با توجه به بودجه ای که دارید این گوشی ها بهترین انتخاب هستند

معرفی برترین گوشی ها مناسب بودجه شما:مهم نیست چقدر پول داشته باشید، تنها کافی است قصدتان برای حضور در بازار تلفن های همراه به عنوان یک خریدار جدی باشد. این راهنما با بررسی تمام چهره های حاضر در بازار، از میان آنها شش گوشی برتر را انتخاب کرده است. همه آنها در بازه قیمتی خود بی رقیب هستند. این بازه ها شامل بودجه های زیر ۱۰۰ هزار تومان، تا ۵۰۰ هزار تومان، تا ۷۰۰ هزار تومان، تا یک و نیم میلیون و پادشاه تمام گوشی ها می شود. ما یک گزینه هم برای کسانی در نظر گرفته ایم که می خواهند صبر کنند و منتظر آینده باشند. هنوز زمان قطعی ورود این ستاره مشخص نیست.

زیر ۱۰۰ هزار تومان

قابلیت پشتیبانی این گوشی از دو سیم کارت، یک مزیت بسیار خوب محسوب می شود. این گوشی تنها هفتاد گرم وزن دارد. صفحه نمایش آن، اندازه ای در حدود ۱.۸ اینچی دارد که با دقت تصویر ۱۲۰ در ۱۶۰ نقطه کار می کند. گوشی از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می کند تا به عنوان یک اجراکننده موسیقی همراه کارآیی داشته باشد.

گوشی

حافظه داخلی گوشی تنها چهار مگابایت است ولی قابلیت بلوتوث در آن وجود دارد. نوکیا ۱۰۸، به یک دوربین با کیفیت VGA مجهز است. باتری این گوشی یک باتری لیتیوم یونی ۹۵۰ میلی آمپر ساعتی است که پس از هر مرتبه شارژ، می توان تا ۶۰۰ ساعت در حالت آماده به کار و تا ۱۳ ساعت در حالت مکالمه ممتد از آن استفاده کرد.

نوکیا ۱۰۸ دو سیم کارته

ارزش خرید: *****

تلفنی مناسب برای آنها که هنوز موبایل را به عنوان وسیله ای ارتباطی می بینند.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

تا ۵۰۰ هزار تومان

به خاطر قیمت کم نباید توقع وجود فلاش را داشته باشید. این بزرگترین نقطه ضعف گوشی است که باعث می شود حسگر پنج مگا پیکسلی دوربین چندان کارآیی نداشته باشد. این نقطه ضعف در باقی ساختار دوربین هم دیده می شود.

صرفه جویی با هدف پایین آوردن هزینه ساخت در پردازنده MediatekMT۶۵ هفت ۲ هم دیده می شود. این پردازنده ۱.۳ گیگاهرتز سرعت دارد و دو هسته ای است. حافظه موقت به کار رفته در کنار آن ۵۱۲ مگابایت است و برای ذخیره اطلاعات چهار گیگابایت در اختیار خواهید داشت.

گوشی

صفحه نمایش گوشی پنج اینچ اندازه دارد و دقتی در حدود ۴۸۰ در ۸۵۴ نقطه ارائه می دهد. تراکم پیکسل ها در این صفحه به ۱۹۶ppi می رسد. ستاره ما می تواند با نسل سوم شبکه های ارتباطی کار کند و به wifi متصل شود. همچنین به GPS مجهز است. باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری گوشی آنچنان که به نظر می رسد، عالی نیست اما در کل گوشی نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید، به صرفه است.

هوآویY۶۰۰ دو سیم کارته

ارزش خرید: *****

Y۶۰۰ بهترین گوشی جهان نیست اما با این قیمت به سختی می توانید موبایلی به این خوبی پیدا کنید.

قیمت: ۴۵۰ هزار تومان

۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان

بعد از حضور موفق IIL۷، حالا شاهد برادر بزرگتر آن هستیم. «برادر بزرگه» به اندروید تازه ۴.۴ مجهز شده است و به همین خاطر نسبت به رقبای دیگر از پیش برنده است. همچنین پردازنده دو هسته ای آن با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز عملکرد روان تری دارد. این موضوع ارتباط مستقیمی با اندروید جدید دارد. اگرچه حافظه موقت یک گیگابایتی را هم نباید دست کم گرفت. صفحه نمایش گوشی تقریبا همانی است که قبلا دیده بودیم؛ ۴.۵ اینچ اندازه دارد و دقتی معادل ۸۰۰ در ۴۸۰ نقطه ارائه می دهد. تراکم پیکسلی آن هم به عدد خیره کننده ۲۰۷ppi می رسد. حافظه داخلی گوشی چهار گیگابایت است که فقط نیمی از آن در اختیار کاربر قرار دارد و برای راحتی بیشتر باید روی کارت های میکرو SD حساب باز کنید.

گوشی

ال.جی.آ هفت D۳۲۰۰

ارزش خرید: *****

یکی از بهترین تجربه ها برای کسانی است که می خواهند گوشی خوبی داشته باشند اما زیادی پول خرج نکنند.

قیمت: ۵۴۶ هزار تومان

تا یک و نیم میلیون

یکی از دلایلی که می تواند شما را برای خرید یک Nexus متقاعد کند، احساس مسئولیت گوگل در انتشار نسخه های جدیدتر اندروید است. این گوشی ها زودتر از بقیه برای نکسوس منتشر می شوند. این نکته را هم در نظر بگیرید که در بهترین حالت بقیه پرچمداران اندروید. دو سال عمر می کنند و دیگر برایشان اندروید تازه منتشر نمی شود اما نکسوس سامسونگ که اولین گوشی گوگلی است، بعد از چهار سال حضور در میدان نبرد امسال هم کاندیدای دریافت اندروید کیت کت است. نکسوس ۵ تقریبا در تمامی جهات نسبت به نکسوس ۴ بهبود یافته. قطر نمایشگر آن از ۴.۷ اینچ به ۴.۹۵ اینچ رسیده و صفحه نمایش هم اکنون دارای کیفیت Full HD است و گوریلاگلس ۳ از آن محافظت می کند. سری قبلی نکسوس دچار عیب هایی بود که خوشبختانه در این نسخه حل شده اند.

گوشی

نکسوس ۵

ارزش خرید: *****

ستاره ای محبوب برای همه. جان سخت است و به سختی بازنشسته می شود.

قیمت: یک میلیون و ۳۷۹ هزار تومان

پادشاه

پردازنده چهار هسته ای آن یکی از سریع ترین هاست؛ ۲.۳ گیگاهرتز. وجود حافظه موقت دو گیگابایتی و پردازنده گرافیکی از نوع Adreno۳۳۰ توانایی های آن را دو چندان می کند. تا اینجا با محصولی کاملا مشابه گوشی جدید HTC یعنی M۸ روبرو هستیم اما به غیر از نام پرآوازه گلکسی، دلایل زیادی برای برتر دانستن S۵ سراغ داریم. یکی از آنها وجود یک دوربین قدرتمند است. حتی می توانیم ادعا کنیم با بهترین دوربین تاریخ روبرو هستیم. اگرچه بعضی ها استفاده از پلاستیک را در ساخت بدنه، نقطه ضعف گوشی های سامسونگ می دانند اما جنس در باتری که در بیشتر زمان با انگشت شما در تماس است، دوست داشتنی است. همچنین S۵ در برابر نفوذ آب مقاوم است.

گوشی

سامسونگ GalaxyS۵

ارزش خرید: *****

به عقیده ما این بهترین محصولی است که آنها تا به حال تولید کرده اند.

قیمت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ستاره آینده

ال.جی G۳

گوشی

شاید در حال حاضر نتوانیم G۳ را قاتل گلکسی S۵ یا HTC One M۸ بدانیم اما این گوشی به زودی لقب خود را بازپس می گیرید. پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی Qualcomm MSM۸۹۷۵AC در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری قدرتمند، هیچ راه فراری برای بقیه نمی گذارد.

==============

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه از گوشی اندرویدی خود بک آپ (نسخه پشتیبان) بگیریم؟

چگونگی گرفتن نسخه پشتیبان از گوشی اندرویدی:هیچ کاربری دوست ندارد اطلاعات خود را از دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو