت بگذرانید.

    ۹- به هنگام بیدارى، رویاپردازى کنید.

    ۱۰- بیشتر از میوه‌ها و سبزیجات تغذیه کنید.

    ۱۱- چاى سبز، مقدارى زیادى آب، کلم، بادام و فندق را در رژیم غذایى روزانه‌تان بگنجانی

    ۱۲- سعى کنید هر روز بر روى لب حداقل سه نفر لبخند بیاورید.

    ۱۳- ریخت و پاش و آشفتگى را از خانه، ماشین و میز کارتان دور سازید.

    ۱۴- انرژى خود را صرف شایعات، موضوعات گذشته، افکار منفى یا چیزهایى که از کنترل شما خارج است نکنید. در عوض، انرژى خود را مصروف جنبه‌هاى مثبت «زمان حاضر» سازید

    ۱۵- بدانید که زندگى مانند مدرسه است و شما براى یادگیرى به اینجا آمده‌اید. مسائل، جزئى از برنامه درسى است که ظاهر مى‌شوند و از بین مى‌روند، درست مثل مسائل کلاس ریاضى، امّا درس‌هایى که از آن‌ها یاد مى‌گیرید براى همیشه پا برجا مى‌ماند.

    ۱۶- صبحانه را زیاد، ناهار را متوسط و شام را کم بخورید.

    ۱۷- خودتان را زیاد جدّى نگیرید. هیچکس دیگر هم این کار را نمى‌کند.

    ۱۸- لزومى ندارد که در هر بحثى برنده شوید، اختلاف نظرها را بپذیرید.

    ۱۹- با گذشته خود صلح کنید تا «حال»تان خراب نشود.
    ۲۰- زندگى خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.

    ۲۱- هیچکس مسئول شادى و رضایت شما نیست بجز خودتان.

    ۲۲- هر مصیبت یا ضایعه‌اى که برایتان پیش مى‌آید به خودتان بگوئید: «آیا ۵ سال دیگر، این اتفاق اهمیتى خواهد داشت؟

    ۲۳- همه را به خاطر همه چیز ببخشید.
    ۲۴- آنچه دیگران درباره شما فکر مى‌کنند به شما مربوط نیست.
    ۲۵- هر وضعیتى، چه خوب و چه بد، تغییر خواهد کرد.

    ۲۶- به هنگام بیمارى، کارتان از شما مراقبت نمى‌کند، دوستانتان از شما مراقبت مى‌کنند. تماس خود را با آن‌ها حفظ کنید.

    ۲۷- بهترین اتفاق براى شما هنوز روى نداده است.

    ۲۸- گاهگاهى به افراد خانواده‌تان تلفن کنید و بهشان بگوئید که به فکرشان هستید

    ۲۹- هر شب قبل از رفتن به رختخواب، جمله زیر را تکمیل کنید. «من امروز به خاطر …………………. خوشحال و سپاسگزارم.

    ==================

    با تشکر از ابراز احساس شما!
    بعد از خواندن مطلب چه حسی دارید؟
    • برانگیخته
    • مجذوب کننده
    • خوشحال کننده
    • حوصله سر بر
    • ناراحت کننده
    • عصبانی شدم
    برچسب ها : , , , , , ,

    ديدگاهي بدهيد !


    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.