آموزش مراقبت از پوست های حساس

 

  1. هنگام خرید مواد و لوازم آرایشی حتما بررسی کنید که از چه مواد اولیه ای تشکیل شده است . و مطمئن شوید که مواد بسیار مضر مانند الکل ، استون و یا سولفات در آنها وجود نداشته باشد . افرادی که پوست بسیار حساسی دارند حتی الامکان سعی کنند لوازم آرایش ای را تهیه کنند که دارای برچسب “hypo-allergenic” یا هیپو-آلرژی زا می باشند .
  2. هرگز عطر را به صورت مستقیم بر روی پوستتان نزنید .
  3. هنگام حمام و شست و شو هرگز از لیف زبر استفاده نکنید و در ضمن آنرا به هبچ وجه محکم روی سطح پوست خود نکشید . شما باید با یک لیف نرم به آرامی پوست خود را ماساژ داده و کار شست و شو را انجام دهید . هرگز با خشونت به جان پوست و بدن خود نیفتید .
  4. هنگام کار در منزل و تمیزی و رفت و روب حتما از دستکش استفاده کنید . زیرا مواد شوینده سرشار از مواد شیمیایی خطرناک بوده که ممکن است بی خبر یکی از آنها باعث آسیب رساندن به پوست شما شود و در شما آلرژی ایجاد کند .
  5. در خوردن مواد غذایی مختلف محتاطانه عمل کنید . چرا که یک غذا یا خوراکی ساده می تواند پوست شما را تحریک کند . عادات خود را بشناسید و از خوردن هر آنچه باعث حساسیت در شما می شود اجتناب کنید .
  6. مصرف الکل را محدود کنید .مصرف زیاد الکل برای بدن شما حکم سم را دارد .
  7. با پوستتان مهربان تر باشید . از هرچیزی برای بهبود و یا زیباتر شدن آن استفاده نکنید . به هر ماده ی غذایی لب نزنید . پوست بدن شما حریم بدنتان است .

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو