آموزش روشی برای عکس گرفتن با کوادکوپتر

عکس گرفتن با کوادکوپتر
عکس گرفتن با کوادکوپتر


همه به خوبی می دانیم که کوادکوپتر ها  به خاطر توانایی فوق العاده بالایی که در تصویربرداری هوایی دارند، کاربرد بسیار زیادی در صنعت های مختلف و شرایط متعدد دارند. اما عکس یا فیلم گرفتن با کوادکوپترها به همین راحتی نیست و چَم و خَم زیادی دارد.

بهتر است بگوییم مدل های کنونی کوادکوپترها، مانند دوربین ها نیستند که به راحتی عکس های فوق العاده با کیفیت و دقیق بتوانید با آن ها بگیرید البته اگر کوادکوپترهای آینده دقیق تر طراحی شوند بازهم تضمینی وجود ندارد که بتوانید مانند دوربین های عکاسی روی زمین با آن ها تصویر برداری کنید! چرا که کوادکوپتر در آسمان است ، جایی بسیار دورتر از دستان شما و صد در صد در شرایطی متضاد با شما قرار دارند. اما بهتر است به جای اینکه منتظر مدل های پیشرفته و دقیق تر کوادکوپترها باشیم، یاد بگیرم که پرواز با چه کوادکوپتری بهترین تصاویر را برای ما ثبت خواهد کرد.

کوادکوپتر سایما X8SW یک کوادکوپتر حرفه ای مقرون به صرفه و قابل دسترسی است که شما را به یک لنز قدرتمند تصویربرداری هوایی مجهز می کند. این پرنده ارزان قیمت، بسیار متعادل است و در آسمان به خوبی قابل کنترل می باشد. خانواده کوادکوپترهای سایما دارای رابط کاربری بسیار ساده ای هستند و برای همه افراد به ویژه مبتدیان مناسب به نظر می آیند.

X8SW دارای محافظ برای پروانه هایش است. این محافظ به پرنده شما دوام می بخشد و آن را دربرابر ضربات تا حدودی ایمن می کند.

در کل استفاده از SymaX8SW گزینه بسیار مناسبی برای پرواز و عکس برداری توسط کوادکوپترها بشمار می آید. این پرنده حتی یکی از گزینه های آموزشی است که ما به مبتدیان پیشنهاد می کنیم. البته گزینه های ساده و بسیار ارزان قیمت تری مانند کوادکوپترهای نانو برای آموزش وجود دارند که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید.

ضمن اینکه در صورتیکه تمایل دارید کوادکوپتر ها در مدل ها و برندهای مختلف را مشاهده نمایید وارد لینک زیر شوید

درباره‌ی

همچنین ببینید

برندگان نودمین دوره اسکار (اسکار ۲۰۱۸)

امسال نودمین سال برگزاری اسکار بود ، مراسمی که چشم های تمام سینماگران را هر …

یک نظر

  1. عکس حرفه ایی میشه با کواد کوپتر گرفت ممنون از اموزشتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو