آموزش افزایش سرعت گوشی های اندرویدی در کمتر از ۵ دقیقه

اگر مدتی است گوشی اندروید محبوب شما کند شده و دیگر مثل قدیم سرعت پردازش بالایی ندارد، مثلا زمانی که در حال تایپ کردن هستید کلمات بعد از تایپ ۲ کلمه ی بعدی نشان داده می شوند یا اینکه هنگامی که یک برنامه را می بندید و می خواهید یک برنامه ی دیگر را باز کنید زمان زیادی طول می کشد ، ما در اینجا با روشی بسیار ساده مراحلی را به شما می گوییم که در کمتر از ۵ دقیقه با انجام آنها می توانید از شر این مشکلات راحت شوید :

راه اول: App Cache گوشی را پاک کنید. ( ۳۰ ثانیه طول می کشد)

clear-cache-settings

با گذشت زمان و نصب برنامه های بیشتر بر روی گوشی خود ، این برنامه ها بر روی app cache گوشی نوشته می شوند وحافظه ی گوشی را مصرف کرده و همین باعث کندی گوشی می شود . اما شما می توانید این cache را برای هر برنامه به طور جداگانه پاک کنید. برای این کار باید به قسمت تنظیمات رفته و با زدن بر روی گزینه ی clear cache این کار را انجام دهید. اما از آنجایی که انجام این کار برای تعداد بالای برنامه های نصب شده وقت زیادی می گیرد می توان این کار را به روش دیگری انجام داد.

cache-cleaner

برنامه ی App Cache Cleaner یک برنامه ی Free در این زمینه است که بعد از دانلود ونصب آن می توانید به راحتی این کار را انجام دهید . فقط کافیست تا این برنامه را باز کنید و روی گزینه ی Clear All  کلیک کنید. در نتیجه Cache گرفته شده برای تمام نرم افزار های نصب شده در گوشی شما پاک خواهد شد.

به همین راحتی !

auto-clear-interval

البته یک امکان بسیار خوب دیگری که این برنامه در اختیار کاربرانش قرار می دهد این است که شاید بعد از مدتی دوباره بخواهید این کار را انجام دهید برای همین به کمک ویژگی خوب این برنامه می توانید این کار را به صورت خودکار برای بازه ی زمانی مشخص انجام دهید . به این صورت که روی گزینه ی Auto Clear  در قسمت تنظیمات کلیک کرده و یک مدت زمان مشخص را تعیین می کنید . در این صورت در همان زمان معین نرم افزار به صورت خودکار این کار را انجام می دهد . البته فراموش نکنید این برنامه باید روی دسکتاپ گوشی باشد .

======================

درباره‌ی

همچنین ببینید

معرفی عوامل هنگ کردن گوشی تلفن همراه

هنگ کردن گوشی‌های تلفن همراه موضوعی است که کاربران در بسیاری موارد آن را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو