آموزش تزئین سینی حنا جهت مراسم حنابندان

چند تا مدل زیر مدلهای سینی حنا هست که می توانید حنا را به هر صورتی (دایره،توی ظرف مورد نظرت و….) در بیاورید و توی همچین سینی هایی درست کنید و اگر خواستید با گل تزیین کنید…

از گل به صورت مدل زیر میتوانید استفاده کنید و حنا را به صورت توپ (روی سطح دایره پخش کنید تا به صورت توپ در اید) و بعد بالای همچین گلهایی قرار دهید و مثل همین عکس از سنگ و مروارید هم استفاده کنید. از سکه های مبارک باد هم میتوانید استفاده کنید و به صورت کج روی توپ حنا برجسته کاری کنی. یا میتنوی همچین توپ برجسته ای را جدا انتخاب کنید که سکه های طلایی واقعا زیبایی خواصی بهش میدهند.

میتوانید یک چتر تقریبا کوچک و به هر رنگی که دوست دارید (مدل ساده بدون ترح ) تهیه کنید و این چتر را باز کنید و توی ان با حنا کار کنید و با گل های طبیعی زیبا و سنگ های زیبا تزیین کنید . وقتی با گل تزیین بشه دید مردم بیشتر به سمت گل ها میره تا خود حنا که به چه شکلی در امده. و بعد میتوانید با حنا مشکی (حنا هندی که روی دست کار میشه) پشر چتر (بالای چتر ) را با شکل حناهایی که روی دست انجام میدهند تزیین کنید.

***

میتوانید حنا را با این بوته ها (یادم رفت اسمشون چیه) و شمعهای زیبا روی ظرفهای شیشه ای زیبا و یا ظرفهای لوکس تزیین کنید. و بعد با روبان دورش را تزیین کنید.

***

یک سینی چوبی ساده بدون طرح تهیه کنید و توی ان حنا را به هر مدلی که دوست دارید (توپ، گل، پروانه، ماهی و…) تزیین کنید و باز با حنای مشکی ار مدلهای که روی دست نقش میکشند استفاده کنید و دور تا دور حنایتان را روی سینی نقش بکشید.

درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزش ساخت آباژور در کمترین زمان

  آیا عاشق آباژورهای با پایه مرمر هستید اما به نظرتان گران می‌رسد؟ در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو