آموزش آرایش موی دم اسبی به سبک فرانسوی

این مدل مو برای ورزش و یا مدرسه بسیار مناسب است و موهای شما را به زیبایی جمع می کند . این روش خیلی از بافت موی فرانسوی سریعتر و راحت تر صورت می گیرد .

گام ۱ :

موهای خود را کاملا شانه کنید و مطمئن شوید که گره ای در آن وجود نداشته باشد . اگر شما موهای فر یا مجعدی دارید احتمالا باید این مدل مو را زمانی روی موهای خود پیاده کنید که موهایتان را مطوب کرده باشید در این صورت است که این روش را به بهترین نحو اجرا خواهید کرد .

در ضمن برای هر مدل مویی بهتر است قبل از اجرا موهایتان را مرطوب کنید .

گام ۲ :

حدودا ۱/۳ از موهای خود را از بالا با نوک انگشتانتان جمع کنید و مطمئن شوید که این بخش کاملا از بخش های دیگر موهایتان جدا شده باشد . و آنرا با یک کش یا گیره ببندید .

گام ۳ :

دو سوم از موهای باقی مانده را نیز به دو قسمت مساوی تقسیم کنید . قسمت میانی را با یک کش مو به قسمت ابتدایی که در گام پیش به صورت دم اسبی بستید ، ببندید . تصویر ارائه شده کمک بسیاری در این مرحله به شما می کند .

گام ۴ :

بخش سوم یا انتهایی را نیز با یک نگه دارنده ی مو مانند کش مو به قسمت های قبلی که در گام ۱ و ۲ ایجاد کردید وصل کنید تا تمام موهای شما به حالت دم اسبی ( با سه قسمت ) در آید .

گام ۵ :

از ژل و یا اسپری مو برای آنکه حالت مو ثابت بماند ، استفاده کنید . حتی می توانید از تعدادی سنجاق کوچک نیز در قسمت های مختلف استفاده کنید تا موها شل نشوند و از داخل کش در نیایند .

گام ۶ :

از مدل موهای خود لذت ببرید .

درباره‌ی

همچنین ببینید

ماشین اصلاح مجیک کلیپ بیسیم وال یا سنیور بیسیم وال ؟

وقتی صحبت از تجهیز کردن یک آرایشگاه یا صرفاً لوازم آرایش شخصی آقایان به میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عطر و ادکلن ارشاکو