اطلاعاتی در مورد گرین کارت آمریکا / لاتاری

حتما تا کنون نام لاتاری یا گرین کارت آمریکا به گوشتان خورده و برخی از شما نیز چشم انتظار قبولی در لاتاری هستید . لاتاری در واقع یک قرعه کشی ملیتی ازسوی دولت آمریکا برای ساکنین کشورهای جهان سوم است و این کشور یک لیست مجاز از کشورهایی که می توانند در لاتاری شرکت نمایند ارائه کرده است . خوشبختانه نام ایران نیز در این لیست قرار دارد و افراد علاقه مند به مهاجرت به آمریکا می توانند با شرکت در این پروژه شانس خود را امتحان کنند .

ثبت نام لاتاری هر سال در محدوده ی بین ۱۱ مهر/ ۲ اکتبر تا ۱۳ آبان / ۳ نوامبر اجرا می شود و شما با پر نمودن فرم ثبت نام و ارائه ی مدارک مورد نیاز که شامل یک قطعه عکس می باشد می توانید شانس خود را امتحان کنید . توجه داشته باشید که هر عکسی برای آپلود در فرم ثبت نام لاتاری مناسب نیست و زمانیکه به عکاسی مراجعه می کنید کافیست بگویید که عکس برای پاسپورت می خواهید .

توجه داشته باشید که شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از طریق وب سایت زیر و کمک های کلوپ آموزش و سایت های دیگر از این قبیل در اینترنت می توانید خودتان در لاتاری ثبت نام کنید . پس دقت داشته باشید که گول زبان چرب و نرم کلاهبردارانی که به اسم ثبت نام درلاتاری شرکتی به پا کرده اند و اخاذی می کنند را نخورید و خودتان برای ثبت نام و مهاجرتتان اقدام کنید .

در این سایت همه ی اطلاعات لازم و آدرس ها به زبان لاتین توضیح داده شده است :

http://www.americangreencard.com/

آدرس فرم ثبت نام لاتاری امریکا :

https://www.dvlottery.state.gov/default.htm?aspxerrorpath=/application.aspx

در زمان اعلام نتایج یعنی اردیبهشت ماه نیز می توانید با مراجعه به آدرس زیر و کد رهگیری که هنگام ثبت نام دریافت نمودید و پر نمودن باکس های خواسته شده از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوید .:

https://www.dvlottery.state.gov/ESC/

در پست های دیگر کلوپ آموزش می توانید با فرم ثبت نام لاتاری و نحوه ی انتخاب عکس برای آن نیز آشنا شوید .

======================

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو