آموزش وبگردی سه بعدی !

امروز در خلال سایر آموزش هایی که برای شما در نظر گرفته ایم تصمیم داریم تجربه وبگردی تان را کمی متفاوت کنیم! این بار می خواهیم در وبی سه بعدی به گشت و گذار بپردازید! اما چگونه ؟ با کلوپ آموزش همراه باشید تا به شما این تجربه را بیاموزیم.

برای اینکه بتوانید اجزای وب را به طور سه بعدی تجربه کنید باید ابتدا افزونه ی ۳Dnator را بر روی مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید. برای این منظور از لینک انتهای صفحه استفاده کنید. بعد از اینکه این افزونه را نصب کردید خواهید توانست با زدن دکمه مشخصه افزونه ۳Dnator صفحه را به حالت سه بعدی در آورده و بعد عینک سه بعدی خود را بزنید و صفحه را تمیز مشاهده کنید! تنها محدودیت این سرویس همین عینک است که بسیاری از افراد که از تلویزیون های سه بعدی استفاده می کنند محدودیتی ندارند.

به عکس بالا دقت کنید. مرورگر در حالت عادی با فشردن دکمه بالا و سمت راست به این صورت در می آید. و با زدن عینک می توانید این صفحه و محتوا را سه بعدی مشاهده کنید.

3Dnator

در عکس بالا هم می توانید به راحتی بفهمید باید چکار کنید. ابتدا عکس مورد علاقه خود را باز کنید و با راست کلیک بر آن گزینه ی ۳Dnator را بیابید و روی آن ماوس را نگه دارید یا کلیک کنید. بعد از آن می توانید با عینک مخصوص آن را مشاهده کنید!

در واقع این برنامه بر اساس html5 کار می کند. شما هر عکس یا بخشی از وب را که می خواهید تحت کنترل این دکمه قرار خواهید داد و می توانید به طور سه بعدی آن را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید!

برای افزودن ۳Dnator به مرورگر گوگل کروم کلیک کنید!

این دسته از اپلیکیشن ها به شما کمک می کند تا بتوانید به طور محسوسی جذابیت را روز خود و تجربیات مجازی خود بیفزایید.

———————-

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو