ارشاکو
آموزش لاغر کردن صورت های چاق | کلوپ آموزش

  • ADS
  • ADS
  • آموزش لاغر کردن صورت های چاق

    عموما با افزایش سن، به وزن اضافه میشود. یکی از نخستین بخشهایی که با افزایش وزن بیشتر از سایر بخشها به چشم می آید؛ صورت است. بسیاری از افراد از لپ ها و چانه چاق و افتاده ی خود ناراضی هستند. با انجام تمرینات ساده صورت میتوانید صورت خود را تپل تر کنید و برخی دیگر از این تمرینات به شما کمک خواهند کرد تا از دست این چربی ها خلاص شوید و صورتی لاغرتر و متناسب تر داشته باشید، در این مطلب تمرینات مؤثر برای لاغر کردن صورتهای تپل را بررسی خواهیم کرد.

    قسمت بالایی صورت

     

     

    تمرینات قسمت بالایی صورت باعث کشیده شدن پوست پیشانی و نواحی اطراف چشم خواهد شد و چربی این نواحی را به مرور زمان از بین خواهد برد. پیش از شروع، چند نفس عمیق بکشید.

    تمرین را با بالا بردن ابروها آغاز کنید، آنها را تا جایی که میتوانید بالا ببرید و ۳ ثانیه در همان حالت نگهدارید، سپس ابروها را پایین بیاورید و تا جایی که ممکن است به آنها فشار وارد کنید ( حالت اخم ) و این بار نیز ۳ ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت را برای ۱۰ مرتبه تکرار کنید. وقتی این تمرین را انجام دادید، پلک چشم خود را چند بار ( حدود ۱۰ مرتبه ) به سرعت باز و بسته کنید . سپس تاجایی که میتوانید به سمت راست و چپ نگاه کنید و ۱۰ ثانیه برای هر جهت زمان بگذارید.

    قسمت پایینی صورت

     

     

    قسمت پایینی صورت جایی است که بیش از سایر بخشها توسط چربی ها پوشیده میشود. تمرینات زیادی برای از بین بردن چربی های این ناحیه وجود دارند، پیش از شروع تمرینات چند حرکت کششی ساده صورت انجام دهید.

    با اخم کردن شروع کنید، در حد توان اخم کنید و در همان حالت تاجایی که میتوانید لبخند بزنید و ۵ ثانیه در این وضعیت بمانید و بعد ۵ ثانیه به صورت خود استراحت دهید. این حرکت را برای ۵ مرتبه تکرار کنید. برای انجام تمرینات گونه، لپ خود در حد توان به داخل محوطه دهانی بکشید ( چیزی شبیه حالت ماهی ) و ۱۰ ثانیه نگهدارید، ۵ ثانیه استراحت کنید و برای ۱۰ مرتبه این کار را تکرار کنید.

    برای درگیر کردن ناحیه چانه، سر خود را تا جای ممکن به سمت پشت ( عقب ) بکشید تا چانه و گردن شما کشیده شود و به آرامی و با دقت بوسیله دست ماهیچه های ناحیه را ماساژ دهید.

    تمام صورت

     

     

    اگر وقت کافی برای انجام تمرینات اختصاصی هر بخش از صورت ندارید، تمرینات تمام صورت میتوانید تمام ماهیچه های صورت را درگیر کند. با وجود اینکه این تمرینات مانند تمرینات بالا و پایین صورت نتیجه بخش نیستند ولی انجام آنها نیز خالی از لطف نیست. این تمرینات را با مچاله کردن صورت شروع کنید، تصور کنید که یک لواشک یا آلوی ترش خورده اید!! در این حالت صورت شما باید چروک شده باشد و ۱۰ ثانیه در این حالت باقی بمانید. چشمها و دهان باید بسته باشند. سپس چشم ها و دهان را باز کنید ( تاجایی که میتوانید ) و ۱۰ ثانیه نیز در این وضعیت باقی بمانید. ماهیچه های صورت را آزاد کنید و اجازه دهید استراحت کنند. لبهای خود را غنچه کنید و در همان حالت از سمت راست به چپ و از سمت چپ به راست حرکت دهید، برای هر جهت ۵ بار این کار را تکرار کنید. با کمک گرفتن از فک پایین، چانه را به سمت جلو هل دهید و ۵ ثانیه نگهدارید. در انتها لبخند یکطرفه بزنید ( حالت نیشخند ) بدون اینکه دهان شما باز شود ( لبها از یکدیگر جدا نشوند ) و برای هر سمت ۱۰ ثانیه زمان صرف کنید و در نهایت استراحت کنید و با انگشتان دست، ماهیچه های صورت را ماساژ دهید.

    با انجام مداوم و روزانه ی تمرینات فوق میتوانید علاوه بر شادابی پوست صورت و جلوگیری از چروک شدن بیش از حد آنها در زمان پیری، چربی های جمع شده در ناحیه صورت را آب کنید و صورتی زیبا و متناسب داشته باشید .

    ——————————-

    با تشکر از ابراز احساس شما!
    بعد از خواندن مطلب چه حسی دارید؟
    • برانگیخته
    • مجذوب کننده
    • خوشحال کننده
    • حوصله سر بر
    • ناراحت کننده
    • عصبانی شدم
    برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    ديدگاهي بدهيد !


    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.