آموزش ساخت شمع با پرتقال

معمولا شمع هایی که درفروشگاه ها پیدا می کنید اکثر شبیه به هم هستند و شاید در اکثر موارد هیچ تازگی را در آنها نبینید . اما آیا م یدانستید که خود شما در منزل نیز می توانید با ساده ترین روش و ابزار شمع هایی جدید و کاملا مبتکرانه بسازید . در این آموزش ازکلوپ آموزش قصد داریم ساخت شمعی بسیار ارزان و زیبا را به شما بیاموزیم که با آسان ترین روش ، ساخت آن از هر کسی بر می آید .

گام ۱ :

پوست یک پرتقال را از قسمت وسط با چاقو برش بزنید . برش خود را دور تا دور ادامه دهید طوریکه دو نیم کره داشته باشید . به خاطر داشته باشید که فقط پوست را برش بزنید و به مغز آسیب نرسانید.

گام ۲ :

پوست پرتقال را به آرامی با فشار انگشتان خود از مغز جدا کنید . به آرامی اینکار را انجام دهید تا بدون پاره شدگی پوست پرتقال به همراه ریشه ای از آن جدا شود . (به تصویر نگاه کنید )

گام ۳ :

تعیین محل فتیله . وقتی پوست نارنجی رنگ را از پرتقال جدا کردید ، پوست به راحتی از پرتقال جدا می شود . دقت داشته باشید که ساقه ی سفید رنگ وسط پرتقال باید به عنوان فتیله باقی بماند . پس این قسمت را دست نخورده و بدون آسیب رها کنید .

گام ۴ :

افزودن روغن . حدودا سه قاشق غذاخوری روغن زیتون را برای پوشش ساقه داخل پوست پرتقال بریزید و اجازه دهید که فتیله برای ۲ الی ۳ دقیقه با آن خیس بخورد .

گام ۵ :

ایجاد طراحی . ایجاد طرحی زیبا برای پوشش شمع ضمن زیبایی باعث می شود تا شمع نفس بکشد . طرح مورد نظرتان را ابتدا روی کاغذ پیاده کنید و سپس آنرا روی پوست پرتقال پیاده کنید تا اشتباهی در طراحی و برش صورت نگیرد .

Image:Make a Candle out of an Orange Step 5.jpg

گام ۶ :

نور شمع . با یک کبریت یا فندک ، ساقه ی پرتقال را شعله ور کنید . استفاده از این شمع برای مدت زمان کوتاه بی نظیر است .

گام ۷ :

پوشش پرتقال را روی شمع بگذارید تا شمع پرتقالیتان تکمیل شود .

گام ۸ :

لذت ببرید .

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش ساخت آباژور در کمترین زمان

  آیا عاشق آباژورهای با پایه مرمر هستید اما به نظرتان گران می‌رسد؟ در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو