آموزش ۷ روش ارسال فایل به دراپ باکس بدون استفاده از Dropbox

وب سایت Dropbox یکی از بهترین سرویس های ابری موجود در حال حاضر است که بعضا گاهی فکر می کنم که چگونه قبل از آن من کارهای خود را انجام می دادم! اما در عین سادگی این وب سرویس ، خیلی از کاربران از استفاده از آن واهمه داشته و کار با آن را نمی دانند . اما واقعا این سایت کارهای روزمره را چند گام به جلو می اندازد.

ولی خوب متاسفانه استفاده از این سایت هم مثل بقیه وب سرویس ها با مشکلاتی روبرو است و خود من تقریبا نمی توانم فایل های مورد نظرم را به سادگی در آن آپلود کنم. اما باز هم مثل همیشه سایت های جایگزین دیگری برای این منظور وجود دارد که روند انتقال فایل ها را به دراپ باکس راحتتر خواهند کرد.

از اینرو سعی کردم تا در این پست ، وب سرویس های خوب و مفید برای ارسال فایل مستقیم به دارپ باکس را معرفی کنم و امیدوارم بتوانید از یکی از آنها بر اساس انتظارات خود بهره مند شوید.

۱- sideCLOUDload

در نگاه اول شاید وب سایت sideCLOUDload خیلی چشمگیر و زیبا به نظر نیاید. اما من خوشحالم که این سایت را پیدا کردم و معلوم شد که در انتقال فایل بسیار سریع و خوب عمل می کند. با استفاده از این وب سرویس می توانید فایل های مستقیم شده خود را به دراپ باکس و حتی ایمیل خود ارسال کنید و یا از روی کامپیوتر خود و یا با دادن لینک URL فایل می توانید به راحتی فایل هایتان را ارسال کنید.

یکی از مزیت های بسیار خوب این سیستم اینست که می توان بر روی نام فایل آپلود شده تغییراتی را ایجاد نمود و حتی می توان برای همان یک فایل یک پوشه اختصاصی در داپ باکس ایجاد کرد.

البته توجه داشته باشید که برای انتقال فایل به صورت رایگان فقط حداکثر ۲۵ مگابایت امکان انتقال فایل دارید که برای ارسال فایل های با حجم کم بسیار عالی است.

sidecloudload

۲- Send To Dropbox

این وب سرویس یک راه حل آسان برای ارسال فایل های مستقیم به دراپ باکس است که هم می توانید خود استفاده کرده و هم به دیگران اجازه این کار را بدهید. این سرویس رایگان به شما این امکان را می دهد تا فایل های پیوستی ایمیل خود را به اکانت Dropbox خود به صورت مستقیم انتقال دهید.

send to dropbox

۳- DROPitTOme

اگر ایجاد درخواست برای شما کار وقت گیری است و ارسال ایمیل های پی در پی بیش از حد دست و پاگیر می شود ، استفاده از وب سایت DROPitTOme بسیار برای شما مفید

خواهد بود و با ثبت نام در آن یک آدرس شخصی برای شما ساخته می شود که شما و افراد دیگر می توانید فایل ها را از آن طریق به صورت مستقیم به دراپ باکس انتقال دهید. هر کس که می خواهد فایل را برایتان ارسال کند می تواند یک فایل کمتر از ۷۵ MB را ارسال کند.

dropittome

۴- URL Droplet

اگر شما به اکانت Dropbox خود دسترسی ندارید ، اما می خواهید یک فایل را انتقال و به اشتراک بگذارید می توانید از وب سایت URL Droplet استفاده کنید .

کافیست تا لینک فایل مورد نظر خود را به آن داده و اجازه دسترسی به اکانت دراپ باکس خود را نیز بدهید. آپلود فایل بسیار سریع خواهد بود و از این لحاظ صرفه جویی زمان خوبی ایجاد می شود و البته می توانید روند انتقال فایل ها را ردیابی کنید و به صورت یک نوار پیشرفت می توان از روند انتقال فایل ها اطمینان حاصل کرد.

URL Droplet

۵- Gimme Bar

وب سایت Gimme Bar به شما امکان می دهد تا تصاویر ، متن و حتی فیلم ها را از روی مروگر وب خود به طور مستقیم بر روی  دراپ باکس انتقال دهید و فقط کافیست که bookmarklet آن را دریافت کرده و با نصب آن یک نوار به پایین صفحه نمایش ویندوز شما می چسبد که بعد از آن می توانید هر چیزی را که مورد توجه تان است به راحتی انتقال دهید.

gimmebar

۶- IFTTT

شاید خیلی از شما با وب سرویس خوب IFTTT کاملا آشنا باشید. این وب سایت امکان دسترسی به بیش از ۵۰ وب سرویس دیگر از جمله Dropbox را می دهد که با آن می توان به طیف گسترده ای از اکانت های دیگر مثل توییتر ، فیس بوک و ودرپرس و … دسترسی پیدا کرد.

ifttt

۷- Otixo

وب سایت Otixo برای افرادی بسیار مفید است که می خواهند با استفاده از یک اکانت به پلتفرم های مختلف ابری دیگر به راحتی دسترسی داشته باشند. کافی است یک بار وارد Otixo شوید، اکانت‌های مختلف را در آن ثبت کنید و بعد با drag-and-drop، فایل‌ها را بین فضای ابری دراپ‌باکس و گوگل درایو یا سایر حساب‌های ثبت شده در Otixo جا به جا نمایید.

البته باید در نظر داشت که انتقال فایل ها به صورت رایگان به صورت ماهی ۲ گیگ خواهد بود.

otixo

نتیجه

در انتها اگر بخواهید یکی از این وب سرویس ها را انتخاب کنید ، به نظر من بستگی به آن دارد که چه انتظاراتی از آنها دارید ! تقریبا همه آنها یک کار را انجام می دهند ، اما مطمئنا در بین آنها سرویس های برتر و بسیار مفید هم وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید. خوشحالم که شما هم بتوانید به راحتی از سایت Dropbox خود به راحتی استفاده کنید.

—————————-

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو