آموزش نصب WeChat بر روی کامپیوتر و لب تاپ

این روزا خیلی اسم Wechat رومیشنویم. این نرم افزار پیام رسان به یک باره محبوبیت خاصی میان کاربران پیدا کرده و با امکانات جالبی که داره، مخاطبان زیادی رو به خودش جلب کرده است.

این اپلیکیشن مخصوص ویجت های موبایلی هست و برای رایانه وجود نداره.وی­چت رو میتونید برای سیستم عامل های اندروید، ios، ویندوزفون و حتی سیمبین دریافت کنید و به راحتی از اون استفاده کنید.

اما بسیاری از کاربران به هر دلیلی شاید بخواهند این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنند و از آن استفاده کنند! این کار عملی است اما نیازمند انجام مراحلی است که در ادامه برای شما توضیح میدم.

خب… میدونم که وی­چت برای سیستم عامل ویندوز رایانه وجود نداره، پس نمیتونیم به صورت مستقیم از این برنامه روی رایانه استفاده کنیم به همین خاطر باید از یک شبیه ساز استفاده کنیم.

باید یک نرم افزار شبیه ساز اندروید برروی کامپیوتر نصب کنیم سپس وی­چت نسخه اندروید را از اینترنت دانلود کنید و آن را بر روی شبیه ساز نصب کنید.

من نرم افزار BlueStacks رو به شما پیشنهاد میکنم.

پس از اینکه این نرم افزار رو دانلود و نصب کردین، به دنبال نسخه اندروید وی­چت بگردین و اون رو دانلود کنید. اگر BlueStacks رو به درستی نصب کرده باشین، از این به بعد برنامه ها با فرمت apk با این برنامه باز میشوند. پس میتوانید با دوبار کلیک روی فایل وی­چت اون رو نصب کنید.

اگر پیش از این در وی­چت حساب کاربری ندارید باید در ابتدا در برنامه ثبت نام کنید. در قسمت ارسال شماره موبایل برای ثبت نام در وی­چت، شماره یک موبایل که در دسترس خود دارید را وارد کنید تا پیامک فعال سازی برای شما ارسال شود. پس از آن کد فعالسازی را در برنامه وارد کنید و ادامه مراحل را پیگیری کنید تا حساب برای شما ساخته شود.

حالا میتونید از وی­چت بر روی کامپیوتر استفاده کنید. فقط دقت داشته باشین که وی­چت یه سری امکانات داره که روی کامپیوتر نمیشه از اون امکانات استفاده کرد. مانند پیدا کردن خودکار مخاطبین تلفن شما که عضو وی­چت هستند و یا پیداکردن اطرافیان و Shake

در ضمن BlueStacks کمی در پشتیبانی از زبان فارسی مشکل داره اما کار مارو راه میندازه. شما میتونید دیگر نرم افزارهای اندرویدی رو به واسطه ی این برنامه بر روی کامپیوتر خودتون نصب کنید.

====================

درباره‌ی

همچنین ببینید

چگونه مصرف اینترنت منابع مختلف در ویندوز را محدود کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که هر یکی از ما ایرانی ها این روزها بیستر درگیر …

۴ نظر

  1. سلام من ویچت با کامپیوتر میرم ثبت نام کردم اما کد برام نیومده همه مراحلم درست رفتم کار دیگه ای مونده لطفا راهنماییم کنید ممنون

  2. سلام من ویچت از کجا دانلود کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو