تهیه چند غذای سرد عالی با کمترین زحمت و دردسر

به گزارش ارشاکو : اگر به دنبال یک غذای سرد عالی هستید که به کمترین زحمت برای تهیه نیاز داشته باشد,بهتر از کراک پات پیدا نمیکنید.این دستور غذایی پختن مرغ به شما نشان میدهد چگونه یک کراک پات,میزان کمی زمان,و مقدار کمی مواد غذایی چاشنی میتوانند به فراهم کردن یک وعده ی غذایی سالم و خوشمزه کمک کنند.

  1. سینه ی مرغ فلفلی

اگر به دنبال غذای تند هستید دیگر جستجو کافی است.میتوانید با استفاده از این دستور غذا به خوراک مرغ خود تندی معروف جنوب غربی ها را بدهید.مواد غذایی را در یک فر آرام پز بگذارید,و به سراغ کارهای روزانه ی خود بروید و وقتی برگشتید یک غذای تند پنیری دلپذیر در انتظار شماست.

سینه مرغ
سینه ی مرغ فلفلی

سینه مرغ

  1. مرغ سیر لیمویی آرام پز

این هم یک غذای عالی که میتوانید آن را با پاستا,برنج یا به تنهایی مصرف کنید.لیمو,سیر و آبگوشت مرغ برای یک غذای مجلل خوش طعم به سینه ی مرغ سرخ شده افزوده میشوند.تنها به ۱۵ دقیقه زمان آماده سازی برای آماده شدن این دستور غذایی نیاز دارید.

  1. مرغ آرام پز و پودینگ میوه

تصور کنید : پودینگ های میوه ی خوشمزه همراه با مرغ,سیب زمینی,هویج و کرفس در سس خامه ای.این یک غذای راحت کلاسیک است که میتواند در یک فر ارام پز به مدت ۸ ساعت آماده شود.

  1. نان ذرت برشته همراه با مرغ آرام پز

فلفل های پوبلانو طعم تند گیاهی غنی ای به این دستور غذایی میدهند,که که بیشتر همراه با مواد غذایی چاق کننده مانند پنیر خامه ای غیر ضروری مصرف میشوند.آب پرتقال و سرکه ی شراب سیب طعم های غیر منتظره ولی دلپذیری به این غذا می افزایند.نان های ذرت را نیز میتوانید به صورت برشته سرو کنید.

  1. مرغ همراه با شراب و گوجه فرنگی

میتوانید برای این غذای سالم ران مرغ را باسس گیاهی ترکیب شراب و گوجه فرنگی ترکیب کنید.این غذا با برنج یا پاستا فوق العاده است.کلم بروکلی بخار پز را به همراه روغن زیتون و لیمو را برای سالم تر شدن غذا به آن بیفزایید.

  1. ساندویچ های سزار مرغ آرام پز

وقتی در مورد غذاهای آرام پز فکر میکنید,فراموش نکنید که در مورد بیرون از فر هم فکر کنید.این دستور غذایی مرغ قطعه قطعه شده میتواند به شکل ساندویج سزار یا برگر نیز سرو شود که بسیار دلپذیر است.باقی مانده های غذا میتوانند به راحتی فیریز شده و دوباره گرم شوند.

ساندویچ
ساندویچ های سزار مرغ آرام پز

ساندویچ

  1. آبگوشت بامیه مرغ آرام پخت

وقتی وارد کردن آبگوشت بامیه به این دستور غذای سریع و آسان است.تنها به ۱۵ دقیقه زمان آماده سازی و ۶ ساعت زمان پخت آرام نیاز دارید.حتی ویدئویی برای کمک به شما نیز وجود دارد.

  1. پات پای مرغ آرام پز

وقتی به یک دستور غذایی ساده و راحت نیاز دارید هیچ چیز بهتر از این نیست.این دستور غذایی بهترین های دو عالم را با هم ترکیب میکند : مرغ و پای.یک قاشق بردارید و هم بزنید.

  1. تیکا ماسالا مرغ آرام پز

با این دستور غذایی هندی تندی غذایی را بیش از پیش کنید,که برای این کار تنها به ۱۰ دقیقه زمان آماده سازی نیاز دارید.فلفل گرم ماسالا(زیره سبز,دارچین,گشنیز و فلفل قرمز) واقعا شما را خواهد سوزاند.

  1. مرغ شیطانی

ده دقیقه زمان آماده سازی,۸ ساعت زمان پخت آرام و آماده است : شما یک مرغ خوشمزه به همراه عسل,خردل,سیر و سس زرد چوبه ی هندی دارید.باقی مانده ها را میتوانید به آسانی فیریز کرده و دوباره گرم کنید.

  1. سوپ ایتالیایی مرغ آرام پز

آیا مرغ ایتالیایی دوست دارید ؟ سوپ دوست دارید؟اگر جوابتان بله هست پس عاشق این دستور غذایی که ضرر ساندویچ ایتالیایی را با جایگزینی یک کاسه سوپ به جای آن از بین میبرد خواهید شد.

  1. مرغ کنجد – زنجبیل

برای یک مرغ شیرین دلپذیر که با برنج بسیار عالی میشود,این بهترین دستورالعمل است.به غذاهای بیرون بر نه بگویید و به جای آنها این مرغ آسیایی شیرین خوشمزه را تهیه کنید.فقط به کمی زمان ایستادن در کنار فر و چند ساعت زمان پخت آرام نیاز دارید تا این غذا را بپزید.

  1. مرغ کاجی آرام پز

گاهی دستور های غذایی آرام پز ساده هستند,اما گاهی وقت ها هم پیچیدگی هایی دارند.این دستور غذایی برای یک وعده ی غذایی تعطیلات خانوادگی پیچیده است اما در عین حال به همان اندازه ی دیگر دستور غذاهای آرام پز ساده است.

  1. مرغ قطعه قطعه ی کبابی

پختن مرغ قطعه شده هم آسان تر و هم سالم تر از گوشت است,بنابراین این یک وضعیت برد – برد است.سس باربکیوی خوشمزه ای به آن اضافه کنید و تمام است.

  1. نودل های ژاپنی مرغ آرام پز

نودل های ژاپنی ارزان را با چاشنی های ژاپنی خوشمزه ی این دستور غذایی ترکیب کنید و برنده میشوید.این دستور غذایی نودلیت ژاپنی مادرتان نیست.این یک غذای پیچیده است که به آسانی با روش آرام پخت آماده میشود.

درباره‌ی

همچنین ببینید

طرز تهیه کیک خوشمزه و اسفنجی در دستگاه ساندویچ ساز

در این مقاله قصد داریم یک کیک ساده و خوشمزه را به شما آموزش بدهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو