برای روز ولنتاین خانم ها چه بخرند؟

مجله اینترنتی ارشاکو : امروز قصد داریم به شما خانم های عزیز در خریدن هدیه برای همسرتان کمک کنیم و چند توصیه عالی در این زمینه برایتان خواهیم داشت، امام فراموش نکنیند که شاد کردن همسرتان آن هم در روز خاصی مثل روز ولنتاین، تنها از طریق خرید هدیه میسر نمی‌شود.شما هم می‌توانید در نقش همسر ، شرایطی را برای او فراهم کنید که در فضای خانه احساس راحتی و آرامش بیشتری کند. مطمئن باشید این کار برای او به‌مراتب لذت‌بخش‌تر خواهد بود.
۱- یکی از هدایای ولنتاین می تواند یک کیف کار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسرتان باشد. کیف‌های چرم نسبت‌به بقیه کیف‌ها شیک‌تر هستند. هیچ‌وقت مد نمی‌شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیک پوش می‌دهد.

هدیه ولنتاین

هدیه ولنتاین

۲- حق انتخاب ادکلن همسرتان بعد از ازدواج می تواند با شما باشد ! پس درنهایت زرنگی، ادکلنی را که می‌پسندید برایش هدیه بخرید. برای این گزینه از ۳۵ تا ۱۴۰ هزار تومان کنار بگذارید.

هدیه ولنتاین

هدیه ولنتاین

۳- کیف پول چرم، کیف پول همسرتان را نگاه کنید ، آیا کهنه شده است ؟ پس خرید یک کیف پول چرمی می تواند بهترین گزینه برای همسرتان باشد .

هدیه ولنتاین

هدیه ولنتاین

۴- یکی دیگر از پیشنهادات ما برای خرید هدیه ولنتاین یک مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه  است.

هدیه ولنتاین

هدیه ولنتاین

۵- ست کیف و کمربند یکی دیگر از هدایایی است که می توانید تهیه کنید ، فقط توجه داشته باشید که در انتخاب کیف و کمربند به سن همسرتان توجه داشته باشید .

هدیه ولنتاین

هدیه ولنتاین

۶- بسیاری از آقایان به وسایل سرگرم‌کننده گرایش دارند. پس می‌توانید برای هدیه ولنتاین با سفارش پازل چهره (پیشنهاد: یکی از عکس‌های عروسی‌تان) او را غافلگیر کنید.

هدیه ولنتاین

هدیه ولنتاین

۷- همچنین اگر باز هم دنبال تنوع بیشتری برای خرید هدیه ولتاین هستید، ما به شما ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاکلیدی، جا کارتی، خود نویس‌های شکیل و… را پیشنهاد می‌کنیم.

هدیه ولنتاین

درباره‌ی

همچنین ببینید

سمپل عطر و ادکلن چیست و از کجا بخریم؟

سمپل عطر و ادکلن چیست ؟ همواره یکی از سخت ترین و پیچیده ترین کارها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو