آموزش بافت مو به روش فرانسوی یا آبشاری ۲

بعد از آموزش بافت مو مدل آبشاری ۱ که قبلآ آموزش آن را ارائه کردیم  یک روش بافت موی فرانسوی را خواهید آموخت اما توجه داشته باشید که این روش در اینجا به طور گسترده ذکر نشده است .

گام ۱ :

موهای خود را کاملا شانه کنید طوری که گره ای لابه لای آن مشاهده نشود . به خاطر داشته باشید که چه موهای شما صاف و چه موجدار باشد عملیات بافت روی موهای خشک بهتر انجام می شود .

گام ۲ :

موها را همانند شکل به دو بخش تقسیم کنید . شما می توانید این بافت را برای هر دو قسمت انجام دهید .

گام ۳ :

از یک شانه ، قلم ، شانه ی مخصوص آرایشگری و یا حتی ناخن و در کل ابزاری که نوک تیز داشته باشد استفاده کنید و حدود ۵ الی ۷٫۵ سانتی متر را از نوک موها یعنی از قسمت پیشانی به سمت عقب جدا کنید . ما تقریبا به یک شکل مستطیل مانند از موها نیاز داریم .

گام ۴ :

بخش پشتی موها را که نیازی به آنها ندارید با یک کش و یا گیره به صورت دم اسبی ببندید . البته قسمتی از پایین موها را باز نگه دارید و مابقی را همانند شکل ببندید.

گام ۵ :

بافت را آغاز کنید : یک بخش کوچکی از بخش مستطیلی را بردارید و آنرا به سه قسمت تقسیم کنید . این بافت از قسمت بالای مو شروع می شود و به حالت آبشاری تا پایین ادامه میابد در این روش هیچ تار مویی رها نمی شود و قسمت های جدید به قسمت های قبلی اضافه می شوند .

به این ترتیب که پس از آنکه موها را به سه قسمت تقسیم کردید رشته ی سمت راست را از روی رشته ی مرکزی عبور داده و اکنون این رشته سمت چپ قرار می گیرد . سپس قسمت جدیدی از سمت راست را گرفته و به قسمت مرکزی اضافه کنید . و همین کار را برای رشته ی سمت چپ نیز انجام می دهیم .

گام ۶ :

بافت آبشاری و یا همان فرانسوی را تا پایین موها ادامه دهید . و در انتها آنرا با یک کش ببندید .

گام ۷ :

تمامی این مراحل را برای سمت دیگر ( قسمت مستطیلی طرف مقابل ) نیز انجام دهید .

و در انتها دو رشته ی بافته شده را از زیر موهایی که به صورت دم اسبی بسته بودید، به یکدیگر وصل کنید و دم اسبی را باز کنید .

———————————

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو