ارشاکو
آموزش نرمش عضلات ساق پا | کلوپ آموزش

  • ADS
  • ADS
  • آموزش نرمش عضلات ساق پا

    یک راه خوب برای تقویت عضلات بدن استفاده از تمرین های چند منظوره برای تک تک عضلات ، حتی عضلات کوچک می باشد .

    تقویت مفاصل کوچک به سرعت و به سادگی تنها با اجرای چند حرکت ساده امکان پذیر است .

    با این حال در بسیاری از تمرین ها و برنامه های آموزشی بسیاری از ماهیچه های بدن مانند ماهیچه های روی ساق پا نادیده گرفته می شوند  و یا از تمرینات ناکارآمد استفاده می شود .

    تقویت ماهیچه های پا :

    گام ۱ :

    یک تخته ی شنا مخصوص ورزش تهیه کنید .از این تخته برای قرار دادن روی نوک پا و ایجا فشار توسط آن بروی ساق پا استفاده می شود .

    گام ۲:

    تخته را همانند شکل روی ساق پا قرار دهید و در حالیکه تخته را با دست به سمت پایین فشار می دهید ، انگشتانتان را به سمت بالا بکشید .

    To work your toe extensors, place the board at the base of your toes.

    گام ۳ :

    با انگشتانتان در برابر فشاری که از سوی تخته وارد می کنید مقاومت کنید و فشار را از سوی هر دو ( تخته و انگشتان پا ) بیشتر کنید .

    Add more resistance by pressing down with both of your arms.

    بنشینید ، و فشار را از سوی دستانتان افزایش دهید .

    گام ۴ :

    این تمرین را به دو بخش تقسیم کنید ، یک بخش با ۲۰ حرکت و یک بخش با ۱۰ حرکت .

    در بخش اول فشار متوسطی را وارد کنید و در بخش دوم فشار را بیشتر کنید .

    با تشکر از ابراز احساس شما!
    بعد از خواندن مطلب چه حسی دارید؟
    • برانگیخته
    • مجذوب کننده
    • خوشحال کننده
    • حوصله سر بر
    • ناراحت کننده
    • عصبانی شدم
    برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , ,

    ديدگاهي بدهيد !


    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.