آموزش رهایی از شر جوش و آکنه با استفاده از چای سیاه

در این آموزش خواهیم آموخت که چطور با ساده ترین مواد و روش ها می توانیم پوستی صاف و روشن داشته باشیم و از شر جوش های مزاحم و لک های پوستی برای همیشه خلاص شویم .

گام ۱ :

یک فنجان را از آب پر کنید . و این میزان آب را طوری در نظر بگیرید که یک بخش فنجان با آب گرم و دو بخش آن با آّب سرد پر شده باشد . هنگامیکه به درجه حرارت مطلوب رسیدید ، چای کیسه ای را داخل فنجان قرار دهید .

گام ۲ :

اجازه دهید تا چای کیسه ای برای چند دقیقه داخل آب بماند . تا زمانیکه آب موجود در فنجان به رنگ قهوه ای در آید ( همانند شکل ) .

گام ۳ :

روی یک سطح صاف دراز بکشید . سعی کنید روبالشتی بالش زیر سر خود را عوض کنید و از روکش های قدیمی و کهنه استفاده کنید تا در صورت ریختن چای بر روی آن از لک شدن آن نگران نشوید .

گام ۴:

چای کیسه ای را مستقیما روی صورت خود قرار داده و به آرامی تمام پوست خود را با استفاده از آن ماساژ دهید . همانطور که اینکار را انجام می دهید به خاطر داشته باشید که محتوای چای ، خشک می شود بنابراین لازم است تا چند بار اینکار را انجام دهید و آنرا داخل فنجان وارد کنید . سعی کنید چای را بیشتر روی مناطقی از پوست که قرمزی دارند ، جوش دارد مخصوصا روی بینی و اطراف چشم قرار دهید .

گام ۵ :

پس از ۲ الی ۳ دقیقه دوباره چای کیسه ای را داخل فنجان برگردانید ، اجازه دهید تا کاملا اشباع شده و دوباره از آن استفاده کنید . انجام مکرر این کار تیرگی اطراف چشم که معمولا افراد از از آن رنج می برند و ناهمواری های پوست شما را برطرف می کند و پوستس شفاف و روشن را به شما تحویل می دهد .

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو